Hİzmetler

Muhasebe hizmetleri

SİPARİŞ ET


RosCo Şirketi, tecrübeli ve talep gören uzmanların ekibidir. Biz, on yıldan fazla bir zamanda Moskova’da muhasebe servisini vermekteyiz. Bu süre içerisinde Rusya ve başka ülkelerin mukimi olan onlarca şirket bizim müşterimiz oldu.

Bir çok şirket yöneticisi, bizi meslektaşlarına ve partnerlerine tavsiye ediyorlar. Bu da şirketimize karşı gösterilen güvenin en önemli kanıtıdır. Şirketimiz, işletmeler, organizasyonlar, tüzel kişiler için muhasebe hizmetleri dahil olmak üzere bir çok hizmet sunarız. Bu çok rağbet gören bir faaliyet alanıdır ki burada bir hatanın bedeli oldukça yüksektir.

PROFESYONELLERLE İŞBİRLİĞİ KURMANIN AVANTAJLARI

Şirketin büyüklüğüne ve faaliyet alanına bakılmaksızın her şirket muhasebe kayıtlarını tutmak zorundadır. Muhasebe kayıtlarında, maaş ücretlerinin hesaplanması ve ödenmesi, duran ve dönen varlıkların alınması, karşı taraf ve alacaklılarla hesaplaşma yapılması ve diğer günlük işlemler gibi bütün işlemler belirtilir. Dolaysıyla, her şirketin kadrosunda muhasebe hizmetini veren bir elemanın bulundurulması oldukça mantıklıdır. Bununla birlikte, bu durum dış kaynaklardan yararlanma gereksinimini ortadan kaldırmaz. Bu tür destek, kadrolu elemanın daha önce karşılaşmadığı standart olmayan durumlarda; kadrolu eleman izinli olduğunda; mali denetiminin yapılması sırasında ve başka durumlarda gerekli olabilir. İhtisas şirketleri, işletmelere muhasebe hizmetlerini vererek işveren-şirketini bir çok riskten sigortalamış oluyorlar.

Muhasebe kayıtlarının düzgün tutulmaması (kasıtlı olarak olmasa bile) devlet nezdinde sorumluluk taşıma, mahkemede davalı olma, ceza ödeme zorunluluğu doğurabildiği gibi şirketin tasfiyesine dahi neden olabilir.

Bunun için kadrolu muhasebecinin kontrol altında tutulması ve desteklenmesi yada bazı durumlarda ise bu elemandan tamamen vazgeçilmesi çok önemlidir.

Bir işletme için bir çok sebepten dolayı uzman firmanın hizmetlerinden yararlanmak avantajlı olacaktır:
ZAMAN TASARRUFU

Acil durum meydana geldiğinde veya günlük faaliyetler sırasında yeni açılan pozisyonlar için ilan vermek, gelen CV’leri incelemek, adaylarla iş görüşmesi yapmak gibi işlemler için vakit harcamaya gerek kalmıyor. Ana faaliyet dışındaki faaliyetlere zaman ayırmak yerine, iş adamları, muhasebe kayıtlarının tutulmasını tecrübeli uzmanlara devrederek, şirketlerinin mali sonuçlarını doğrudan etkileyen faaliyetler üzerinde yoğunlaşabilirler.

PARA TASARRUFU

Muhasebe hizmetlerinin belirli bir ücret karşılığı verilmesi gayet doğaldır. Fakat bu ücret bir işyerinde kadrolu elemanın (özellikle hizmetlerinden zaman zaman yararlanılması gereken dar alan uzmanı olan) bulundurulması için yapılan harcamalarla karşılaştırıldığında, tasarruf miktarı kolayca anlaşılacaktır. Dışarıdan hizmet veren bir uzman için yıllık iznini ve hasta listesini ödemeye, iş yerini hazırlamaya, periyodik yayınlar için abone olmaya, sosyal güvence sağlamaya vb. gerek yoktur. Siz sadece sipariş ettiğiniz muhasebecilik hizmetleri için paranızı ödersiniz.

MALİ KAYIPLARIN ÖNLENMESİ

Tecrübeli bir uzman, muhasebe kayıtlarındaki hataları ve eksiklikleri kolayca tespit eder ve kayıtların yeniden düzenlenmesi için gerekli tedbirleri alır. Bunun sayesinde, şirketiniz cezalarla davalardan korunmuş olacaktır.

