Hİzmetler

YABANCILAR İÇİN RUSYA ÇALIŞMA VİZESİ

Bir şirket, gelişme sürecinde uluslararası piyasaya çıkmaya çalışıyorsa, bünyesinde yabancı uzmanların çalıştırılması gerekebilir. Bunun için de ilgili uzmanlar için vize alınması gerekecektir. Davet eden taraf, yabancının ziyareti ile ilgili sorumluluk taşır ve bir çok zahmetli bürokratik süreçlere katılmak zorunda kalacaktır. Rusya’da yabancılar için çalışma vizeleri özel bir organ tarafından verilir (Federal Göç Servisi İdaresi).

Çok zahmetli rutin işlerden kendinizi kurtarmak için bu tür işlerin yapılması için “RosCo” şirketini görevlendirmenizde fayda var. Biz çalışma vizesini toplam 16 günde alırız. Bizimle çalışan müşteriler sadece temel bilgileri bize iletirler, sonrasını biz hallederiz.

Çalışma vizesinin alınması ile ilgili işlemleri yüksek vasıflı uzmanlarımız yaraplar. Uzmanlarımız, karşılaşabileceğiniz her türlü zorlukları (özellikle çalışma vizesi Moskova’daki bir şirket için gerekiyorsa, bir takım zorluklar ortaya çıkabilir), sürecin fiilen nasıl gerçekleştiğini çok iyi biliyorlar. Yabancılar için Rusya çalışma vizesinin alınması kolay olacağını düşünmeyiniz. Vize gereklidir, fakat onu almak oldukça uzun sürer, ve işveren Federal Göç Servisi İdaresinde kaydını yaptırmak zorunda kalacaktır.

YABANCI ELEMANLAR İÇİN DAVETİYE VE DAVETİYE ALMA İŞLEMİ

Çalışma vizesi için başvurulmadan önce işveren yurtdışı uzmanına ihtiyacı olduğunu kanıtlamak zorundadır.
Bunun için Federal Göç Servisi İdaresinde akreditasyon yaptırmak gerekecektir. Rusya çalışma vizesi, Halk
İstihdam Merkezinin onayı olmadan alınamaz. İstihdam Merkezi, ilgili uzmanın yurt içinde bulunamadığını ve
yabancılar için vizenin verilmesi gerektiğini doğrular.

Daha sonra, potansiyel işveren plastik izin kartını almak için göç temsilciliğine başvurur. Bundan sonra
ise iznin alınmasına sıra gelir.

Bunun için bir başvuru yapılacak, yabancı uyruklu vatandaş hakkında bilgi verilecektir. İzin alındıktan sonra,
Rusya çalışma vizesi için başvuru yapılabilecektir. Davet edilen şahıs, bulunduğu ülkedeki konsolosluğa başvurur.
Ona bir yıl içinde geçerli olacak bir veya çok giriş-çıkışlı vize izni verilebilir. Davet edilen yabancı uyruklu
şahıs çalışma vizesini alıp işverenin yanına gelir.

UZAK YABANCI ÜLKELERİN MUKİMLERİ İÇİN İZİNLER

Tek giriş-çıkışlı çalışma vizesi yurtdışında verilir. Bu vize ile çalışan Rusya içinde bir işlem yaptırır.
Moskova’daki Federal Göç Servisi İdaresine başvurarak sınırdan çok kez giriş-çıkışın yapılması için izin alınabilir.

  • Çalışma vizesinin alınması için gereken
    temel belgeler: pasaport, göç kağıdı,
    kaydının yaptırıldığına dair belge vb.

  • Başvurunun yetkili makamlar tarafından
    reddedilmesi durumunda iade edilmeyen
    bir harcın yatırılması gerekmektedir.

Onun için çalışma vizesinin alınması ile ilgili işlemi doğru bir şekilde yapılması çok önemlidir.
Uzman desteği, enerjinizi asıl faaliyetlerinizle uğraşmanız için koruyacaktır.

YAPMANIZ GEREKENLER

Bizi telefonla aramak
veya mektup yazmak

“RosCo” hizmet bedelini ödemek

Gereken belge ve bilgileri
tarafımıza iletmek

Hazırlanan evrakları imzalamak
ve mühürlemek

Hiç endişe etmeden
16 takvim günü beklemek

Hazır evrakları
“RosCo” ofisinden almak

NEDEN “ROSCO” ŞİRKETİNE BAŞVURMAK DAHA DOĞRU OLUR?

