Hİzmetler

VERGİ DANIŞMANLIĞI

RosCo şirketi, tüm şirketler türleri için vergi danışmanlık servisini sunar.

RosCo, yetkili ve yüksek vasıflı mali denetçilerin, muhasebe ve hukuk uzmanlarının çalıştığı uzman
bir şirkettir. Her müşterimiz, önem verdiği konularda ilgili alanda uzman olan hukukçumuzun,
muhasebecimizin hizmetlerinden yararlanabilir ya da sürekli servislerimizi ve danışmanlık desteğimizi
bir bütün olarak olarak sipariş edebilir.

Vergiler, şirketin ticari ve hukuki faaliyetlerinde en zor ve karmaşık alanlardan bir tanesidir.
Kontrol eden makamlar, vergilerin doğru bir şekilde hesaplanmasını, zamanında ödenmesini
sıkı bir şekilde takip ederler. Ve Kanunun ihlali bir çok ciddi sonuçlara yol açabilir.

Vergilendirme konusundaki ihmallerden dolayı şirketin banka hesapları kapatılabilir, şirket faaliyetleri durdurulabilir
ve çoğu zaman şirket yöneticilerine ceza uygulanır. Onun için bu konuda sadece vasıflı ve bilgili uzmanların
görevlendirilmesi şarttır.

ŞİRKETİMİZ AŞAĞIDAKİ HİZMETLERİ SUNAR:

  • Yeni bir faaliyet türüne geçilmesi veya vergi borçlarının optimize edilmesi durumunda, vergi
    usulü seçimide bir kereye mahsus danışmanlık servisi.
  • Şirket faaliyetlerinin mevzuata uygun olup olmamasının düzenli bir şekilde takibi.
  • Muhasebe ve vergilendirme konularında komple olarak hizmet verilmesi – bu çalışma
    alanlarının tamamı ile uzmanlarımıza devredilmesi.

ROSCO TARAFINDAN SUNULAN HİZMETLER – DOĞRU, PROFESYONEL, OPERATİF

RosCo’dan vergi danışmanlığı, mevcut sorunlarınızı çözmek ve yenilerin oluşmasını önlemek için uygun bir yöntemdir.
Biz, müşteri şirketinin faaliyetleri ile ilgili bütün nüansları dikkatle inceleriz, çözümlerin perspektiflerini
değerlendiririz, komple çalışma stratejisini geliştiririz. Gerekli olduğunda, hukukçumuz, icra makamlarında, banka
hesaplarının yeniden açılması için bankalarda ve diğer organlarda müşteri adına hareket eder.

RosCo uzmanları:

  • Finansal riskleri minimize etmek için yardımcı olurlar,
    vergilendirme sistemini optimize ederler.

  • Belge, beyanname sunulması gereken süreleri takip ederler.

  • Planlamayı düzenlerler, şirketin
    muhasebe politikasını düzeltirler.

  • Yapılan anlaşmaların, sözleşmelerin
    sonuçlarını analize ederler.

  • Mevzuattaki değişiklikleri takip ederler ve
    vergi danışmanlığı servisini zamanında vererek
    ilgili değişikliklere tepki verirler.

  • Makamlar veya ortaklar arasındaki anlaşmazlıkları
    çözerler.

  • Muhasebe kayıtlarının kalitesini arttırırlar.

  • Alternatif ve daha hesaplı bir vergilendirme sistemine
    geçmek için yardımcı olurlar.

  • Mevcut vergi eksiklikleri ve hataları
    düzeltirler.

  • Denetim sırasında müşterimize eşlik ederler
    ve benzer desteklerde bulunurlar.

Vergi danışmanlığı, vergilendirmeye tabi tutulan kalemlerin azaltılması, mevcut imkanların
kullanılması, yeni imkan bulunması konusunda tavsiyelerin ve çalışmaların tamamıdır.

ROSCO İLE İŞBİRLİĞİ: AVANTAJLI VE HESAPLI

RosCo’dan vergi danışmanlık servisini sipariş eden bir şirket, her türlü bilgilerin gizli
tutulacağından emin olabilir.

Biz müşterimiz lehine çalışıyoruz ve müşteri güvenliğinin ve karlılığının
arttırılması için elimizden geleni yapıyoruz.

Yaptığımız tüm işlemler kesinlikle yasal olarak yapılmaktadır. Vergilendirme konusundaki çözümler ise ilgili
mevzuat hükümleri ile kanıtlanır. Müşteri işlerinin başarılı bir şekilde yürütülmesi konusundaki geniş
tecrübelerimiz, mesleki yetkilerimizin devamlı olarak arttırılması – sayısız avantajlarımızdan bir kaçıdır.