FAALİYET OPTİMİZASYONU

Muhasebecilik hizmetlerini veren şirketler, mevzuatın bütün nüanslarını bildikleri için faaliyet etkinliğinin arttırılması için gerekli yasal yöntemleri önerebilirler.

DAR ALANLI KONULARIN ÇÖZÜLMESİ

Muhasebecilik, bir çok nüans ve özelliği içinde barındıran çok yanlı bir faaliyettir. Kadrolu uzman her şeyi bilemez. Çok özel bir konu ile ilgili muhasebecilik hizmetlerinin verilmesi gerekiyorsa, benzer konuları daha önce çözmüş olan ihtisas şirket uzmanlarının hizmetlerinden yararlanmak daha mantıklı olacaktır.

“ROSCO”DAN GENİŞ HİZMET AĞI

Muhasebecilik hizmetlerinin ücreti, verilen hizmet paketine bağlı olmakla birlikte herhalükarda kadrolu muhasebeciye ödenecek maaş ücretinden daha düşük olacak, etkisi ise tahmin edilebilir ve şirketi çok memnun edecektir. Bunun sebebi, elemanlarımızın çok tecrübeli olması ve en zor konuları bile kolayca çözebilmesidir. Uzmanlarımızın profesyonelliğinden en ufak kuşkunuz bile olmayacaktır.

Muhasebe kayıtlarınızı hem kontrol edip gerektiğinde yeniden düzenleme yaparız hem de kayıt tutma ve raporlama sürecinin optimizasyonu için önerilerde bulunuruz.

Değişik alanlarda faaliyet gösteren müşterilerle çalıştığımızda, bir çok konu çözeriz, değişik alanlardaki bilgi ve becerilerimizi geliştiririz, mali kayıpların oluşmasını önleriz. Danışmanlık acentamızın uzmanları, işinizin istikrarlı olarak gelişmesi ve mali sonuçlarınızın daha iyi olması için sağlam bir temel oluşturmanıza yardım ederler.

RosCo’da tüzel kişiler için muhasebecilik hizmetleri aşağıda belirtilen ana yönlerde verilmektedir:

Muhasebe kayıtlarının tutulması — birincil evraklardan başlayarak vergi raporlarının zamanında verilmesine kadar hizmetlerin tümüdür. Moskova’da muhasebecilik hizmetleri RosCo’nun ofisinde verilmektedir. Sizin yerinizi meşgul etmiyoruz, zamanınızı boşuna harcamıyoruz. Biz raporlarınızı titiz bir şekilde hazırlayıp zamanında teslim ediyoruz. İşilerinizin durumu hakkında her zaman güncel bilgilere ulaşabilirsiniz, kontrol eden organların size karşı hiç bir şikayeti yok. Muhasebecilik hizmetleri için harcadığınız paranın yüz katı size geri gelir. Bu tür işbirliği sayesinde ana faaliyetiniz üzerinde yoğunlaşmış oluyorsunuz. Böylece, olağan rejimde çalışmalarınızı sürdürüyorsunuz, mevzuata uygun olarak faaliyetlerinizi yürüttüğünüzden emin oluyorsunuz, bütün işlemler ise düzgün bir şekilde kaydedilir.

Muhasebe kayıtlarının yeniden düzenlenmesi. Uzmanlarımız, muhasebede gerçek bir detektif gibiler. Kayıp belgeler, raporlardaki hatalar veya raporların hiç olmaması – bunlar RosCo’yu korkutamaz. En zor kayıtlarınızı yeniden düzenleriz ve muhasebe kayıtlarınız ne kadar kötü durumda olursa olsun muhasebecilik hizmetlerimizi veririz. Muhasebe kayıtlarının uygunsuz bir şekilde tutulduğu şirketlerin muhasebesinin yeniden düzenlenmesi ile ilgili talepler bize çok sık gelir. Hataları zamanında düzelterek, işvereni ceza kesilmesinden ve kontrol eden organlar nezdindeki sorumluluktan kurtarıyoruz.

Vergi raporlarının boş olarak sunulması. Faaliyetlerinizde ara vermeye mi karar verdiniz? Belirli aralıklarıyla sunulması gereken raporların sunulması için bizi görevlendirin. Siz raporun sunulma gününü unutabilirsiniz, RosCo uzmanları ise asla unutmaz! Üstelik, bu tür muhasebecilik hizmetlerimizin ücreti mümkün olduğu kadar düşüktür. Her müşterimize karşı özel olarak yaklaşırız, işveren personelini mümkün olduğu kadar az meşgul ederiz. Sadece belgeler gerekli olacak. Gayrifaal şirketlere hizmet verdiğimizde bu şirketlerin personelini meşgul etmeyeceğiz, işimizi zamanında ve mevzuatta öngörülen düzene uygun olarak tamamlarız.

