Hİzmetler

YABANCI BİR ŞİRKET İÇİN ŞUBE VE TEMSİLCİLİK AKREDİYASYONU

Bürokratik sürüncemeye yakalanmadan Rusya’da yabancı bir şirket için hızlı başlangıç fırsatı. “RosCo” şirketine başvurulmasından işlemin sadece 30 gün içinde sonuçlandırılması!

Yabancı bir şirket için Rusya pazarına giriş büyük gelişme perspektiflerine yol açacağından stratejik olarak çok önemlidir. Yeni pazarı kazanma yolundaki ilk adım ise yabancı bir şirket için temsilcilik (şube) bürosunun akreditasyonudur.

Dış ülkede şube açan bir şirket için devlet kurumları ile etkileşim özelliklerini ve inceliklerini anlaması oldukça zor olabilir. Bunların talepleri ülkenizin taleplerinden çok farklı olabilir. Yabancı şirket temsilciğinin (şubesinin) akreditasyonu ise tanımadığınız formlara göre bir çok belgenin düzenlenmesini gerektirir. Bunun dışında, tercüme doğruluğuna ve uygunluğuna, yabancı bir ülkede düzenlenen belgelerin tasdik uygunluğuna özellikle dikkat edilmesi gerekmektedir.

ROSCO İLE YABANCI ŞİRKET İÇİN AKREDİTASYON İŞLEMİ

Yabancı şirket, Rusya pazarına şube veya temsilcilik olarak girebilir.
Şube açılması ile temsilcilik bürosunun açılması arasında fiyat açısından
hiç bir farkı yoktur. Ancak bunlar faaliyet şekli açısından farklıdır.

Moskova’da şube akreditasyonu, bu alanda uzman değilseniz çok zahmetli bir iş haline gelebilir.
“RosCo” Şirketi, akreditasyon yapılması ile ilgili bütün ayrıntıları anlamanıza yardımcı olur.

Akreditasyon sürecı, akreditasyon şekli (şube veya temsilcilik) olduğuna bağlı olmaksızın bir kaç aşamadan oluşur:

  • RF Ticaret ve Sanayi Odası’nda tescil harcının ödenmesi – aynı şekilde buraya şube veya
    temsilcilik bürosunda çalışan yabancı uyruklu vatandaşların sayısı ile ilgili bilgiler de sunulacaktır.
  • RF Federal Vergi Servisi sicilinde kaydının yaptırılması için bu kuruma başvurulması
    ve ilgili harcın öndenmesi.
  • Sicilde kaydının yapılmasından sonra, istatistik kodlarının alınması
    ve bütçe dışı fonlarda kaydının yaptırılması gerekmektedir.

Bütün bu aşamalarda “RosCo” uzmanları gereken evrakları hazırlarlar, sürecin
başarıyla tamamlanması için sizi yönlendirirler.

YABANCI ŞİRKET TEMSİLCİLİĞİNİN AKREDİTASYONU İLE İLGİLİ
HİZMETLERİMİZİN BEDELİ AŞAĞIDAKİLERDEN OLUŞMAKTADIR:

  • Bütün aşamalarda danışmanlık servisi;

  • Kabul gören örneklere uygun olarak belgelerin hazırlanması;

  • Belge paketlerinin ilgili makamlara zamanında sunulması;

  • Müşterimizin isteğine bağlı olarak, ülkenin en büyük
    bankalarda hesap açma hizmetini de verebiliriz.

ROSCO’YA BAŞVURDUĞUNUZDA AŞAĞIDAKİLERİ ELDE EDERSİNİZ:

  • Büyük bir zaman tasarrufu

  • Tercümelerin doğru olarak
    yapıldığının garantisi

  • Tüm önemli noktalar
    hakkında tam bilgi

  • İşlemin tamamlanması için
    minimum zaman

    Moskova’da şube akreditasyonu
    sadece 30 gün içinde!

