Hİzmetler

ÇALIŞMA İZİNLERİ

SİPARİŞ ET

Vasıflı elemanlar, şirketin başarısını oluşturan en önemli unsurlardan biridir. Çoğu zaman, şirketin potansiyelini gerçekleştirmek için yurtdışından uzmanların çalıştırılması ve bunlar için çalışma ruhsatının alınması gerekmektedir. Bu da temel yaklaşımı, mevzuat bilgisini, çalışma ruhsatlarının nereden alındığı konusunda bilgisinin günce olduğundan emin olunmasını ve bütün bürokratik işlemlerinden geçilmesi için yeterli zamanın olmasını gerektirir.

Bu işi çalışanınıza yaptırmak çok iyi bir fikir değildir. Çalışma ruhsatının alınma sürecinin zahmetli olması ve uzun sürmesi şirketin faaliyetlerini zorlaştırabilir. En mantıklısı, işi profesyonellere yaptırmaktır.

İşe alınan elemanların kategorisi ne olursa olsun bunlar işe resmi olarak alınmalıdır. Bunun istisnası olmamalıdır. Resmi organlar, kaydının yaptırılması yanısıra sürelere uyulmasını da dikkatle kontrol ederler. Onun için yabancı uyruklu vatandaş veya işveren çalışma ruhsatının düzgün bir şekilde alınmasına özen göstermemişse, bu tür düşüncesiz davranışın bedeli çok yüksek olabilir.

NE ZAMAN DIŞARIDAN UZMAN ALMAK MANTIKLI OLABİLİR

Yabancı uyruklu çalışanlar işe alınırken, bütün sürecin düzgün bir şekilde ve mevzuat taleplerine uygun olarak sonuçlandırılması çok önemlidir.

Genellikle Rusya’da çalışma ruhsatının alınması gibi konularda ruhsatın fiyatı büyük önem taşır. İşveren, bu fiyatı süreç için harcayabileceği para ile karşılaştırır ve rasyonel bir karar alır. Bununla birlikte, maddi harcama yanısıra zaman harcaması da dikkate alınmalıdır. Bir yıllık veya başka bir süre ile çalışma ruhsatının alınması gibi bir hedefe ulaşmak için harcanan vakit, ana faaliyetlerin yürütülmesi için kullanılamaz. Bu da şirketin finansal sonuçlarını etkileyebilir. Hiç bir girişimcinin şirketinin başarısını risk altına sokmak istemediği gayet doğaldır. Demek ki, çalışma ruhsatının alınmasında uzman yardımından yararlanılması çok uygun gözükmektedir.

ROSCO’DAN HİZMETLER

Şirket uzmanlarımız, konu ile ilgili olan bütün hukuki ve idari ayrıntıları çok iyi biliyorlar ve her türlü bürokratik zorlukları üstlenmeye hazırlar.

“RosCo”, Moskova’da çalışma ruhsatının en kısa bir süre içerisinde alınması için yardımcı olur. bununla birlikte, yabancı uyruklu vatandaşın veya davet eden tarafın resmi makamlara gitmesi ve bir sürü belgelerin hazırlaması gerekmeyecek.

Biz aşağıdaki hizmetleri sunarız:

BDT vatandaşları için çalışma ruhsatının alınması. Bu eleman kategorisi için Rusya’da bulunmak için herhangi bir vize gerekmiyor. Fakat, burada çalışabilmeleri için resmi iznin alınması şarttır. Biz bu izni 15 günlük bir süre içerisinde almanız için yardımcı oluruz, bütün konuları çözeriz ve mevzuat taleplerine uyulmasını sağlarız.

Uzak yabancı ülkenin vatandaşları için göç izni. Bu tür elemanlar için işe alınması ile ilgili evraklar dışında vize de gerekmektedir. “RosCo” uzmanları gerekli olan bütün evrakları hazırlayacaklar ve işverenin ana faaliyetleri üzerinde odaklanmasını sağlayacaklar.

Kota alınması. Yurtdışından vasıflı elemanların getirilmesi için ihtiyaç duyan şirketler, çalışma ruhsatının ücreti yanısıra aynı anda bir kaç uzmanı getirme imkanın olup olmadığı konusuyla da ilgilenirler. Bu gösterge devlet tarafından belirlenir. Hükümet, sektörlerin ve şirketlerin yabancı uyruklu çalışanlarına ihtiyacını belirler ve bunlar için açık pozisyonların yaratılması için kota oluşturur. Bunun doğru bir şekilde düzenlenmesi için “RosCo” uzmanları yardımcı olur. Bütün işleri hızlı ve kaliteli bir şekilde yaparız, çalışma ruhsatlarının bedeli ise makul kalacaktır.