Hesap yapmayı iyi bilenler, muhasebecilik hizmetlerinin bedeli uzman şirketten yararlanıldığında, kendi muhasebe bölümünün tutulmasına göre daha düşüktür. Bununla birlikte, dışarıdan yararlanılan şirketin uzmanları, bir elemanın yapamayacağı iş hacmini yapabilirler. Dolaysıyla, dış kaynaktan muhasebe servisi, çok rağbet gören bir hizmettir. Ancak bu durumda, muhasebenizi güvenilir bir firmaya teslim etmeniz çok önemlidir. Bu şirketin elemanları, sağlam teorik temeline dayanan pratik tecrübelere sahip olmalıdır. Bunun dışında, uzmaların kalifikasyonu devamlı olarak yükseltilmeli, mevzuattaki değişiklikler takip edilmeli, piyasa araştırması yapılmalı ve müşteri ihtiyaçları incelenmeli, fiyat politikası sürekli geliştirilmeli ve diğer işlemler yapılmalıdır. İşte böyle uzmanlar “RosCo” Danışmanlık Şirketinde çalışıyor.

BİZİ SEÇİYORLAR, ÇÜNKÜ BİZ...

10 YILDAN FAZLA ÇALIŞIYORUZ

Bu da demektir ki en zor sorularınızı bile bize sorabilirsiniz. Muhasebesi ne durumda olursa olsun her faaliyet türünde hizmet gösteren şirketlere muhasebecilik hizmetlerimizi verebiliriz.

SORUMLULUĞUMUZU SİGORTALIYORUZ

“RosCo” Limited Şirketinin profesyonel sorumluluğu “Alfa Strahovaniye” A.Ş. ve “Zetta Strahovaniye” Ltd. Şti. (daha önce S.K. “Zürih”) tarafından sigortalanmıştır.

MUHASEBECİLİK HİZMETLERİMİZ YANISIRA HUKUKİ DESTEK DE VERİRİZ

Bütün ticari faaliyetler hukuk çerçevesinde gerçekleştirilmelidir. Muhasebe ile mevzuat birbirine doğrudan bağlıdır. “RosCo” uzmanlarının bütün yeniliklerden ve standartlardan haberdar oldukları için muhasebe kayıtlarını tutmaları yanısıra hukuki konularda danışmanlık hizmetlerini de verebilirler.

İŞİMİZİ TİTİZ, DİKKATLİ BİR ŞEKİLDE VE ZAMANINDA YAPARIZ

Bütün anlaştığımız konular eksiksiz olarak tam vaktinde yerine getirilmiş olacaktır. Müşterimizin özelliklerine bağlı olarak konuyu dikkatlice inceleriz ve en rasyonel çözüm buluruz.

MEVZUAT ÇERÇEVESİNDE ÇALIŞIRIZ

Müşteri adına muhasebecilik hizmetlerimizi verirken, şirketlerin faaliyetleri ile ilgili olan düzenleyici evraklarda öngörülen kurallara ve normlara göre hareket ederiz. Masraf ve vergi optimizasyonu ile ilgili olan bütün öneriler, kesinlikle mevzuata uygun olarak verilir ve kontrol eden organların denetimlerine hazırlanmanıza yardımcı olur.

YABANCI ŞİRKETLERİN MUHASEBESİNDE TECRÜBELİYİZ

Uluslararası ilişkilerin ve globalizasyon süreçlerinin gelişmesi sayesinde, şirketler yabancı meslektaşlarının, çalışanların, tedarikçilerin hizmetlerinden gittikçe daha sık yararlanmaya başlıyorlar. Uluslararası piyasalarda faaliyet gösteren şirketlerin muhasebe kayıtlarında bir çok özellik mevcuttur ki bunlar hepsi uzmanlarımız tarafından çok iyi bilinmektedir.

