Hİzmetler

Muhasebenin yeniden yapılandırılması

Muhasebe kayıtlarının yeniden düzenlenmesi, şirketteki evrak işlerinin sistemleştirilmesi, kar kaybının oluşmasının önlenmesi, konrol organları tarafından herhangi bir ceza kesilmesinin önlenmesi için muhasebe kayıtlarının düzenlenmesine yönelik işlemlerin tümüdür.

Her şirket ve girişimci muhasebe kayıtlarının kusursuz yani kesintisiz, tam ve etraflı olduğunu söyleyemez. Bununla birlikte, Rf mevzuatı uyarınca, muhasebe bir işletmenin faaliyetlerini devamlı olarak kaydetmeli, vergi organları ise vergi mükellefleri tarafından sunulan bilgilere karşı çok talepkar davranırlar. Bilgi eksikliği ve uygunsuzluğu için cezalar kesilir, cezaların ödenmesi için ise kontrol organları şirketin banka hesaplarını bloke edebilir. Muhasebe ve vergi kayıtlarının düzgün olmaması, cezai sorumluluğa bile yol açabilir. Örneğin, üç yıl boyunca ödenmeyen büyük miktarlı bir ceza için öngörülen cezai sorumluluk. Bazen problemler şirketin yeniden yapılandırılması, satılması, yeni bir faaliyet alanına girmesi gibi en uygunsuz anda ortaya çıkar. Olumsuz sonuçların oluşmasını önlemek için şirketin muhasebe kayıtlarının düzgün bir şekilde tutulmasına özen gösterilmelidir. Problem çıktıysa da muhasebe kayıtlarının eksiksiz bir şekilde yeniden düzenlenmesi organize edilmelidir.

MUHASEBE KAYITLARININ YENİDEN DÜZENLENMESİ İÇİN KİM GÖREVLENDİRİLEBİLİR?

Muhasebe kayıtlarının yeniden düzenlenmesi, çok iyi organize edilen bir işletmede bile gerekli olabilir. Dikkatsizlik veya sorumlu görevlilerin olmaması (hastalanması, çocuk bakımı iznine ayrılması vb.), sürekli personel değişmesi, birincil kaynaklara dayanarak karşı taraflardan gelen bilgilerin kayda alınmaması gibi sebepler problemlere yol açabilir.

Bazen bilgileri zamanında iletmeyen tedarikçilerin ihmalleri muhasebe kayıtlarında hatalara yol açabilir. Hata oluşmasının bir başka sebebi, norm ve kurallarının, vergi hesaplama düzeninin, kar oranının yanlış yorumlanmasıdır. Bunlar sistematik ve kalıcı ihlallere yol açabilir. Bu durumda, şirket içi elemanların gücü ile düzenin yeniden kurulması mümkün olmayabilir. İhtisas şirketlerin uzmanlarının hizmetlerinden yararlanan iş sahipleri operatif ve vasıflı desteğinden yararlanmış olur ve önemli iç bölümlerinin çalışmasını düzenler.

“ROSCO”: MUHASEBE KAYITLARININ YENİDEN DÜZENLENMESİNDE PROFESYONEL BİR DESTEK

“RosCo” Danışmanlık Şirketi, muhasebe kayıtlarının tutulması ile ilgili her türlü hizmeti vermektedir.
Tecrübeli elemanlarımız, ihlalleri ve eksiklikleri çok hızlı bir şekilde tespit ederek ödenmesi gereken vergi miktarlarını revize ederler,
bütün birincil kayıtları normlara uygun bir şekilde düzenlerler ve diğer işlemleri yaparlar.

Muhasebe kayıtlarının yeniden düzenlenmesi, komple olarak yapılabildiği gibi kısmen de yapılabilir,
hem kağıt üzerindeki bilgileri hem de elektronik kayıtları kapsayabilir.

Muhasebe kayıtlarının yeniden düzenlenmesi, çok emek gerektiren bir işlem olup, uzmanların dikkatli ve vasıflı olmasını gerektirir.