  • Şirketiniz için özel olarak
    düzenlenen belge paketi

Gerekli olduğu durumlarda, uzmanlarımız tüm gereken belgeleri sizi uğraştırmadan
vekaleten teslim edip alabilirler.

Unutmayın, belgelerin işlenmesinde ve belgelerin tercümesinde en ufak hatalar
bile akreditasyon reddi ile sonuçlanabilir ve bundan dolayı ödenen tüm harçlar kaybolabilir.
Bunun için yabancı şirket temsilciliğinin açılması için profesyonel hizmetlerinden
yararlanıldığında risklerin azaltılması sayesinde hizmetlerin bedeli gayet manıklı gözükmektedir.

BELGESEL DESTEK

Yabancı şirketlerin temsilcilikleri, tüm gerekli izinleri almak için belgelerini vergi
organlarına sunarlar. Akreditasyonun başarılı bir şekilde sonuçlandırılması
için aşağıdaki belgelerin sunulması gerekmektedir:

  • Temsilcilik veya şube açan yabancı bir şirketin kuruluş evrakları, vergi
    kodları, ticari sicil örnekleri;

  • Federal Vergi Servisi için başvuru formu, ana şirketin yönetim organları
    tarafından alınan birimin açılmasına dair karar;

  • Yabancı şirket temsilciliklerinin ve şubelerinin başında olacak şaıhslar
    adına vekaletnameler;

  • Resmi harçların ödendiğine dair makbuzlar.

Yabancı şirket temsilciliklerinin ve şubelerinin akreditasyonu, belgelerin düzenlendiği günden itibaren
12 aylık süre içerisinde tamamlanmalıdır. Aksi taktirde, belgeler geçerliliğini yitirir. Bunun dışında,
banka kurumlarından adayın finansal istikrarını doğrulayan bir referans mektubunun alınması gerekmektedir.

RosCo tüm işlemleri hızlı ve doğru bir şekilde tamamlamanıza ve işinizi başarı
ile yürütmenize yardımcı olacaktır.