STANDART DIŞI KONULARI ÇÖZEBİLEN PROFİLLİ UZMANLARIMIZ VAR

Kadrolu muhasebecı, genellikle sadece net olarak belirlenen konulara bakıyor ve olağanüstü durum veya standart dışı olay meydana geldiğinde bütün konularda tam olarak yetkili olamıyor. Şirketimizin kadrosunda her bir uzmanın belirli bir konuda yetkili olduğu bir ekip oluşturulmuştur. Dolaysıyla, “RosCo” ile işbirliği kurduğunuzda en özgün ve dar alanlı konularda bile çözüm bulabilirsiniz.

MUHASEBECİLİK HİZMETLERİMİZİ MOSKOVA VE BÖLGELERDE MÜŞTERİ İÇİN UYGUN BİR FORMATTA VERİRİZ

Şirketimizin uzmanlarına sizin için en uygun olan yolla ulaşabilirsiniz.

Herhangi bir sorunuza telefon vasıtasıyla veya Moskova’daki ofisimizde cevap vermekten mutluluk duyarız.
RosCo, İşinizin başarısını ve refahını sağlayamaz, fakat muhasebenizin kusursuz olacağını garanti eder.
Bu da az değildir, inanın. Muhasebe, şirketlerin faaliyetlerini karlı olarak sürdürebilmeleri için gerekli olan bir temeldir.
Biz de bu temelin sağlam ve güvenli olması için elimizden geleni yapacağız.