Sunulan hizmet tam ve fiyatı müşterilerimiz için çok uygundur. Hizmetin bedeli, para cezası uygulama ve vergi
organları tarafından cezalandırılma riskinin minimize edilmesi ile telafi edilir.

Kaliteli ve zamanında verilen tavsiyeler sayesinde şirketin karlılığı arttırılır, vergi yükün mümkün olduğu
kadar azaltıldığı effektif bir şirket yapısı organize edilir. Ücretlerimiz her müşterimizin ihtiyaçları ve
imkanları dikkate alınarak her müşteri için özel olarak belirlenir.

Vergi danışmanlık servisimiz, aşağıdaki konuların tam olarak incelenmesi sonucunda verilen
kaliteli tavsiyelerdir:

  • KDV iadesi;

  • Oran azaltılması ve sıfır oran doğrulanması;

  • Vergilendirme şeklinin seçimi (vergi danışmanlık servisi şirketlere ve bireysel girişimcilere verilir);

  • Denetim sonuçlarına cevap verme, tutanaklara ve makam temsilcilerinin hareketlerine itiraz etme;

  • Beyanname düzenlenmesi ve sunulması.

Vergi danışmanlık servisi, kontrol eden organlarda müşteri temsilini de kapsar. Biz, mahkeme öncesi ve hak
talebi ile ilgili çalışmaları yürütürüz, istinaf yazısını hazırlarız ve müşterimiz adına her türlü resmi
organlarda işlem yaparız. Şirketimizin uzmanları, denetimler sırasında müşteri şirketinin elemanlarına eşlik
ederler, para cezasının veya geciktirme cezasının haksız olarak kesilmesi durumunda itiraz yazısını sunarlar.

RosCo’nun desteği, her müşterimiz için huzur ve güven garantisidir.