Çalışma vizesinin tek başına alınması oldukça zordur. Bu çok sabır, ince noktaları ve sürecin gerçekte nasıl olduğunu bilmenizi gerektirir.
Şirketimiz, 10 yıldan fazla çalışma vizelerin alınması ile ilgili konularla uğraşmaktadır.

Aşağıdaki hizmetleri sunarız:

  • Davet edilen şahsa ve davet eden şirkete destek;

  • Evrak hazırlama;

  • Tek giriş-çıkışlı belgenin 16 gün içerisinde alınması;

  • Çok giriş-çıkışlı çalışma vizesinin 16 günde alınması.

“RosCo” ile çalışma vizesi tamamen yasal olacaktır.

Hizmetin ücreti her müşteri için ihtiyaçları doğrultusunda ayrıca hesaplanır.
1000’den fazla başarı ile sonuçlanan belge alma tecrübesine sahibiz.


Oturma izni (Vid Na Jitelstvo)
Oturma izni (Vid Na Jitelstvo)
Oturma izni (Vid Na Jitelstvo) nasıl alınır? Rusya da oturma izni ile ilgili ikinci videomuza hoşgeldiniz, ilk videomuzda sizlere Rusya da süresiz oturma izni (Vid Na Jitelstvo) ile ilgili son degişiklikler, kimlerin başvurabilecegi ve benzeri konularda bilgi vermiştik ve bu devam videomuzda ise oturma izni nasıl alınır, Rusya'da oturma izni başvurusu nasıl yapılır, oturma izni almak için bir yabancının hangi adımları atması gerekiyor gibi çok sik sorulan sorulariniza cevap verecegiz Rusya'da oturma izni (Vid Na Jitelstvo) alma prosedürleri nelerdir? Vid Na Jitelstvo yani oturum izni alma prosedürü 4 etaptan oluşmaktadir bunlar kisaca: 1. Gerekli evraklarin hazirlanmasi 2. Ilgili kuruma başvurunun yapilmasi 3. Başvurunun ilgili kurumca karara baglanmasi 4. Ve oturma izninin alinmasi şeklidedir Gerekli evraklar nelerdir? Oncelikle işlemler için ilgili başvuru formunun doldurulmasi gerekir, başvuru formlarini içişleri bakanligina ait websitelerden, kamu hizmet portalindan ve içişleri bakanligina ait yabancilar ile ilgili şubelerin standlarindan tedarik etmek mumkundur hatta buralarda nasil doldurulmasi gerektigi ile ilgili gerekli yonlendirmelerde bulunmaktadir, başvuru formu haricinde; • 4 fotoğraf; • Pasaportun tüm sayfalarının noter onaylı çevirisi • Gelirinizi, çalistiginiz yeri teyit eden bir belge yada banka hesap hareketleri (ki geçiminizi saglamaya yetecek derecede nakitin bulunmasi gerekmektedir) • Rus dili ve Rusya tarihini bildiginize dair ilgili kurumlardan alinmiş sertifika • Uyuşturucu bağımlısi olunmadigina, tehlikeli ve bulaşıcı hastalık taşinmadigina dair saglik kurumlarindan alinan saglik raporu • Ve 5.000 ruble tutarında devlet harcinin ödendigine dair banka dekontu. Bu arada evraklara ve forma çok dikkat edildigini ve insanlarin çok küçük hatalar yüzünden defalarca düzeltilmek üzere geri yollanabildigini belirtmek isteriz Evet pratikte başvuru evraklarini inceleyen memurlarin noktalama hatalarina dahi dikkat ederek başvuru sahiplerinden duzeltmelerini isteye bilmektedirler o yüzden zaman kaybinin ve zaman kaybindan dolayi oluşan maddi kayiplari minimize etmek için hukuki destek almak, bu konudaki tecrubelerden faydalanmak çok önemli Diyelim ki bütün evraklar hazirlandi, form dolduruldu sonra ne yapilmasi gerekir? Etapta hazirlanan belgeler ve doldurulan form ile içisşeri bakanligina bagli goçmen burosuna başvuru yapilir bu başvurulari hem kişisel olarka hemde elektronik olarak yapmak mümkündür. Oturumu almadan once yabancilar onceki videolarimizda oldukça detayli bilgisini verdigimiz RVP yani geçici oturum izni ile kalmaktadirlar, zaman ile ilgili dikkat