Banka hesaplarının bloke edilmesi ile ilgili yeni kurallar
Banka hesaplarının bloke edilmesi ile ilgili yeni kurallar
Bireysel girişimиciler ve şirketler banka hesaplarının bloke edilmesi ile ilgili yapılması planlanan yeni kuralları beklemektedir, değişiklikler 1 Temmuz 2021'de devreye girecek ve bu tarihten çok önce acıklanacağından işadamlarının bunlara hazırlanmaları için zamanları olacak. Vergi dairesine rapor göndermek için son başvuru tarihlerini ihlal eden tuzel kişilklere ait hesapların bloke edilmesine yönelik yeni prosedür, 09.11.2020 tarihli 368-FZ sayılı Federal Kanun tarafından onaylandı. Vergi makamları hangi durumlarda tuzel kişilklere ait bir hesabını bloke edebilir? Vergi dairesi, şirketin banka hesabını şu nedenlerle bloke etme hakkına sahiptir. - Rusya Federasyonu Vergi Kanunu'nun 76. maddesinin 2. Fıkrası gereği vergi, ceza ve para cezası ödeme şartları yerine getirilmemesi hallerinde banka hesabı ödenmemiş borçlar tutarında bloke edilir. - Personellerin gelir vergileri ile ilgili beyanname veya hesaplamaların, yasal son başvuru tarihinin sona ermesinden sonraki 10 gün içinde sunulmaması halinde bloke edilir fakat bu durumda bloke miktarına ilişkin herhangi bir kısıtlama yoktur. - Talepler yada bildirimler ile ilgili elektronik makbuzlarin vergi dairesine gönderilmemesi durumlarinda ise banka hesaplarına ve elektronik para transferlerine ilişkin işlemlerin durdurulması kararı, vergi makamları tarafından elektronik dekontun devri için vreilen son tarihin dolduğu andan itibaren 10 iş günü içinde verilebilmektedir. Banka hesaplarının bloke edilmesi ile ilgili yeni kurallar nelerdir? Şirketlerin ve bireysel girişimcilerin vergi ve katkı paylarının ödenmemesi nedeniyle banka hesaplarını bloke etmeden önce, vergi makamları şirketlere vergi ödemesi için bir talep ve tahsilat kararı gönderirler. Yani vergi mükellefi, vergi dairesinin hesabını bloke edeceğini önceden bilir ama pratikte , şirketler ve bireysel bir girişimciler, banka tarafından hesaplari bloke edildikten sonra vergi dairesinden yollanan belgeleri alırlar. Şirketin ve bireysel girişimcinin vergi raporlarının ibraz edilmemesi nedeniyle hesabın bloke olması durumunda ise vergi makamları herhangi bir karar göndermemektedir. Dahası, Rusya Federasyonu Federal Vergi Dairesine göre, "bu tarz durumlarda banka hesaplarının bloke edileceğine ilişkin ön bilgi verme önerisin, vergi disiplininin genel olarak zayıflamasına katkıda bulunacağı" ve ilgili vergi yükümlülüklerini yerine getirmeden banka hesaplarındaki fonları karşı taraflara transfer etmeleri için ek bir fırsat sağlayacaktır. Bu nedenle, vergi makamları, borcu tahsil etme haklarının, vergi mükelleflerini bilgilendirme gerçeğine bağlı olmaması gerektiğine inanılmakta idi, fakat şimdi durum tersine döndü. 1 Temmuz 2021'den itibaren, vergi makamları, geç gönderilen raporlar için gelecekte hesapların bloke edilmesi konusunda şirketi veya bireysel girişimciyi bilgilendirecekler. Maliye Bakanına göre, böyle bir kural, vergi mükelleflerinin kasıtsız ihlalleri nedeniyle hesapların beklenmedik şekilde bloke edilmesinin önlenmesini mümkün kılacaktır. Vergi makamları, hesapları bloke etme kararından en geç 14 iş günü önce şirketi ve bireysel girişimciyi bilgilendirmeleri gerekmektedir. Yeni normun pratikte nasıl çalışacağı bilinmemektedir. Sonuçta, vergi makamlarının yaklaşan hesapların bloke edilmesine ilişkin bildirim göndermeme konusunda hiçbir sorumluluğu yoktur. Kesinlikle olumlu olan bir diğer değişiklik, vergi dairesine raporların sunulmasındaki gecikme süresinin uzatılmasıyla ilgilidir, bu nedenle de hesaplar bloke edilebilir. Önemli! Artık vergi dairesine rapor göndermedeki 10 iş günü olan gecikme suresi 20 iş günü veya daha fazla olursa, şirketin ve bireysel girişimcilerin hesapları bloke edilecek, böylece, hesabın bloke edilebileceği raporların teslim edilmemesi için son tarih iki katına çıkarıldı ve bu da şirketlere ve bireysel girişimcilere "unutulmuş" raporları vergi dairesine sunmaları için ek süre tanımaktadır. https://rosco.com.tr/​​​​ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Çalışanları işe alırken nelerden tasarruf edebilirsiniz?