Bütün bu işler şirketimiz tarafından maksimum düzeyde operatif bir şekilde müşterimize ait olduğu
bilgilerin gizliliği korunarak gerçekleştirilir.

Hizmetlerimizin ücreti, muhasebe kayıtlarının mevcut durumuna ve ulaşılması gereken hedeflere bağlıdır.

Faaliyet türüne ve karmaşıklığına bakılmaksızın, işverenimizin kaliteli ve eksiksiz çalışmasını organize
etmesi için yardımcı oluruz.

“RosCo” elemanları, muhasebe kayıtlarının yeniden düzenlenmesini aşağıdaki düzene
göre gerçekleştirirler:

  • evrakların tam olmasının kontrolü ve ön değerlendirilmesi yapılır,
    elektronik veritabanları (varsa) analize edilir, problemlerin ciddiyeti ve yapılacak işin hacmi tespit edilir
  • muhasebe kayıtlarının durumu etraflı olarak değerlendirilir, yapılacak işler detaylandırılır,
    işverenle sorumluluk paylaştırılır, hedefler belirlenir
  • gerekli belgeler toplanır, düzenlenir veya yeniden düzenlenir:
    partnerlerle hesaplaşma durumunun mutabakatı yapılır, banka ekstreleri alınır, elektronik veritabanları oluşturulur
  • muhasebe ve vergi kayıtları düzeltilir
  • vergi, ceza, eksik ödenen vergilerle ilgili miktarlar onaylatılır,
    muhasebe kayıtlarının yeniden düzenlenmesi sonucu sunulması gerekli olan beyannameler ve düzeltme raporları düzenlenir.
  • yeni ve tam raporlar düzenlenir, düzeltilen bilgiler ilgili makamlara sunulur
  • cezalar ve geciktirme cezaları ödenir
  • işverene sonuçların kaydedilmesi ile tamamlanan işlere dair rapor sunulur

MUHASEBE KAYITLARININ YENİDEN DÜZENLENMESİ
HİZMETİNDE ÖZEL YAKLAŞIM

Her “RosCo” müşterisine karşı özel bir yaklaşım uygulanır ve hizmetlerin ücretleri detaylı olarak belirtilir.


NEDEN “ROSCO”?
GENİŞ İŞ TECRÜBELERİ
Muhasebecilerimiz,
büyük bir iş tecrubesine sahipler
ve devamlı olarak
eğitim programlarına katılırlar
HİZMETİN ZAMANINDA VERİLMESİ
“RosCo” muhasebecisinin nazikliği
ve dakikliği iç kontrol servisi
tarafından denetlenir
YENİ TEKNOLOJİLER
İşimizde en çağdaş muhasebe programlarını
ve diğer yeni teknolojileri
kullanıyoruz
İŞİMİZİN KALİTESİ
“RosCo” muhasebecisi tarafından yapılan
işin kalitesi iç denetim servisi tarafından
kontrol edilir
ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK SERVİSİ
Müşterilerimiz için
günlük faaliyetleri ile ilgili
ücretsiz danışmanlık servisi verilmektedir
KESİLEN CEZALARIN TAZMİNATI
muhasebecimizin
suçundan dolayı herhangi bir cezanın kesilmesi durumunda,
bu ceza tutarını tarafınıza tazmin ederiz.

Muhasebe kayıtlarının yeniden düzenlenmesinin ücreti, belirli bir durumun
ön analizinden sonra yapılan kesin analiz sonuçlarına bağlı olarak hesaplanır.
Ücret aşağıdakilere bağlıdır:

Yapılacak işin hacmine ve işlerin genel olarak “haraplığına” bağlı olarak yeni
bir sistemin “sıfırdan” oluşturulma veya işin ufak bir kısmının (kasa, borçlular vb.) düzeltilme ihtiyacı.

Fatura, tutanak, irsaliye ve diğer birincil evrakların yeniden düzenlenme ihtiyacı.

