Hİzmetler

Akreditasyon hizmetleri

SİPARİŞ ET

Ülkenin dışında bir iş açmak, her şirketin çalışmalarında önemli bir adımdır ve bu sürecin
tam anlamıyla ev sahibi ülke yasalarının normlarına uygun olarak gerçekleştirilmesi gerekir.
Bir işi kapatmak için de aynı şey geçerli: tüm hukuksal incelikleri ve nüansları hesaba katmaksızın
prosedürü sonuna kadar takip etmeme ve daha sonra sıkıntılarla karşılaşma riski büyüktür.

Moskova’da yabancı şirket temsilcilik bürosunun tescili gibi kapsamlı bir işlemi tek başınıza yapmaya karar
verdiğinizde, ihlallerin veya hataların bedeli kritik olabilir. "RosCo" şirketi, müşterilerini sadece bu
risklerden değil, aynı zamanda kendi zaman ve kaynaklarınızı bürokratik bir rutine harcama ihtiyacından kurtaracak.

Şube ve temsilcilik bürolarını açmaya karar veren yabancı firmalar, öncellikle akreditasyon yolunda başvurulması
gereken devlet organlarının sayısından kaynaklanan oldukça büyük sıkıntılarla karşılaşmaktadır. Aynı şey yabancı
şirket temsilciliğinin tasfiyesi durumunda da geçerlidir. Uzmanlarımız, kontrol eden organlarla etkileşim
özelliklerini anlamanıza yardımcı olacakları gibi işlemin ön aşamalarında sorularınıza cevap vererek süreci nasıl
optimize edebileceğiniz konusunda tavsiye verecekler.

ROSCO İLE İŞBİRLİĞİ: GENİŞ HİZMET YELPAZESİ

Şirketinizin türüne bağlı olarak, gerekli belgeleri toplamanıza ve Rusya Bankası'na, Ticaret
ve Sanayi Odası'na, Adalet Bakanlığı'nın kayıt makamlarına ve benzeri kurumlara sunmanıza yardımcı oluruz.
Hizmetlerimiz; vergi akreditasyonu, Tüzüğün hazırlanmasında yardım, yeniden akreditasyona (süresiz
akreditasyon elde etme) destek gibi işlemleri kapsamaktadır. Ayrıca, "RosCo", muhasebe raporlarınızı
bütün gereken makamlara sunma görevini de üstlenebilir (bunun her üç ayda bir yapılması lazım).

Moskova'da yabancı bir şirketin temsilcilik bürosunun kaydettirilmesini gerektiren hizmetler için şirketimize başvurabilirsiniz.

Moskova'da yabancı bir şirketin temsilcilik bürosunun tescil ettirilmesi gibi hizmetlerimizden yararlanmak üzere şirketimize başvurduğunuzda, bu hizmetlerin bedeli aşağıdakileri kapsamaktadır:

  • Çalışanlarınıza vize ve diğer konularda destek.

  • Mühür imalatı.

  • Banka hesaplarının açılması (gerektiğinde).

  • Gerekli olan her türlü belgelerle ilgili danışmanlık servisi (tüzük, ticari sicil örnekleri, vergi mükellefiyet
    statüsünün doğrulanması, Ticaret ve Sanayi Odası’nda akreditasyon için gereli olan başka belgeler).

  • Gerekli olan başvuruların ve yazıların mevzuatla öngörülen formlara göre düzenlenmesi.

Yabancı şirket şubesinin tescili durumunda, yönetici imzalarının noterde tasdik ettirilmesi ve belgelerin
Rusça’ya tercüme ettirilmesi gerekecektir. Uzmanlarımız, her başvuruyu ayrı ayrı inceleyerek işlemi başından
sonuna kadar takip edecekleri sayesinde müşterimiz zaman ve enerjiyi boşuna harcamadan çalışmaya başlayabilecektir.

AKREDİTASYONDA DESTEK

Uzmanlarımız, geniş kapsamlı pratik tecrübelere sahip oldukları sayesinde bir çok müşterimize işlemi başarılı
bir şekilde sonuçlandırmaya yardımcı olmuştur. Akreditasyon konusunda bütün yenilikler konusunda bilgi sahibiyiz
ve her zaman tavsiye vermeye hazırız.