Oturma izni (Vid Na Jitelstvo)
Oturma izni (Vid Na Jitelstvo)
Oturma izni (Vid Na Jitelstvo) nasıl alınır? Rusya da oturma izni ile ilgili ikinci videomuza hoşgeldiniz, ilk videomuzda sizlere Rusya da süresiz oturma izni (Vid Na Jitelstvo) ile ilgili son degişiklikler, kimlerin başvurabilecegi ve benzeri konularda bilgi vermiştik ve bu devam videomuzda ise oturma izni nasıl alınır, Rusya'da oturma izni başvurusu nasıl yapılır, oturma izni almak için bir yabancının hangi adımları atması gerekiyor gibi çok sik sorulan sorulariniza cevap verecegiz Rusya'da oturma izni (Vid Na Jitelstvo) alma prosedürleri nelerdir? Vid Na Jitelstvo yani oturum izni alma prosedürü 4 etaptan oluşmaktadir bunlar kisaca: 1. Gerekli evraklarin hazirlanmasi 2. Ilgili kuruma başvurunun yapilmasi 3. Başvurunun ilgili kurumca karara baglanmasi 4. Ve oturma izninin alinmasi şeklidedir Gerekli evraklar nelerdir? Oncelikle işlemler için ilgili başvuru formunun doldurulmasi gerekir, başvuru formlarini içişleri bakanligina ait websitelerden, kamu hizmet portalindan ve içişleri bakanligina ait yabancilar ile ilgili şubelerin standlarindan tedarik etmek mumkundur hatta buralarda nasil doldurulmasi gerektigi ile ilgili gerekli yonlendirmelerde bulunmaktadir, başvuru formu haricinde; • 4 fotoğraf; • Pasaportun tüm sayfalarının noter onaylı çevirisi • Gelirinizi, çalistiginiz yeri teyit eden bir belge yada banka hesap hareketleri (ki geçiminizi saglamaya yetecek derecede nakitin bulunmasi gerekmektedir) • Rus dili ve Rusya tarihini bildiginize dair ilgili kurumlardan alinmiş sertifika • Uyuşturucu bağımlısi olunmadigina, tehlikeli ve bulaşıcı hastalık taşinmadigina dair saglik kurumlarindan alinan saglik raporu • Ve 5.000 ruble tutarında devlet harcinin ödendigine dair banka dekontu. Bu arada evraklara ve forma çok dikkat edildigini ve insanlarin çok küçük hatalar yüzünden defalarca düzeltilmek üzere geri yollanabildigini belirtmek isteriz Evet pratikte başvuru evraklarini inceleyen memurlarin noktalama hatalarina dahi dikkat ederek başvuru sahiplerinden duzeltmelerini isteye bilmektedirler o yüzden zaman kaybinin ve zaman kaybindan dolayi oluşan maddi kayiplari minimize etmek için hukuki destek almak, bu konudaki tecrubelerden faydalanmak çok önemli Diyelim ki bütün evraklar hazirlandi, form dolduruldu sonra ne yapilmasi gerekir? Etapta hazirlanan belgeler ve doldurulan form ile içisşeri bakanligina bagli goçmen burosuna başvuru yapilir bu başvurulari hem kişisel olarka hemde elektronik olarak yapmak mümkündür. Oturumu almadan once yabancilar onceki videolarimizda oldukça detayli bilgisini verdigimiz RVP yani geçici oturum izni ile kalmaktadirlar, zaman ile ilgili dikkat edilmesi gereken bir konu var midir? Tabii en çok dikkat edilmesi gereken konu başvurunun geçici oturma izninin sona ermesinden en geç 4 ay önce yapılmasidir ve RVP dedigimiz oturma izninin alınmasinin uzerinden sekiz ayın geçmiş olmasi gerekmektedir. Başvuru yapildi, evraklar incelendi ve Kabul edildi, sonraki aşamalar nelerdir? Pratikte bu kadar hizli olmasada ilk iki etap gecçldikten sonra başvurunun degerlendirilip 4 ay içinde sonucun belirlenmesi beklenir yani başvurumuzun kabul edilmiş olmasi oturum iznini garanti etmez, evraklardaki herhangi bir aldatmaca, alinmiş olan idari cezalar vs burda karşimiza bir red sebebi olarak çikabilmektedir, burda önemli bir konuda 1 Kasım 2019’a kadar altı ay degerlendirme suresinin 2 ay kisaltilmiş olmasidir, VKS li dedigimiz kalifiye yabanci personeller için bekleme süresi ise 3 aydir. Bekleme süresi sonunda olumlu yada olumsuz karari başvuru yapilan ilgili goçmen burolarindan yada internet üzerinden almak mümkündür, onay çikmasi halinde başvuru sahibi oturma iznini almak için bizzat Goçmen Ofisine gitmektedir. RosCo Consulting olarak Rusya da oturum başvurusu ile ilgili en çok sorulan sorulari burdan sizler icin cevaplamaya çaliştik, bilgi sahibi olmak ve güncel kalmak içın bizleri takip etmeyi unutmayin. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Audit Hizmeti | Rusya vlog RosCo