Düzeltilecek yıl sayısı.

İşlem yapılacak operasyon ve ödeme sayısı; bu sayı banka ekstrelerine göre tespit edilebilir.

Sunulacak düzeltme raporlarının sayısı; üç aylık, yıllık raporlar, kadro kayıtlarını
yeniden düzenleme ihtiyacı.

Düzeltilen evrakların sunulacağı makam sayısı ve diğer faktörler.

İşverenlerin muhasebecilik hizmetleri için yaptığı masraflar, sağlanan desteğin tam
olması sayesinde tazmin edilir. “RosCo” elemanları, kontrol makamları ile iletişim kuracaklar, işveren adına
bütün gereken cezaları ödeyecekler, işveren adına fonlarda ve vergi organlarında hareket edecekler. Ayrıca,
şirketimiz muhasebe kayıtlarını düzettikten sonra şirketin muhasebesini tutmaya devam edebilir. Bu durumda,
işverenlere bütün süreçlerin kesintisiz olarak devam ettirileceği, muhasebe kayıtlarının da zamanında ve düzgün
bir şekilde yapılacağı garanti edilir.
“RosCo” aşağıdaki işlemlerin yürütülmesini üstlenecektir:

  • Yeniden düzenlenen kayıtlara göre brincil evrakların ve genel kayıtların düzenlenmesi;
  • Tüzel kişinin raporlarının denetim organlarına eksiksiz olarak sunulması;
  • Muhasebe kayıtlarındaki ihlallerden ve devamsızlığından ve diğer sebeplerden dolayı yapılan vergi denetimi sırasında müşteri için desteğin saplanması.

“RosCo” desteği ile kadrolu muhasebe servisi tecrübeli uzmanların profesyonel hizmetlerinden yararlanmış olur.
Gerekli olduğu durumlarda, işveren şirketindeki bütün çalışma süreçlerini üstlenebiliriz. Ayrıca, yeni bir
faaliyet türüne geçilmesi sırasında veya şirketin uzun süreden beri gayrifaal döneminden sonra faaliyete
başlamasında, veya muhasebe kayıtlarının tam olarak tutulmamasında muhasebecilik hizmetlerimizi sunarız.
Şirketimiz, gerekli olan her türlü danışmanlığı sağlar ve öngörülmeyen olayların ortaya çıkması durumunda,
derhal müdahale ederiz.

“RosCo” uzmanları, sorularınıza profesyonelce ve en ince ayrısına kadar cevap
vermeye ve zor durumlardan çıkışın bulunması için optimal çözüm yollarını teklif etmeye hazırlar.