“RosCo” umanları yardımıyla müşterilerimiz aşağıdakileri kolayca yapabilecekler:

TOPLAYIP LEGALİZE EDEBİLECEKLER
İşlemi tamamlamak için gerekli olan her türlü belgeyi ulusal alanda
BİLDİRİ GÖNDEREBİLECEKLER
Bütçe dışı ve istatistik organlarına
ALABİLECEKLER
Vergi makamlarından izinleri
KURABİLECEKLER
Banka ile işbirliği
“ROSCO” İLE İŞBİRLİĞİ AVANTAJLARI

“RosCo” elemanları müşteri adına vergi dairesinde hareket edecekler – mevzuat uyarınca bunun
vekaleten yapılması mümkündür. Temsilcilik ve şube açılması için uygulanan kurallar ve talep
edilen belgeler hemen hemen aynıdır.

Her ne olursa olsun, akreditasyon işlemi hiç bir detayı kaçırmayan yetkili
uzmanlar tarafından yapılacaktır.

“RosCo” ile işbirliği avantajları arasında aşağıdakiler de sıralanabilir:

AKREDİTASYONUN SONUÇLANDIRMA HIZLILIĞI
ESNEK FİYAT POLİTİKASI
VERİMLİ VE ETKİLİ BİR İŞBİRLİĞİ KURULMASI ÜZERİNDE ÇALIŞMALARIN ORGANİZE EDİLMESİ
VERGİ ORGANLARI İLE ÇALIŞMALARIN BECERİKLİ BİR ŞEKİLDE YÜRÜTÜLMESİ VE İŞLEMLERİN GERÇEKTEN NASIL YAPILDIĞI KONUSUNDA BİLGİ SAHİBİ OLUNMASI

Ayrıca müşterimiz adına vergi dairesi tarafından talep edilen harçların ödemesini de yaparız.

Bizimle çalışma, sonucun garantisidir ve belirlenen hedeflere hızla ulaşılması için bir fırsattır.