Vize alınması. Yurtdışından vatandaşları getirirken bunlar için çalışma vizesinin alınmasına dikkat edilmelidir. Çalışma vizesi olmadan, çalışma ruhsatı alınamaz (Moskova’da bu süreç ile ilgili oldukça sert şartlar uygulanmaktadır). Biz vize alınması konusunda yardımcı oluruz, bunun sayesinde de iş sahiplerinin zamanını tasarruf ederiz.

Yabancı uyruklu vatandaşlar için kaydının yaptırılması. Moskova’da çalışma ruhsatının alınması üzerinde çalışan başkente gelebilir. Daha sonra yabancı uyruklu vatandaş ülkede yasal olarak bulunabilmesi için burada kaydını yaptırmak zorundadır. Uzmanlarımız bu tür desteği de sağlarlar.

Moskova’da yüksek vasıflı uzmanlar için çalışma ruhsatı (BDT ülkeleri ve uzak yabancı ülkeler). Bu tür eleman grubunda, temel uzmanlık bilgisine, geniş iş tecrübesine sahip olan ve yıllık geliri 2 milyon Ruble’den yüksek olan yabancı uyruklu vatandaşlar yer alır. Bu durumda, çalışma ruhsatının alınmasının bazı özellikleri vardır (bizim uzmanlarımız yardım ederler).

Yukarıda sıralanan, “RosCo” Şirketi tarafından sunulan hizmetlerin tamamı değildir. Müşterimizin talebine bağlı olarak yabancı uyruklu vatandaşa işe alındığı veya işten çıkarıldığı hakkında bildiririz, çalışma ruhsatları yeniden alırız ve benzer hizmetleri sunarız.

“ROSCO” İLE İŞBİRLİĞİ KURMANIN AVANTAJLARI

Çalışma ruhsatının alınması için profesyonel hizmet veren uzmanların hizmetlerinden
yararlanmasının mantıklı olduğu ortadadır.

Ancak uzman şirketi seçerken dikkatle davramak gerekmektedir. Yabancı uyruklu vatandaşların
çalışma ruhsatının alınması için RosCo görevlendirilebilir – bizde gerekli olan bütün hizmetleri
operatif bir şekilde alırsınız.

Rusya’da çalışma ruhsatının ücreti konusunda bilgilendiririz, sürecin her aşamasını takip ederiz,
çalışanınızın RF Federal Göç Servisinde kaydının yaptırmasına, şirketin ise yabancı uyruklu vatandaş
olan elemanınız için kota almasına yardımcı oluruz.

“RosCo” başka avantajlara da sahiptir:

VAKTİNİZİN BEDELİ
BİZİM İÇİN ÖNEMLİDİR

Uzmanlarımız, gerekli olan bütün belgelerin toplanması için yardımcı olurlar, önemli ayrıntılar konusunda bilgilendirirler, çalışma ruhsatının alınması için gereken süreyi takip ederler

BİZ HER ZAMAN
OPERATİF BİR ŞEKİLDE ÇALIŞIRIZ

Uzak yabancı ülkelerden yabancı uzmanlar için kotayı ortalama olarak 30 günde alırız, mevzuatta öngörülen süre içinde kaydının yaptırılmasına yardım ederiz.

SİZİ ANA FAALİYETLERİNİZDEN
UZAKLAŞTIRMAYIZ

Çalışma ruhsatını “anahtar teslimi” alırız, müşterimizin ofise gelmesine gerek kalmıyor, uzmanlarımız yanınıza kendiler ve sadece bir kez gelirler

GENİŞ PRATİK
TECRÜBELERE SAHİBİZ

Biz bütün bürokratik işlemlerin nasıl gerçekleştirildiğini, Rusya’da çalışma ruhsatının alınması ne kadar tutar ve diğer konuları çok iyi biliyoruz.