Covid-19 – Coronavirus
Covid-19 – Coronavirus
Artık hemen hemen herkesin bilgi sahibi olduğu üzere Çin'in Hubei bölgesinin başkenti olan Vuhan'da ortaya çıkan ve Covid 19 olarak adlandırılan ve Dünya Sağlık Örgütü tarafından küresel salgın ilan edilen coronovirüs şuanda başta avrupa olmak üzere tüm dünyada korku ve paniğe sebep olmaktadır. Bu gün itibari ile dünyada vaka sayısı 300 000 i geçmiş ve kaybedilen insan sayısı günlük binlerle ifade edilmektedir. Rusya da ise durum şimdilik bir çok ülkeye göre daha iyi olmakla birlikte vak a sayısının en fazla olduğu şehir olan Moskova'da, koronavirüsün yayılma tehdidi nedeniyle sıkı tedbirler alınmaktadır. Peki işverenler salgın tehdidine yanıt olarak ne yapmalıdırlar, hem çalışanlarını korumak hemde yasanın gerekliliklerini yerine getirmek için ne gibi önlemler almalıdırlar? Artan riskler ve tüm dünya da olduğu gibi Rusya da da hızla artan vak a sayısı nedeniyle Moskova Belediyesi 16.03.2020 tarihinde bir kararname yayınlayarak işverenlere temel koruma dezenfektanları, ilk yardım çantaları, maske, solunum maskeleri ve benzeri bu salgın için temel sağlık ihtiyacı sayılabilecek ürünleri tedarik ederek çalışanlarını koruma zorunluluğu getirmiştir. Sağlık Bakanlığıda ayrıca bu karara destek vererek hijyen kurallarına ve anti-salgın önlemlerine uyulmaması halinde işveren ve çalışanlara cezai işlem uygulayacağını belirtmiştir. Önemli! Rusya Federasyonu Ceza Kanunu'nun 236. maddesi gereği işverenler 80 000 ruble ye kadar para cezasına, çalışanlar yada idareciler maaşlarının 6 katına kadar para cezası ve hatta 1 yıla kadar hapis cezalarına çarptırılabilmektedirler. İşverenlerin atması gereken adımlar: 1. Ofis binalarinin ve ofislerin havalandırılmalarını sağlamak 2. Ofis binalarinin ve ofislerin temizlenmesi ve dezenfekte edilmesini sağlamak (dezenfekte işlemleri için yapılan harcamalar vergiden düşürülebilmektedir) 3. Çalışanların ülke içindeki yada dışındaki riskli olarak kategorilendirilen bölgelere yada ülkelere yapacağı planlanmış yada sonradan ihtiyac duyulan iş gezilerini ertelemek yada iptal etmek (Rusya Federasyonu artan risk nedeniyle zaten bir çok ülkeye ulaşımı askıya almıştır) 4. Planlanmış yada sonradan ihtiyac duyulan toplantı ve benzeri organizasyonları iptal etmek, yerine gerekirse video konferans veya benzeri çevrimiçi toplantılar düzenlemek. 5. Mümkünse, çalışanları uzaktan çalıştırmak, fakat koronovirus etkisinde olan ülkelerle çalışılıyor ve bu hastalik nedeniyle firma çalışamaz durumda ise bu durumda personele maasinin en az 3 te ikisini ödemek koşulu ile ücretli izne çıkarmak, uzaktan çalıştırılan durumlarda ise maaşın tamamı ödenir. 6. Özellikle Çin, İtalya, İran gibi ülke vatandaşları ile temas halinde olma ihtimali olan çalışanların 2 haftalik işe gelmemesi, kendilerinden bilgi alinamaması hallerinde disiplin işlemi uygulanmamalı personellerin durumu ile ilgili bilgi edinilmelidir. 7. Çalışanların günlük olarak sağlık durumlarının takip edilmesi yani Moskova da faaliyet gösteren tüm işverenler, çalışanlarının vücut sıcaklığının ölçülmesini sağlamak, ateşi bulunan çalışanların evlerinde dinlendirilmesi ve kendi kendine tecrit kuralına uymalarını sağlamak . Bu konu ile ilgili şu 3 konuyu bilmenizde yarar vardır: a. İşveren çalışanlar ve şirket ziyaretçilerini sıcaklık ölçümleri hakkında gerektiği şekilde bilgilendirilmelidir. b. Bireysel verilerin kişinin rızası olmadan alınmasına yalnızca iş mevzuatına uygun olarak gerçekleştirilmesi durumunda izin verilir, Rusya Federasyonu Dijital Kalkınma, İletişim ve Kitle İletişim Bakanlığı bir hastalığı tanımlamak için alınan önlemler, işgücü işlevlerini yerine getirme olasılığını belirlemekle ilgili olduğundan, çalışandan sıcaklık ölçümü için rızasını almak zorunda değildir. c. psikiyatrik olmayan bir durum dışında bir insanın rızası dışında hastaneye yatırılmasının işveren tarafından sağlanmasının kanuni olarak mümkün değildir. 