edilmesi gereken bir konu var midir? Tabii en çok dikkat edilmesi gereken konu başvurunun geçici oturma izninin sona ermesinden en geç 4 ay önce yapılmasidir ve RVP dedigimiz oturma izninin alınmasinin uzerinden sekiz ayın geçmiş olmasi gerekmektedir. Başvuru yapildi, evraklar incelendi ve Kabul edildi, sonraki aşamalar nelerdir? Pratikte bu kadar hizli olmasada ilk iki etap gecçldikten sonra başvurunun degerlendirilip 4 ay içinde sonucun belirlenmesi beklenir yani başvurumuzun kabul edilmiş olmasi oturum iznini garanti etmez, evraklardaki herhangi bir aldatmaca, alinmiş olan idari cezalar vs burda karşimiza bir red sebebi olarak çikabilmektedir, burda önemli bir konuda 1 Kasım 2019’a kadar altı ay degerlendirme suresinin 2 ay kisaltilmiş olmasidir, VKS li dedigimiz kalifiye yabanci personeller için bekleme süresi ise 3 aydir. Bekleme süresi sonunda olumlu yada olumsuz karari başvuru yapilan ilgili goçmen burolarindan yada internet üzerinden almak mümkündür, onay çikmasi halinde başvuru sahibi oturma iznini almak için bizzat Goçmen Ofisine gitmektedir. RosCo Consulting olarak Rusya da oturum başvurusu ile ilgili en çok sorulan sorulari burdan sizler icin cevaplamaya çaliştik, bilgi sahibi olmak ve güncel kalmak içın bizleri takip etmeyi unutmayin. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Audit Hizmeti | Rusya vlog RosCo
Rusya Federasyonunda özellikle yabancı sermayeli yada sahipli firmaların en büyük problemlerinden biri muhasebenin ne kadar düzenli tutulduğu ve mali tabloların güvenilirliği, konumuz audit yani mali denetim. Audit nedir, ne icin yapilir, yarararı nelerdir ve benzeri soruların cevaplarını bu videomuzda bulabilirsiniz. Audit Nedir? Audit finansal tabloların standartlara uygunluğu ve doğruluğunun defter, kayıt ve belgeler üzerinden denetlenerek raporlanmasının ilgili kurumlar tarafından yetkilendirilmiş kişi veya kuruluşlarca yapılmasıdır. Auditin amacı nedir? Auditin amacı beyan edilmiş olan finansal tabloların gerçeği dürüst bir şekilde yansıtıp yansıtmadığının ortaya konmasının yanı sıra Şirket Yönetimi, Hissedarlar, Çalışanlar, Kredi Verenler, Yatırımcılar, Kamu kurumlarına doğru ve güvenilir bilgi sağlamaktır. Audit yaptırmanın yararları nelerdir, firmanızın zarar görmesi mümkün müdür? Auditin en önemli amacı düzeltme yapmaya fırsat vermesidir yani firmanızda geçmiş dönemde yada dönemlerde yapılan hataların tespit edilmesi ve düzeltilmesinin sağlanmasıdır. Bu durum şirketlere zarar değil tam tersine çok büyük faydalar sağlamaktadır. Bağımsız denetçilerin sır saklama yükümlülüklerinden dolayı denetim raporları şirket yönetiminin istemediği kişi ve kurumlara sunulamaz sadece denetimi yaptıran firmaya bir rapor olarak iletilmektedir. Faydaları kısaca 1. Yönetime doğru bilgi akışını sağlamak. 2. Yönetime mali tablolarla ilgili olarak tahmin ve analiz yapmasında, geleceğe ait sağlıklı kararlar almasında yardımcı olmak. 3. Finansal tabloların gerçeği yansıtıp yansıtmadığını göstermek. 4. İşletme yönetimi ve çalışanlarının hile yapmasını önlemek seklinde siralayabiliriz Audit Türleri nelerdir? Auditi zorunlu ve gönüllü olmak üzere ikiye ayırmak mümkündür. Gönüllü audit firmanın firnansal tablolarının yönetime rapor olarak sunulması için yapılırken zorunlu audit ise Yıllık cirosu 400 milyonu geçen veya balansta kayıtlı aktifleri 60 milyonun üzerinde olan firmalar ve Anonim şirketler, Kredi veren kuruluşlar, Sigorta şirketleri, Tur operatorleri, Finansal organizasyonlar, Borsada işlem gören menkul kıymetler şirketlerinin denetimden geçmesidir. Sizlerde denetim hizmeti vermekte oldugumuz tüm müşterilerimiz gibi firmanızdaki hatalardan haberdar olmak veya muhtemel hataların size çok pahalıya mal olmasının önüne geçmek istiyorsanız bize ulaşın. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Tahkim (Arbitrajny) Mahkemesi – Basitleştirilmiş Yasal İşlemler