Rusya’da resmi olarak çalışmak isteyen yabancı ülkelerin vatandaşları, aşağıdaki modellerden birine göre işe alınabilirler. Çalışma vizesinin alınması gereken elemanlar için 357 sayılı Federal Kanunu uyarınca önceden bir kota alınmalıdır. İşveren şirket devam eden yıl için 1 Eylüle kadar, bir sonraki yıl için 1 Temmuza kadar dilekçesini sunmalıdır. İlgili karar 25 gün içerisinde alınır.

Yabancı uyruklu elemanlar için çalışma ruhsatı “yüksek vasıflı uzman” sürecine göre alınabilir. Yöntemi ne olursa olsun, yabancı uyruklu vatandaş, ülkeye giriş yaptığı günden 7 gün içerisinde kaydını yaptırmalı, davet eden taraf ise Federal Göç Servisine bu elemanın gelişi ile ilgili bilgi vermelidir. Bütün bunları ve daha fazlasını şirketimiz ayarlayabilir.

Yabancı uyruklu vatandaşlar için çalışma ruhsatının alınmasında yardımcı oluruz (bunun ücreti sizin için hoş bir sürpriz olabilir), hem sizin hem de çalışanlarınızın rahat ve yasal ortamda çalışmasını sağlarız.


Oturma izni (Vid Na Jitelstvo)
Oturma izni (Vid Na Jitelstvo)
Oturma izni (Vid Na Jitelstvo) nasıl alınır? Rusya da oturma izni ile ilgili ikinci videomuza hoşgeldiniz, ilk videomuzda sizlere Rusya da süresiz oturma izni (Vid Na Jitelstvo) ile ilgili son degişiklikler, kimlerin başvurabilecegi ve benzeri konularda bilgi vermiştik ve bu devam videomuzda ise oturma izni nasıl alınır, Rusya'da oturma izni başvurusu nasıl yapılır, oturma izni almak için bir yabancının hangi adımları atması gerekiyor gibi çok sik sorulan sorulariniza cevap verecegiz Rusya'da oturma izni (Vid Na Jitelstvo) alma prosedürleri nelerdir? Vid Na Jitelstvo yani oturum izni alma prosedürü 4 etaptan oluşmaktadir bunlar kisaca: 1. Gerekli evraklarin hazirlanmasi 2. Ilgili kuruma başvurunun yapilmasi 3. Başvurunun ilgili kurumca karara baglanmasi 4. Ve oturma izninin alinmasi şeklidedir Gerekli evraklar nelerdir? Oncelikle işlemler için ilgili başvuru formunun doldurulmasi gerekir, başvuru formlarini içişleri bakanligina ait websitelerden, kamu hizmet portalindan ve içişleri bakanligina ait yabancilar ile ilgili şubelerin standlarindan tedarik etmek mumkundur hatta buralarda nasil doldurulmasi gerektigi ile ilgili gerekli yonlendirmelerde bulunmaktadir, başvuru formu haricinde; • 4 fotoğraf; • Pasaportun tüm sayfalarının noter onaylı çevirisi • Gelirinizi, çalistiginiz yeri teyit eden bir belge yada banka hesap hareketleri (ki geçiminizi saglamaya yetecek derecede nakitin bulunmasi gerekmektedir) • Rus dili ve Rusya tarihini bildiginize dair ilgili kurumlardan alinmiş sertifika • Uyuşturucu bağımlısi olunmadigina, tehlikeli ve bulaşıcı hastalık taşinmadigina dair saglik kurumlarindan alinan saglik raporu • Ve 5.000 ruble tutarında devlet harcinin ödendigine dair banka dekontu. Bu arada evraklara ve forma çok dikkat edildigini ve insanlarin çok küçük hatalar yüzünden defalarca düzeltilmek üzere geri yollanabildigini belirtmek isteriz Evet pratikte başvuru evraklarini inceleyen memurlarin noktalama hatalarina dahi dikkat ederek başvuru sahiplerinden duzeltmelerini isteye bilmektedirler o yüzden zaman kaybinin ve zaman kaybindan dolayi oluşan maddi kayiplari minimize etmek için hukuki destek almak, bu konudaki tecrubelerden faydalanmak çok önemli Diyelim ki bütün evraklar hazirlandi, form dolduruldu sonra ne yapilmasi gerekir? Etapta hazirlanan belgeler ve doldurulan form ile içisşeri bakanligina bagli goçmen burosuna başvuru yapilir bu başvurulari hem kişisel olarka