Oturma izni (Vid Na Jitelstvo)
Oturma izni (Vid Na Jitelstvo)
Oturma izni (Vid Na Jitelstvo) nasıl alınır? Rusya da oturma izni ile ilgili ikinci videomuza hoşgeldiniz, ilk videomuzda sizlere Rusya da süresiz oturma izni (Vid Na Jitelstvo) ile ilgili son degişiklikler, kimlerin başvurabilecegi ve benzeri konularda bilgi vermiştik ve bu devam videomuzda ise oturma izni nasıl alınır, Rusya'da oturma izni başvurusu nasıl yapılır, oturma izni almak için bir yabancının hangi adımları atması gerekiyor gibi çok sik sorulan sorulariniza cevap verecegiz Rusya'da oturma izni (Vid Na Jitelstvo) alma prosedürleri nelerdir? Vid Na Jitelstvo yani oturum izni alma prosedürü 4 etaptan oluşmaktadir bunlar kisaca: 1. Gerekli evraklarin hazirlanmasi 2. Ilgili kuruma başvurunun yapilmasi 3. Başvurunun ilgili kurumca karara baglanmasi 4. Ve oturma izninin alinmasi şeklidedir Gerekli evraklar nelerdir? Oncelikle işlemler için ilgili başvuru formunun doldurulmasi gerekir, başvuru formlarini içişleri bakanligina ait websitelerden, kamu hizmet portalindan ve içişleri bakanligina ait yabancilar ile ilgili şubelerin standlarindan tedarik etmek mumkundur hatta buralarda nasil doldurulmasi gerektigi ile ilgili gerekli yonlendirmelerde bulunmaktadir, başvuru formu haricinde; • 4 fotoğraf; • Pasaportun tüm sayfalarının noter onaylı çevirisi • Gelirinizi, çalistiginiz yeri teyit eden bir belge yada banka hesap hareketleri (ki geçiminizi saglamaya yetecek derecede nakitin bulunmasi gerekmektedir) • Rus dili ve Rusya tarihini bildiginize dair ilgili kurumlardan alinmiş sertifika • Uyuşturucu bağımlısi olunmadigina, tehlikeli ve bulaşıcı hastalık taşinmadigina dair saglik kurumlarindan alinan saglik raporu • Ve 5.000 ruble tutarında devlet harcinin ödendigine dair banka dekontu. Bu arada evraklara ve forma çok dikkat edildigini ve insanlarin çok küçük hatalar yüzünden defalarca düzeltilmek üzere geri yollanabildigini belirtmek isteriz Evet pratikte başvuru evraklarini inceleyen memurlarin noktalama hatalarina dahi dikkat ederek başvuru sahiplerinden duzeltmelerini isteye bilmektedirler o yüzden zaman kaybinin ve zaman kaybindan dolayi oluşan maddi kayiplari minimize etmek için hukuki destek almak, bu konudaki tecrubelerden faydalanmak çok önemli Diyelim ki bütün evraklar hazirlandi, form dolduruldu sonra ne yapilmasi gerekir? Etapta hazirlanan belgeler ve doldurulan form ile içisşeri bakanligina bagli goçmen burosuna başvuru yapilir bu başvurulari hem kişisel olarka hemde elektronik olarak yapmak mümkündür. Oturumu almadan once yabancilar onceki videolarimizda oldukça detayli bilgisini verdigimiz RVP yani geçici oturum izni ile kalmaktadirlar, zaman ile ilgili dikkat edilmesi gereken bir konu var midir? Tabii en çok dikkat edilmesi gereken konu başvurunun geçici oturma izninin sona ermesinden en geç 4 ay önce yapılmasidir ve RVP dedigimiz oturma izninin alınmasinin uzerinden sekiz ayın geçmiş olmasi gerekmektedir. Başvuru yapildi, evraklar incelendi ve Kabul edildi, sonraki aşamalar nelerdir? Pratikte bu kadar hizli olmasada ilk iki etap gecçldikten sonra başvurunun degerlendirilip 4 ay içinde sonucun belirlenmesi beklenir yani başvurumuzun kabul edilmiş olmasi oturum iznini garanti etmez, evraklardaki herhangi bir aldatmaca, alinmiş olan idari cezalar vs burda karşimiza bir red sebebi olarak çikabilmektedir, burda önemli bir konuda 1 Kasım 2019’a kadar altı ay degerlendirme suresinin 2 ay kisaltilmiş olmasidir, VKS li dedigimiz kalifiye yabanci personeller için bekleme süresi ise 3 aydir. Bekleme süresi sonunda olumlu yada olumsuz karari başvuru yapilan ilgili goçmen burolarindan yada internet üzerinden almak mümkündür, onay çikmasi halinde başvuru sahibi oturma iznini almak için bizzat Goçmen Ofisine gitmektedir. RosCo Consulting olarak Rusya da oturum başvurusu ile ilgili en çok sorulan sorulari burdan sizler icin cevaplamaya çaliştik, bilgi sahibi olmak ve güncel kalmak içın bizleri takip etmeyi unutmayin. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Audit Hizmeti | Rusya vlog RosCo