Ekonomideki mevcut durum, şirketleri maliyetlerini kısmaya zorlamaktadır, bu gibi durumlarda, insan kaynaklari genellikle optimize edilecek ilk önceliklerden biridir. İstatistiklere göre, bu yıl şirketlerin neredeyse % 60'ı işe alım bütçelerini gözden geçirecek. Bu makalede, işe almanın verimliliğini ve kalitesini korurken işe alma maliyetlerini nasıl azaltabileceğinizi konuşacağız. Harcamalarınızı doğru hesaplayın İlk önemli kural, çalışanları işe alma maliyetini doğru bir şekilde hesaplamaktır. Pratikte çok az insan bunu doğru yapar. Örneğin, bir şirketin personel arama için genel bir bütçesi vardır, maliyetler ayrıntılıdır ve hatta cezbedilen bir adayın maliyetide tahmin edilir, ancak hesaba katılmayan nüanslar vardır. Genellikle, bir iş ilanı ve insan kaynakları departmanı maliyetleri dikkate alınır, ancak iletişimin maliyeti, iş yeri ve sürece dahil olan üst yönetim çalışanlarının harcadıkları süreler dikkate alınmaz. Tüm göstergeleri özetlediğimizde, bir işletmenin bağımsız olarak personel seçmesinin pahalı ve verimsiz olduğu ortaya çıkmaktadır, sürece cok daha fazla hakim olduğu için ve tecrubesinden dolayi personel bulma hizmeti veren ajanslarla iletişim kurmak cok daha avantajlıdır. Örneğin, bir firmanin insan kaynakları yöneticisi bir saat içinde 10 adayı arayacakken ve profesyonel ajans personeli 100 arayabilecektir, sonuç olarak, personel bulma hizmeti veren firma ile calışmak çok daha karlı olacaktır. İşe alma sürecini kolaylaştırın Bütçeleme yapılırken genellikle dikkate alınmayan ikinci önemli kriter, aday detaylarıdır, bundan kasıt; mülakata başvuru sahiplerinden kaçının geldigi adadayların kaçının güvenlik kriterlerine uygun ve onerilen isin ne kadarını yapamaya haiz olduklarıdır. Buradaki asli zorluk, başarılı bir görüşme sureci ile başvuru sahibinin işe alınmadan önceki zorunlu prosedürlerden geçmek için çok zaman harcanıyor olmasıdır. Bu nedenle potansiyel çalışanlar finale kalamayabilir veya farklı bir yeri tercih edebilirler, bu süreçleri paralel çalıştırarak bu tür riskleri azaltmak mümkündür. Aynı iş gereksinimlerine ve istihdam aşamalarına sahip iki perakendeci olduğunu varsayalım, mülakat ve ise alma surecini hizli gecen taraf en uygun adayi ise alirken ikinci şirket bir adayı işe alma maliyetini iki katına çıkaracaktir. Bu sekilde bir calisma sistemi bir çalışanı işe almayı pahalı hale getirmektedir. İnternet pazarlamacılığını kullanın Üçüncü ipucu - İnternet pazarlamasını kullanın. Farklı şehirlerde düzenli personel alımı ile iyi planlanmış bir çevrimiçi pazarlama kampanyası etkili olacaktır. Üstelik normal iş sitelerinden daha iyi sonuç verebilecektir. Adayları noktasal olarak seçin Dördüncü ipucu standart arama yöntemlerini kullanmaktır. Belirli bir şehirden hedeflenmiş bir çalışan veya personel seçimine ihtiyacınız varsa, iş arama sitelerinde bir iş ilanı yayınlamak veya yerel bir işe alma kurumunun hizmetlerini kullanmak daha kârlıdır. Rusya da genellikle bölgelerde, sosyal ağ gruplarındaki reklamlar iyi işlemektedir, buralara kendi başınıza gönderiler yerleştirebilirsiniz. Bütçenize uyacak araçları kullanın Beşinci ipucu - bütçenizi önceden tahmin edin. Elbette İnternet teknolojileri konuyla ilgilidir. Küçük işletmeler bile organizasyon içindeki süreçlerini dijitalleştirmeye çalışıyor. Ancak her durumda, yararlı olmasa da modern eğilimleri takip etmeye değer. Işe alım için dijital pazarlama araçlarını kullanırken, personel aradiginiz bölgenin nin bu tür formatlara hazır olup olmadığını da göz önünde bulundurmak gerekir. https://rosco.com.tr/​​​ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Sözleşmelerin hukukçularca incelenmesi neden önemli 2