Rusya Federasyonunda özellikle yabancı sermayeli yada sahipli firmaların en büyük problemlerinden biri muhasebenin ne kadar düzenli tutulduğu ve mali tabloların güvenilirliği, konumuz audit yani mali denetim. Audit nedir, ne icin yapilir, yarararı nelerdir ve benzeri soruların cevaplarını bu videomuzda bulabilirsiniz. Audit Nedir? Audit finansal tabloların standartlara uygunluğu ve doğruluğunun defter, kayıt ve belgeler üzerinden denetlenerek raporlanmasının ilgili kurumlar tarafından yetkilendirilmiş kişi veya kuruluşlarca yapılmasıdır. Auditin amacı nedir? Auditin amacı beyan edilmiş olan finansal tabloların gerçeği dürüst bir şekilde yansıtıp yansıtmadığının ortaya konmasının yanı sıra Şirket Yönetimi, Hissedarlar, Çalışanlar, Kredi Verenler, Yatırımcılar, Kamu kurumlarına doğru ve güvenilir bilgi sağlamaktır. Audit yaptırmanın yararları nelerdir, firmanızın zarar görmesi mümkün müdür? Auditin en önemli amacı düzeltme yapmaya fırsat vermesidir yani firmanızda geçmiş dönemde yada dönemlerde yapılan hataların tespit edilmesi ve düzeltilmesinin sağlanmasıdır. Bu durum şirketlere zarar değil tam tersine çok büyük faydalar sağlamaktadır. Bağımsız denetçilerin sır saklama yükümlülüklerinden dolayı denetim raporları şirket yönetiminin istemediği kişi ve kurumlara sunulamaz sadece denetimi yaptıran firmaya bir rapor olarak iletilmektedir. Faydaları kısaca 1. Yönetime doğru bilgi akışını sağlamak. 2. Yönetime mali tablolarla ilgili olarak tahmin ve analiz yapmasında, geleceğe ait sağlıklı kararlar almasında yardımcı olmak. 3. Finansal tabloların gerçeği yansıtıp yansıtmadığını göstermek. 4. İşletme yönetimi ve çalışanlarının hile yapmasını önlemek seklinde siralayabiliriz Audit Türleri nelerdir? Auditi zorunlu ve gönüllü olmak üzere ikiye ayırmak mümkündür. Gönüllü audit firmanın firnansal tablolarının yönetime rapor olarak sunulması için yapılırken zorunlu audit ise Yıllık cirosu 400 milyonu geçen veya balansta kayıtlı aktifleri 60 milyonun üzerinde olan firmalar ve Anonim şirketler, Kredi veren kuruluşlar, Sigorta şirketleri, Tur operatorleri, Finansal organizasyonlar, Borsada işlem gören menkul kıymetler şirketlerinin denetimden geçmesidir. Sizlerde denetim hizmeti vermekte oldugumuz tüm müşterilerimiz gibi firmanızdaki hatalardan haberdar olmak veya muhtemel hataların size çok pahalıya mal olmasının önüne geçmek istiyorsanız bize ulaşın. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Tahkim (Arbitrajny) Mahkemesi – Basitleştirilmiş Yasal İşlemler
Tahkim mahkemelerinde basitleştirilmiş prosedürler nelerdir, ne gibi avantajlar sağlamaktadır ve benzeri önemli detaylara bu videomuzda açıklama getiriyoruz. Tahkim mahkemesi nedir? İş ve diğer ekonomik faaliyetler alanında adaleti idare eden resmi devlet organıdır, medeni, idari ve diğer yasal ilişkilerden kaynaklanan ekonomik anlaşmazlıkları çözerler, tahkim mahkemeleri federal mahkemeler olup Rusya Federasyonu yargı sisteminin bir parçasıdırlar. Basitleştirilmiş prosedurler sayesinde tarafların mahkemeye gitmesine gerek kalmadan elektronik imza aracılığı ile gerekli başvuruları yaparak hem avukat masraflarından hemde zamandan tasarruf yapmış olurlar. Basitleştirilmiş tahkim mahkemeleri kararlarını 2 aylık bir sürenin ardından, internet üzerinden yayınlarlar, taraflar karara itiraz edebilir, temyize gidebilmektedirler. Basitleştirilmiş prosedurlerle görülebilecek MADDİ davalar nelerdir? - Firmalar arası maddi anlaşmazlık hallerinde limited ve benzeri firmalar için rakamın 800 000 ruble ve altı, şahıs firmalari için ise 400 000 ruble altı olduğu haller - Normatif olmayan yasal işlemlere itiraz halleri - 100 000 rubleyi aşmayan idari cezalara ve idari makamlarca alınan kararlara itiraz halleri - Toplam tutarı 200 bin rubleyi aşmayan zorunlu ödeme ve yaptırımların tahsiline ilişkin davalar. - Basitleştirilmiş prosedürlerle görülebilecek MADDİ OLMAYAN davalar nelerdir? - Tarafların sözleşmelerde belirtilen yükümlülüklerini yerine getirmemeleri halleri - Alinan çek veya senetlerin karşılıksız çıkması ve bunların noter aracılığı ile tescil edilmesi halleri - Davalı ve davacının rızası ile davaların birleştirilmesi halleri Son olarak basitleştirilmiş prosedürlerle görülemeyen davalar nelerdir? - Devlet sırlarının ifşa edilmesine yol açabilecek haller - Dava süresince ilave koşulları açıklığa kavuşturmak, ek kanıtlar sunmak, tanıklık gerektiren haller - Üçüncü tarafların hak ve çıkarlarının ihlal halleri - İcra memurunun karar ve eylemlerine itiraz davası halleri - İflas davaları - İnsan haklarının ve meşru çıkarlarının korunmasına ilişkin davalar https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
HİZMET SİPARİŞİ VER "VERGİ DANIŞMANLIĞI"
«ROSCO» şirketi
kuruluş
2004
Derecelendirme:
Рейтинг: А++1+++1+[%]
(2009 yılı genel toplamı itibariyle —
А++1+++1+[%])
Profesyonel
Sorumluluk
sigortası
Profesyonel kurumlarda üyelik:
SRO ‘Rus Auditorlar Birliği’
Vergi Danışmanları odası
(Sertifika №78)

NP «POO Ortaklığı»
(Rus Değerleme uzmanları derneği)
Şirket Reytingi:
Kalite Kontrol sertifikası
GOST R ISO 9001-2008 (ISO 9001:2008)
Ödül «Ulusal kaliteli marka» 2015
Moskova şehri
güvenilir şirketler
birliğine kabul
Partnerlik:
Şangay İşbirliği
Organizasyonu iş Klübü
ile çözüm ortaklağı
Sivil Toplum örgütleri
üyelikleri:
Moskova Sanayi
ve Ticaret Odası
(Sertifika №123-973 tarih 21.12.2009)