Oturma izni (Vid Na Jitelstvo)
Oturma izni (Vid Na Jitelstvo)
Oturma izni (Vid Na Jitelstvo) nasıl alınır? Rusya da oturma izni ile ilgili ikinci videomuza hoşgeldiniz, ilk videomuzda sizlere Rusya da süresiz oturma izni (Vid Na Jitelstvo) ile ilgili son degişiklikler, kimlerin başvurabilecegi ve benzeri konularda bilgi vermiştik ve bu devam videomuzda ise oturma izni nasıl alınır, Rusya'da oturma izni başvurusu nasıl yapılır, oturma izni almak için bir yabancının hangi adımları atması gerekiyor gibi çok sik sorulan sorulariniza cevap verecegiz Rusya'da oturma izni (Vid Na Jitelstvo) alma prosedürleri nelerdir? Vid Na Jitelstvo yani oturum izni alma prosedürü 4 etaptan oluşmaktadir bunlar kisaca: 1. Gerekli evraklarin hazirlanmasi 2. Ilgili kuruma başvurunun yapilmasi 3. Başvurunun ilgili kurumca karara baglanmasi 4. Ve oturma izninin alinmasi şeklidedir Gerekli evraklar nelerdir? Oncelikle işlemler için ilgili başvuru formunun doldurulmasi gerekir, başvuru formlarini içişleri bakanligina ait websitelerden, kamu hizmet portalindan ve içişleri bakanligina ait yabancilar ile ilgili şubelerin standlarindan tedarik etmek mumkundur hatta buralarda nasil doldurulmasi gerektigi ile ilgili gerekli yonlendirmelerde bulunmaktadir, başvuru formu haricinde; • 4 fotoğraf; • Pasaportun tüm sayfalarının noter onaylı çevirisi • Gelirinizi, çalistiginiz yeri teyit eden bir belge yada banka hesap hareketleri (ki geçiminizi saglamaya yetecek derecede nakitin bulunmasi gerekmektedir) • Rus dili ve Rusya tarihini bildiginize dair ilgili kurumlardan alinmiş sertifika • Uyuşturucu bağımlısi olunmadigina, tehlikeli ve bulaşıcı hastalık taşinmadigina dair saglik kurumlarindan alinan saglik raporu • Ve 5.000 ruble tutarında devlet harcinin ödendigine dair banka dekontu. Bu arada evraklara ve forma çok dikkat edildigini ve insanlarin çok küçük hatalar yüzünden defalarca düzeltilmek üzere geri yollanabildigini belirtmek isteriz Evet pratikte başvuru evraklarini inceleyen memurlarin noktalama hatalarina dahi dikkat ederek başvuru sahiplerinden duzeltmelerini isteye bilmektedirler o yüzden zaman kaybinin ve zaman kaybindan dolayi oluşan maddi kayiplari minimize etmek için hukuki destek almak, bu konudaki tecrubelerden faydalanmak çok önemli Diyelim ki bütün evraklar hazirlandi, form dolduruldu sonra ne yapilmasi gerekir? Etapta hazirlanan belgeler ve doldurulan form ile içisşeri bakanligina bagli goçmen burosuna başvuru yapilir bu başvurulari hem kişisel olarka hemde elektronik olarak yapmak mümkündür. Oturumu almadan once yabancilar onceki videolarimizda oldukça detayli bilgisini verdigimiz RVP yani geçici oturum izni ile kalmaktadirlar, zaman ile ilgili dikkat edilmesi gereken bir konu var midir? Tabii en çok dikkat edilmesi gereken konu başvurunun geçici oturma izninin sona ermesinden en geç 4 ay önce yapılmasidir ve RVP dedigimiz oturma izninin alınmasinin uzerinden sekiz ayın geçmiş olmasi gerekmektedir. Başvuru yapildi, evraklar incelendi ve Kabul edildi, sonraki aşamalar nelerdir? Pratikte bu kadar hizli olmasada ilk iki etap gecçldikten sonra başvurunun degerlendirilip 4 ay içinde sonucun belirlenmesi beklenir yani başvurumuzun kabul edilmiş olmasi oturum iznini garanti etmez, evraklardaki herhangi bir aldatmaca, alinmiş olan idari cezalar vs burda karşimiza bir red sebebi olarak çikabilmektedir, burda önemli bir konuda 1 Kasım 2019’a kadar altı ay degerlendirme suresinin 2 ay kisaltilmiş olmasidir, VKS li dedigimiz kalifiye yabanci personeller için bekleme süresi ise 3 aydir. Bekleme süresi sonunda olumlu yada olumsuz karari başvuru yapilan ilgili goçmen burolarindan yada internet üzerinden almak mümkündür, onay çikmasi halinde başvuru sahibi oturma iznini almak için bizzat Goçmen Ofisine gitmektedir. RosCo Consulting olarak Rusya da oturum başvurusu ile ilgili en çok sorulan sorulari burdan sizler icin cevaplamaya çaliştik, bilgi sahibi olmak ve güncel kalmak içın bizleri takip etmeyi unutmayin. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Audit Hizmeti | Rusya vlog RosCo