Sözleşmeye dayalı işlerde, bir sözleşmeyi analiz ederken ve imzalarken öncelikle dikkat edilmesi gereken temel nüanslar vardır, bu nüanslar kısaca; 1. Sözleşmeyi imzalayan kişi. Bu kişinin yetkilerini, imza örneğini, şirket mührünü tanımanız gerekir. 2. Hakları ve yükümlülükleri. Sözleşmeyi imzalayan kişi ile ilgili bu öğenin iyice çalışılması ve gerçek yetkilerle karşılaştırılması gerekir. 3. Sözleşmenin konusu. Anlaşmaların neyle ilgili olduğuna ve anlaşmada nasıl yazıldığına dikkat edilmelidir. 4. Yargı. Sözleşmeden doğan yükümlülükler sırasında mahkemede ele alınmasını gerektiren sorunlar ortaya çıkarsa, davaların bölgesel değerlendirmesinin mahkeme tarafından erişilebilir bir bölgesel konumda ele alınması önemlidir. 5. İşlem değeri ve ödeme prosedürü. Burada, ödemede uzun süre gecikmeler, ön ödeme veya garanti ödemesi olmadan büyük miktarlarda mal teslimatı ve ayrıca sözleşmedeki yüksek cezaların bir göstergesi olduğunu düşünümesi gerekir. 6. Firma banka hesap ve benzeri bilgilerinin kontrolu. Ödemelerin doğru amacına uygun yere yapıldığından emin olmak için kontrol edilmelidir. Profesyonel hukuki yardım Sözleşmeli işlerde profesyonel hukuki yardım, bir şirketin sözleşmeye dayalı ilişkilerinin hemen hemen her durumunda gereklidir. Personel konusunda hukuk eğitimi almış kalifiye bir çalışanın varlığı durumu büyük ölçüde kolaylaştırır, ancak daha fazla iş gücü, deneyim ve uzman bilgisi gerektirecek daha ciddi ve geniş ölçekli sözleşmeler ortaya çıkabilir. Sözleşmeyi bir avukata inceletmek kimler için gereklidir? • Personel konusunda avukatı olmayan bireysel girişimciler için; • Hukuk departmanı olmayan küçük ve orta ölçekli işletmeler için; • Sözleşmedeki riskleri en aza indirmek ve yeni hizmetler sunarken yerleşik bir koruma sistemi oluşturmak amacıyla büyük bir şirketler için. Sözleşmenin bir avukat tarafından doğrulanması aşağıdaki hizmet türlerini içerir: • sözleşmeli iş hakkında tavsiye vermek; • sözleşmenin analizi; • sözleşme şartlarının yasal normlar açısından kontrol edilmesi; • işlem şartlarının hukuki anlamının açıklığa kavuşturulması; • Müşterinin haklarını ihlal eden öğelerin tespiti; • müşteri için olumsuz sonuçları olan öğelerin tespiti; • belgenin doğrudan geliştirilmesi ve onaylanması; • onaylandıktan sonra belgeye son halinin verilmesi. Hukuki ekspertiz hizmeti gerçekleştirdikten sonra, müşteri, hukuki analiz, avukat tavsiyeleri ile yazılı bir uzman görüşü ve işlemin tarafları ile mutabık kalınan bir anlaşma alır. https://rosco.com.tr/​​ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
HİZMET SİPARİŞİ VER "YABANCI BİR ŞİRKET İÇİN ŞUBE VE TEMSİLCİLİK AKREDİYASYONU"

 
«ROSCO» şirketi
kuruluş
2004
Derecelendirme:
Рейтинг: А++1+++1+[%]
(2009 yılı genel toplamı itibariyle —
А++1+++1+[%])
Profesyonel
Sorumluluk
sigortası
Profesyonel kurumlarda üyelik:
SRO ‘Rus Auditorlar Birliği’
Vergi Danışmanları odası
(Sertifika №78)

NP «POO Ortaklığı»
(Rus Değerleme uzmanları derneği)
Şirket Reytingi:
Kalite Kontrol sertifikası
GOST R ISO 9001-2008 (ISO 9001:2008)
Ödül «Ulusal kaliteli marka» 2015
Moskova şehri
güvenilir şirketler
birliğine kabul
Partnerlik:
Şangay İşbirliği
Organizasyonu iş Klübü
ile çözüm ortaklağı
Sivil Toplum örgütleri
üyelikleri:
Moskova Sanayi
ve Ticaret Odası
(Sertifika №123-973 tarih 21.12.2009)