Rusya Federasyonunda özellikle yabancı sermayeli yada sahipli firmaların en büyük problemlerinden biri muhasebenin ne kadar düzenli tutulduğu ve mali tabloların güvenilirliği, konumuz audit yani mali denetim. Audit nedir, ne icin yapilir, yarararı nelerdir ve benzeri soruların cevaplarını bu videomuzda bulabilirsiniz. Audit Nedir? Audit finansal tabloların standartlara uygunluğu ve doğruluğunun defter, kayıt ve belgeler üzerinden denetlenerek raporlanmasının ilgili kurumlar tarafından yetkilendirilmiş kişi veya kuruluşlarca yapılmasıdır. Auditin amacı nedir? Auditin amacı beyan edilmiş olan finansal tabloların gerçeği dürüst bir şekilde yansıtıp yansıtmadığının ortaya konmasının yanı sıra Şirket Yönetimi, Hissedarlar, Çalışanlar, Kredi Verenler, Yatırımcılar, Kamu kurumlarına doğru ve güvenilir bilgi sağlamaktır. Audit yaptırmanın yararları nelerdir, firmanızın zarar görmesi mümkün müdür? Auditin en önemli amacı düzeltme yapmaya fırsat vermesidir yani firmanızda geçmiş dönemde yada dönemlerde yapılan hataların tespit edilmesi ve düzeltilmesinin sağlanmasıdır. Bu durum şirketlere zarar değil tam tersine çok büyük faydalar sağlamaktadır. Bağımsız denetçilerin sır saklama yükümlülüklerinden dolayı denetim raporları şirket yönetiminin istemediği kişi ve kurumlara sunulamaz sadece denetimi yaptıran firmaya bir rapor olarak iletilmektedir. Faydaları kısaca 1. Yönetime doğru bilgi akışını sağlamak. 2. Yönetime mali tablolarla ilgili olarak tahmin ve analiz yapmasında, geleceğe ait sağlıklı kararlar almasında yardımcı olmak. 3. Finansal tabloların gerçeği yansıtıp yansıtmadığını göstermek. 4. İşletme yönetimi ve çalışanlarının hile yapmasını önlemek seklinde siralayabiliriz Audit Türleri nelerdir? Auditi zorunlu ve gönüllü olmak üzere ikiye ayırmak mümkündür. Gönüllü audit firmanın firnansal tablolarının yönetime rapor olarak sunulması için yapılırken zorunlu audit ise Yıllık cirosu 400 milyonu geçen veya balansta kayıtlı aktifleri 60 milyonun üzerinde olan firmalar ve Anonim şirketler, Kredi veren kuruluşlar, Sigorta şirketleri, Tur operatorleri, Finansal organizasyonlar, Borsada işlem gören menkul kıymetler şirketlerinin denetimden geçmesidir. Sizlerde denetim hizmeti vermekte oldugumuz tüm müşterilerimiz gibi firmanızdaki hatalardan haberdar olmak veya muhtemel hataların size çok pahalıya mal olmasının önüne geçmek istiyorsanız bize ulaşın. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Tahkim (Arbitrajny) Mahkemesi – Basitleştirilmiş Yasal İşlemler
Tahkim mahkemelerinde basitleştirilmiş prosedürler nelerdir, ne gibi avantajlar sağlamaktadır ve benzeri önemli detaylara bu videomuzda açıklama getiriyoruz. Tahkim mahkemesi nedir? İş ve diğer ekonomik faaliyetler alanında adaleti idare eden resmi devlet organıdır, medeni, idari ve diğer yasal ilişkilerden kaynaklanan ekonomik anlaşmazlıkları çözerler, tahkim mahkemeleri federal mahkemeler olup Rusya Federasyonu yargı sisteminin bir parçasıdırlar. Basitleştirilmiş prosedurler sayesinde tarafların mahkemeye gitmesine gerek kalmadan elektronik imza aracılığı ile gerekli başvuruları yaparak hem avukat masraflarından hemde zamandan tasarruf yapmış olurlar. Basitleştirilmiş tahkim mahkemeleri kararlarını 2 aylık bir sürenin ardından, internet üzerinden yayınlarlar, taraflar karara itiraz edebilir, temyize gidebilmektedirler. Basitleştirilmiş prosedurlerle görülebilecek MADDİ davalar nelerdir? - Firmalar arası maddi anlaşmazlık hallerinde limited ve benzeri firmalar için rakamın 800 000 ruble ve altı, şahıs firmalari için ise 400 000 ruble altı olduğu haller - Normatif olmayan yasal işlemlere itiraz halleri - 100 000 rubleyi aşmayan idari cezalara ve idari makamlarca alınan kararlara itiraz halleri - Toplam tutarı 200 bin rubleyi aşmayan zorunlu ödeme ve yaptırımların tahsiline ilişkin davalar. - Basitleştirilmiş prosedürlerle görülebilecek MADDİ OLMAYAN davalar nelerdir? - Tarafların sözleşmelerde belirtilen yükümlülüklerini yerine getirmemeleri halleri - Alinan çek veya senetlerin karşılıksız çıkması ve bunların noter aracılığı ile tescil edilmesi halleri - Davalı ve davacının rızası ile davaların birleştirilmesi halleri Son olarak basitleştirilmiş prosedürlerle görülemeyen davalar nelerdir? - Devlet sırlarının ifşa edilmesine yol açabilecek haller - Dava süresince ilave koşulları açıklığa kavuşturmak, ek kanıtlar sunmak, tanıklık gerektiren haller - Üçüncü tarafların hak ve çıkarlarının ihlal halleri - İcra memurunun karar ve eylemlerine itiraz davası halleri - İflas davaları - İnsan haklarının ve meşru çıkarlarının korunmasına ilişkin davalar https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
HİZMET SİPARİŞİ VER "Akreditasyon hizmetleri"

«ROSCO» şirketi
kuruluş
2004
Derecelendirme:
Рейтинг: А++1+++1+[%]
(2009 yılı genel toplamı itibariyle —
А++1+++1+[%])
Profesyonel
Sorumluluk
sigortası
Profesyonel kurumlarda üyelik:
SRO ‘Rus Auditorlar Birliği’
Vergi Danışmanları odası
(Sertifika №78)

NP «POO Ortaklığı»
(Rus Değerleme uzmanları derneği)
Şirket Reytingi:
Kalite Kontrol sertifikası
GOST R ISO 9001-2008 (ISO 9001:2008)
Ödül «Ulusal kaliteli marka» 2015
Moskova şehri
güvenilir şirketler
birliğine kabul
Partnerlik:
Şangay İşbirliği
Organizasyonu iş Klübü
ile çözüm ortaklağı
Sivil Toplum örgütleri
üyelikleri:
Moskova Sanayi
ve Ticaret Odası
(Sertifika №123-973 tarih 21.12.2009)