Tahkim mahkemelerinde basitleştirilmiş prosedürler nelerdir, ne gibi avantajlar sağlamaktadır ve benzeri önemli detaylara bu videomuzda açıklama getiriyoruz. Tahkim mahkemesi nedir? İş ve diğer ekonomik faaliyetler alanında adaleti idare eden resmi devlet organıdır, medeni, idari ve diğer yasal ilişkilerden kaynaklanan ekonomik anlaşmazlıkları çözerler, tahkim mahkemeleri federal mahkemeler olup Rusya Federasyonu yargı sisteminin bir parçasıdırlar. Basitleştirilmiş prosedurler sayesinde tarafların mahkemeye gitmesine gerek kalmadan elektronik imza aracılığı ile gerekli başvuruları yaparak hem avukat masraflarından hemde zamandan tasarruf yapmış olurlar. Basitleştirilmiş tahkim mahkemeleri kararlarını 2 aylık bir sürenin ardından, internet üzerinden yayınlarlar, taraflar karara itiraz edebilir, temyize gidebilmektedirler. Basitleştirilmiş prosedurlerle görülebilecek MADDİ davalar nelerdir? - Firmalar arası maddi anlaşmazlık hallerinde limited ve benzeri firmalar için rakamın 800 000 ruble ve altı, şahıs firmalari için ise 400 000 ruble altı olduğu haller - Normatif olmayan yasal işlemlere itiraz halleri - 100 000 rubleyi aşmayan idari cezalara ve idari makamlarca alınan kararlara itiraz halleri - Toplam tutarı 200 bin rubleyi aşmayan zorunlu ödeme ve yaptırımların tahsiline ilişkin davalar. - Basitleştirilmiş prosedürlerle görülebilecek MADDİ OLMAYAN davalar nelerdir? - Tarafların sözleşmelerde belirtilen yükümlülüklerini yerine getirmemeleri halleri - Alinan çek veya senetlerin karşılıksız çıkması ve bunların noter aracılığı ile tescil edilmesi halleri - Davalı ve davacının rızası ile davaların birleştirilmesi halleri Son olarak basitleştirilmiş prosedürlerle görülemeyen davalar nelerdir? - Devlet sırlarının ifşa edilmesine yol açabilecek haller - Dava süresince ilave koşulları açıklığa kavuşturmak, ek kanıtlar sunmak, tanıklık gerektiren haller - Üçüncü tarafların hak ve çıkarlarının ihlal halleri - İcra memurunun karar ve eylemlerine itiraz davası halleri - İflas davaları - İnsan haklarının ve meşru çıkarlarının korunmasına ilişkin davalar https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
HİZMET SİPARİŞİ VER "YABANCILAR İÇİN RUSYA ÇALIŞMA VİZESİ"

«ROSCO» şirketi
kuruluş
2004
Derecelendirme:
Рейтинг: А++1+++1+[%]
(2009 yılı genel toplamı itibariyle —
А++1+++1+[%])
Profesyonel
Sorumluluk
sigortası
Profesyonel kurumlarda üyelik:
SRO ‘Rus Auditorlar Birliği’
Vergi Danışmanları odası
(Sertifika №78)

NP «POO Ortaklığı»
(Rus Değerleme uzmanları derneği)
Şirket Reytingi:
Kalite Kontrol sertifikası
GOST R ISO 9001-2008 (ISO 9001:2008)
Ödül «Ulusal kaliteli marka» 2015
Moskova şehri
güvenilir şirketler
birliğine kabul
Partnerlik:
Şangay İşbirliği
Organizasyonu iş Klübü
ile çözüm ortaklağı
Sivil Toplum örgütleri
üyelikleri:
Moskova Sanayi
ve Ticaret Odası
(Sertifika №123-973 tarih 21.12.2009)