hemde elektronik olarak yapmak mümkündür. Oturumu almadan once yabancilar onceki videolarimizda oldukça detayli bilgisini verdigimiz RVP yani geçici oturum izni ile kalmaktadirlar, zaman ile ilgili dikkat edilmesi gereken bir konu var midir? Tabii en çok dikkat edilmesi gereken konu başvurunun geçici oturma izninin sona ermesinden en geç 4 ay önce yapılmasidir ve RVP dedigimiz oturma izninin alınmasinin uzerinden sekiz ayın geçmiş olmasi gerekmektedir. Başvuru yapildi, evraklar incelendi ve Kabul edildi, sonraki aşamalar nelerdir? Pratikte bu kadar hizli olmasada ilk iki etap gecçldikten sonra başvurunun degerlendirilip 4 ay içinde sonucun belirlenmesi beklenir yani başvurumuzun kabul edilmiş olmasi oturum iznini garanti etmez, evraklardaki herhangi bir aldatmaca, alinmiş olan idari cezalar vs burda karşimiza bir red sebebi olarak çikabilmektedir, burda önemli bir konuda 1 Kasım 2019’a kadar altı ay degerlendirme suresinin 2 ay kisaltilmiş olmasidir, VKS li dedigimiz kalifiye yabanci personeller için bekleme süresi ise 3 aydir. Bekleme süresi sonunda olumlu yada olumsuz karari başvuru yapilan ilgili goçmen burolarindan yada internet üzerinden almak mümkündür, onay çikmasi halinde başvuru sahibi oturma iznini almak için bizzat Goçmen Ofisine gitmektedir. RosCo Consulting olarak Rusya da oturum başvurusu ile ilgili en çok sorulan sorulari burdan sizler icin cevaplamaya çaliştik, bilgi sahibi olmak ve güncel kalmak içın bizleri takip etmeyi unutmayin. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Audit Hizmeti | Rusya vlog RosCo
Rusya Federasyonunda özellikle yabancı sermayeli yada sahipli firmaların en büyük problemlerinden biri muhasebenin ne kadar düzenli tutulduğu ve mali tabloların güvenilirliği, konumuz audit yani mali denetim. Audit nedir, ne icin yapilir, yarararı nelerdir ve benzeri soruların cevaplarını bu videomuzda bulabilirsiniz. Audit Nedir? Audit finansal tabloların standartlara uygunluğu ve doğruluğunun defter, kayıt ve belgeler üzerinden denetlenerek raporlanmasının ilgili kurumlar tarafından yetkilendirilmiş kişi veya kuruluşlarca yapılmasıdır. Auditin amacı nedir? Auditin amacı beyan edilmiş olan finansal tabloların gerçeği dürüst bir şekilde yansıtıp yansıtmadığının ortaya konmasının yanı sıra Şirket Yönetimi, Hissedarlar, Çalışanlar, Kredi Verenler, Yatırımcılar, Kamu kurumlarına doğru ve güvenilir bilgi sağlamaktır. Audit yaptırmanın yararları nelerdir, firmanızın zarar görmesi mümkün müdür? Auditin en önemli amacı düzeltme yapmaya fırsat vermesidir yani firmanızda geçmiş dönemde yada dönemlerde yapılan hataların tespit edilmesi ve düzeltilmesinin sağlanmasıdır. Bu durum şirketlere zarar değil tam tersine çok büyük faydalar sağlamaktadır. Bağımsız denetçilerin sır saklama yükümlülüklerinden dolayı denetim raporları şirket yönetiminin istemediği kişi ve kurumlara sunulamaz sadece denetimi yaptıran firmaya bir rapor olarak iletilmektedir. Faydaları kısaca 1. Yönetime doğru bilgi akışını sağlamak. 2. Yönetime mali tablolarla ilgili olarak tahmin ve analiz yapmasında, geleceğe ait sağlıklı kararlar almasında yardımcı olmak. 3. Finansal tabloların gerçeği yansıtıp yansıtmadığını göstermek. 