Rusya Federasyonunda özellikle yabancı sermayeli yada sahipli firmaların en büyük problemlerinden biri muhasebenin ne kadar düzenli tutulduğu ve mali tabloların güvenilirliği, konumuz audit yani mali denetim. Audit nedir, ne icin yapilir, yarararı nelerdir ve benzeri soruların cevaplarını bu videomuzda bulabilirsiniz. Audit Nedir? Audit finansal tabloların standartlara uygunluğu ve doğruluğunun defter, kayıt ve belgeler üzerinden denetlenerek raporlanmasının ilgili kurumlar tarafından yetkilendirilmiş kişi veya kuruluşlarca yapılmasıdır. Auditin amacı nedir? Auditin amacı beyan edilmiş olan finansal tabloların gerçeği dürüst bir şekilde yansıtıp yansıtmadığının ortaya konmasının yanı sıra Şirket Yönetimi, Hissedarlar, Çalışanlar, Kredi Verenler, Yatırımcılar, Kamu kurumlarına doğru ve güvenilir bilgi sağlamaktır. Audit yaptırmanın yararları nelerdir, firmanızın zarar görmesi mümkün müdür? Auditin en önemli amacı düzeltme yapmaya fırsat vermesidir yani firmanızda geçmiş dönemde yada dönemlerde yapılan hataların tespit edilmesi ve düzeltilmesinin sağlanmasıdır. Bu durum şirketlere zarar değil tam tersine çok büyük faydalar sağlamaktadır. Bağımsız denetçilerin sır saklama yükümlülüklerinden dolayı denetim raporları şirket yönetiminin istemediği kişi ve kurumlara sunulamaz sadece denetimi yaptıran firmaya bir rapor olarak iletilmektedir. Faydaları kısaca 1. Yönetime doğru bilgi akışını sağlamak. 2. Yönetime mali tablolarla ilgili olarak tahmin ve analiz yapmasında, geleceğe ait sağlıklı kararlar almasında yardımcı olmak. 3. Finansal tabloların gerçeği yansıtıp yansıtmadığını göstermek. 4. İşletme yönetimi ve çalışanlarının hile yapmasını önlemek seklinde siralayabiliriz Audit Türleri nelerdir? Auditi zorunlu ve gönüllü olmak üzere ikiye ayırmak mümkündür. Gönüllü audit firmanın firnansal tablolarının yönetime rapor olarak sunulması için yapılırken zorunlu audit ise Yıllık cirosu 400 milyonu geçen veya balansta kayıtlı aktifleri 60 milyonun üzerinde olan firmalar ve Anonim şirketler, Kredi veren kuruluşlar, Sigorta şirketleri, Tur operatorleri, Finansal organizasyonlar, Borsada işlem gören menkul kıymetler şirketlerinin denetimden geçmesidir. Sizlerde denetim hizmeti vermekte oldugumuz tüm müşterilerimiz gibi firmanızdaki hatalardan haberdar olmak veya muhtemel hataların size çok pahalıya mal olmasının önüne geçmek istiyorsanız bize ulaşın. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Tahkim (Arbitrajny) Mahkemesi – Basitleştirilmiş Yasal İşlemler
Tahkim mahkemelerinde basitleştirilmiş prosedürler nelerdir, ne gibi avantajlar sağlamaktadır ve benzeri önemli detaylara bu videomuzda açıklama getiriyoruz. Tahkim mahkemesi nedir? İş ve diğer ekonomik faaliyetler alanında adaleti idare eden resmi devlet organıdır, medeni, idari ve diğer yasal ilişkilerden kaynaklanan ekonomik anlaşmazlıkları çözerler, tahkim mahkemeleri federal mahkemeler olup Rusya Federasyonu yargı sisteminin bir parçasıdırlar. Basitleştirilmiş prosedurler sayesinde tarafların mahkemeye gitmesine gerek kalmadan elektronik imza aracılığı ile gerekli başvuruları yaparak hem avukat masraflarından hemde zamandan tasarruf yapmış olurlar. Basitleştirilmiş tahkim mahkemeleri kararlarını 2 aylık bir sürenin ardından, internet üzerinden yayınlarlar, taraflar karara itiraz edebilir, temyize gidebilmektedirler. Basitleştirilmiş prosedurlerle görülebilecek MADDİ davalar nelerdir? - Firmalar arası maddi anlaşmazlık hallerinde limited ve benzeri firmalar için rakamın 800 000 ruble ve altı, şahıs firmalari için ise 400 000 ruble altı olduğu haller - Normatif olmayan yasal işlemlere itiraz halleri - 100 000 rubleyi aşmayan idari cezalara ve idari makamlarca alınan kararlara itiraz halleri - Toplam tutarı 200 bin rubleyi aşmayan zorunlu ödeme ve yaptırımların tahsiline ilişkin davalar. - Basitleştirilmiş prosedürlerle görülebilecek MADDİ OLMAYAN davalar nelerdir? - Tarafların sözleşmelerde belirtilen yükümlülüklerini yerine getirmemeleri halleri - Alinan çek veya senetlerin karşılıksız çıkması ve bunların noter aracılığı ile tescil edilmesi halleri - Davalı ve davacının rızası ile davaların birleştirilmesi halleri Son olarak basitleştirilmiş prosedürlerle görülemeyen davalar nelerdir? - Devlet sırlarının ifşa edilmesine yol açabilecek haller - Dava süresince ilave koşulları açıklığa kavuşturmak, ek kanıtlar sunmak, tanıklık gerektiren haller - Üçüncü tarafların hak ve çıkarlarının ihlal halleri - İcra memurunun karar ve eylemlerine itiraz davası halleri - İflas davaları - İnsan haklarının ve meşru çıkarlarının korunmasına ilişkin davalar https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
HİZMET SİPARİŞİ VER "Muhasebe hizmetleri"
«ROSCO» şirketi
kuruluş
2004
Derecelendirme:
Рейтинг: А++1+++1+[%]
(2009 yılı genel toplamı itibariyle —
А++1+++1+[%])
Profesyonel
Sorumluluk
sigortası
Profesyonel kurumlarda üyelik:
SRO ‘Rus Auditorlar Birliği’
Vergi Danışmanları odası
(Sertifika №78)

NP «POO Ortaklığı»
(Rus Değerleme uzmanları derneği)
Şirket Reytingi:
Kalite Kontrol sertifikası
GOST R ISO 9001-2008 (ISO 9001:2008)
Ödül «Ulusal kaliteli marka» 2015
Moskova şehri
güvenilir şirketler
birliğine kabul
Partnerlik:
Şangay İşbirliği
Organizasyonu iş Klübü
ile çözüm ortaklağı
Sivil Toplum örgütleri
üyelikleri:
Moskova Sanayi
ve Ticaret Odası
(Sertifika №123-973 tarih 21.12.2009)