8. Çalışanlara ihtiyac doğması halinde iki hafta olan tanı donemi için kendi kendini izole etmek durumu dahil ücretli koronovirus hastalık izni vermek, video nun başında bahsetmiş olduğumuz Moskoava Belediyesinin yayinlamış olduğu genelgede koronovirus riski nedeniyle kendini izole eden insanlar herhangi bir kliniğe dahi gitmeye gerek duymadan Sağlık Bakanlığını aramaları halinde ilgili hastalık izin belgesi adreslerine kurye ile yollanacaktır. Şirketin kendisi, yöneticileri, yönetim kurulu üyeleri veya denetim komitesi idari açıdan sorumludurlar. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Limited Şirketlerin Yillik Genel Kurul Toplantıları 2
Rusya Federasyonunda limited şirketlerin olağan genel kurul toplantıları ile ilgili sizleri bilgilendirmeye ikinci videomuz ile devam ediyoruz, sorumuz yıllık genel kurul toplantıları nasıl yapılır, prosedurleri kaça ayrılır? Yıllık genel kurul toplantı prosedurlerini üçe ayırmak mümkündür. 1. Katılımcıların Kaydı Kayıtlı olmayan katılımcıların oylamada bulunma hakkına sahip olamamaktadır, firma sahipleri noter tasdikli vekaletname veya yasal statüsünü teyit eden diğer belgeler sunarak yasal temsilcileri aracılığıyla katılma hakkına sahiptir, firma sahipleri, genel mudur veya tuzukte belirtilen kişiler vekaletname ye ihtiyac duymadan işlem yapabilmektedirler, firma tüzüğünde yıllık genel kurul toplantılarının notere onaylatılma şartı belirtilmiş ise buna uyulur. 2. Toplantının açılması ve başkanın seçimi Toplantı, şirketin genel müdürü yada başkanı tarafından veya yönetici olarak atanan tüzel kişiliğin imza yetkilisi tarafından yönetilir. 3. Gündemin tartışılması ve karar verilmesi Şirket kurucularının genel kurul toplantısında, yalnızca genel kurul toplantısında bildirilen gündem maddelerinin yanı sıra kurucuların önerileri ile ilgili gündemde yapılan değişikliklerin bildirilmesinde de karar verme hakkı vardır, toplantı firma sahiplerinin tamamının katılımı ile yapılıyor ise herhangi bir konuda karar verilebilmektedir, genel kurul kararları şirket tüzüğünde aksi belirtilmediği taktirde açık oyla alınır. Genel bir kural olarak, tüzükte veya kanuni olarak aksi belirtilmemiş ise kararlar şirketin kurucularının toplam oylarının çoğunluğu ile alınır. Genel kurul toplantı sonuçları nasıl belgelenir? Genel kurul kararları, toplantıya başkanlık eden kişi ve toplantı sekreteri tarafından imzalanması gereken yazılı bir protokol ile düzenlenir. Kural olarak yapılanlar: - toplantının tarihi, saati ve yerinin kaydı; - toplantıya katılan kişiler hakkında bilgilerin kaydı; - gündemdeki her madde için oylama sonuçlarının kaydı; - oy sayımı yapan kişiler hakkında bilgilerin kaydı; - Karara karşı oy kullanan kişiler hakkında bilgilerin kaydı. Genel kurul kararları sonrası hazırlanan protokolün sonraki 10 gün içinde katılımcıların belirttikleri adreslerine yada firma tüzüğünde ayrıca belirtilmiş ise tüzükte belirtildiği gibi resmi mektup ile göndermelidir, genel kurul toplantı protokolu, yonetim kurulu üyelerine ve firma kurucularına talep etmesi halinde sunulmak üzere ilgili protokoller defterine