4. İşletme yönetimi ve çalışanlarının hile yapmasını önlemek seklinde siralayabiliriz Audit Türleri nelerdir? Auditi zorunlu ve gönüllü olmak üzere ikiye ayırmak mümkündür. Gönüllü audit firmanın firnansal tablolarının yönetime rapor olarak sunulması için yapılırken zorunlu audit ise Yıllık cirosu 400 milyonu geçen veya balansta kayıtlı aktifleri 60 milyonun üzerinde olan firmalar ve Anonim şirketler, Kredi veren kuruluşlar, Sigorta şirketleri, Tur operatorleri, Finansal organizasyonlar, Borsada işlem gören menkul kıymetler şirketlerinin denetimden geçmesidir. Sizlerde denetim hizmeti vermekte oldugumuz tüm müşterilerimiz gibi firmanızdaki hatalardan haberdar olmak veya muhtemel hataların size çok pahalıya mal olmasının önüne geçmek istiyorsanız bize ulaşın. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Tahkim (Arbitrajny) Mahkemesi – Basitleştirilmiş Yasal İşlemler
Tahkim mahkemelerinde basitleştirilmiş prosedürler nelerdir, ne gibi avantajlar sağlamaktadır ve benzeri önemli detaylara bu videomuzda açıklama getiriyoruz. Tahkim mahkemesi nedir? İş ve diğer ekonomik faaliyetler alanında adaleti idare eden resmi devlet organıdır, medeni, idari ve diğer yasal ilişkilerden kaynaklanan ekonomik anlaşmazlıkları çözerler, tahkim mahkemeleri federal mahkemeler olup Rusya Federasyonu yargı sisteminin bir parçasıdırlar. Basitleştirilmiş prosedurler sayesinde tarafların mahkemeye gitmesine gerek kalmadan elektronik imza aracılığı ile gerekli başvuruları yaparak hem avukat masraflarından hemde zamandan tasarruf yapmış olurlar. Basitleştirilmiş tahkim mahkemeleri kararlarını 2 aylık bir sürenin ardından, internet üzerinden yayınlarlar, taraflar karara itiraz edebilir, temyize gidebilmektedirler. Basitleştirilmiş prosedurlerle görülebilecek MADDİ davalar nelerdir? - Firmalar arası maddi anlaşmazlık hallerinde limited ve benzeri firmalar için rakamın 800 000 ruble ve altı, şahıs firmalari için ise 400 000 ruble altı olduğu haller - Normatif olmayan yasal işlemlere itiraz halleri - 100 000 rubleyi aşmayan idari cezalara ve idari makamlarca alınan kararlara itiraz halleri - Toplam tutarı 200 bin rubleyi aşmayan zorunlu ödeme ve yaptırımların tahsiline ilişkin davalar. - Basitleştirilmiş prosedürlerle görülebilecek MADDİ OLMAYAN davalar nelerdir? - Tarafların sözleşmelerde belirtilen yükümlülüklerini yerine getirmemeleri halleri - Alinan çek veya senetlerin karşılıksız çıkması ve bunların noter aracılığı ile tescil edilmesi halleri - Davalı ve davacının rızası ile davaların birleştirilmesi halleri Son olarak basitleştirilmiş prosedürlerle görülemeyen davalar nelerdir? - Devlet sırlarının ifşa edilmesine yol açabilecek haller - Dava süresince ilave koşulları açıklığa kavuşturmak, ek kanıtlar sunmak, tanıklık gerektiren haller - Üçüncü tarafların hak ve çıkarlarının ihlal halleri - İcra memurunun karar ve eylemlerine itiraz davası halleri - İflas davaları - İnsan haklarının ve meşru çıkarlarının korunmasına ilişkin davalar https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
HİZMET SİPARİŞİ VER "ÇALIŞMA İZİNLERİ"

«ROSCO» şirketi
kuruluş
2004
Derecelendirme:
Рейтинг: А++1+++1+[%]
(2009 yılı genel toplamı itibariyle —
А++1+++1+[%])
Profesyonel
Sorumluluk
sigortası
Profesyonel kurumlarda üyelik:
SRO ‘Rus Auditorlar Birliği’
Vergi Danışmanları odası
(Sertifika №78)

NP «POO Ortaklığı»
(Rus Değerleme uzmanları derneği)
Şirket Reytingi:
Kalite Kontrol sertifikası
GOST R ISO 9001-2008 (ISO 9001:2008)
Ödül «Ulusal kaliteli marka» 2015
Moskova şehri
güvenilir şirketler
birliğine kabul
Partnerlik:
Şangay İşbirliği
Organizasyonu iş Klübü
ile çözüm ortaklağı
Sivil Toplum örgütleri
üyelikleri:
Moskova Sanayi
ve Ticaret Odası
(Sertifika №123-973 tarih 21.12.2009)