kaydedilir, Şirket'in tüzüğünde, genel kurul toplantı tutanaklarının, katılımcı bilgilerinin ve benzer detayların noterleştirmesi gerektiği belirtilmiş ise buna uyulur. YILLIK OLAĞAN GENEL KURUL TOPLANTISININ YAPILMAMASININ SONUCLARI, GENEL KURUL TOPLANTISINA ILISKIN USUL VE ESASLARIN IHLALI Yıllık genel kurul toplantının yapılmamması, prosedurlerinin ve toplantıya ilişkin şartların ihlali nedeniyle firma, firma yetkililier ve sahipleri para cezasına çarptırılabilir, bu cezalar: - Tüzel kişilik yani firmanin kendisi için 500 000 – 700 000 ruble arası - Firma yetkilileri için kişi başı 20 000 – 30 000 ruble arasıdır. Şirketin kendisi, yöneticileri, yönetim kurulu üyeleri veya denetim komitesi idari açıdan sorumludurlar. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Limited Şirketlerin Yıllık Genel Kurul Toplantıları
Rusya Federasyonunda limited şirketlerin olağan genel kurul toplantılarının zorunlu olup olmadığı, ne zaman ve nasıl tertip edilmesi gerektiği, toplantı öncesinde nasıl bir hazırlık yapılması gerekeceği, toplantıya kimlerin katılımının gerekeceği gibi temel soruların cevapları videomuzda. Şirket genel kurulu şirketin belli bir yetkinliğe sahip üst yönetim organıdır ve genel kurul toplantılari düzenli veya olağanüstü olabilir ve bazı durumlarda devamsız oylama yani elektronik veya diğer teknik yollarla oylama dahil olmak üzere katılımcıların ortak varlığı olmadan da yapılabilmektedir. Genel kurul toplantısı yürütme organı tarafından toplanır ve firma tüzüğünde belirlenen süre içerisinde yapılır, bunun dışında şartların öngördüğü hallerde yada şirketin veya katılımcıların menfaatleri için gerekli olması halinde olağanüstü toplantı yapılabilir.Yasanın gereklerine uygun olarak, katılımcıların yıllık genel toplantısını yapmak ilk bakışta basit olan zorunlu bir prosedürdür ve ilgili mevzuatın ihlali idari sorumluluk önlemlerini gerektirir ve önemli para cezalarına yol açabilmektedir. Genel olarak, katılımcıların yıllık genel toplantısını düzenleme prosedürü nasıldır? - Genel kurul üyelerinin toplantı hakkında bilgilendirilmesi - Genel kurul üyelerinin hazırlanması ve toplanması - Genel kurul toplantısının yapılması - Genel kurul kararlarının belgelendirilmesi şeklinde birkaç aşamaya ayrılabilir. Toplantı ne zaman yapılmalıdır? Genel kurul toplantısı firma tüzüğünde belirlenen süre içerisinde ve yılda en az bir defa yapılmalıdır, bu konuda dikkat edilmesi gereken en önemli şey yıllık genel kurul toplantısının mali yılın bitiminden sonra en geç 30 Nisan tarihine kadar mutlaka yapılması gerektiğidir. Yani en gec 30 nisana kadar genel kurul toplantısının mutlaka yapılmasının hukuki bir zorunluluk olduğunu özellille tekrar belirtmek isteriz. Peki genel kurulu kim toplar? - Genel kurulu yürütme organı ve yönetim kurulu üyeleri toplar. Katılımcıların yıllık toplantılarını düzenlemek ve hazırlamak için ne yapılması gerekir? - Herşeyden önce toplantının genel kurul üyelerine en geç 30 gün önce bildirilmesi gerekir, bu süre firma tüzüğünde ayrıca belirtilmiş ise tüzükte belirtilen süreye uyulur. - Kurul üyelerine bildirim resmi mektub ile belirttikleri adreslerine yada firma tüzüğünde ayrıca belirtilmiş ise tüzükte belirtildiği gibi yapılır. - Bildirim; toplantının zamanı, yeri ve önerilen gündem bilgilerini içermelidir Kurul üyelerine gönderilen bildirimle birlikte aşağıdaki bilgiler gönderilir 1. Yıllık rapor 2. Yıllık faaliyet raporlarının ve yıllık bilançoların denetim raporu 3. Şirketin yürütme organlarına, yönetim kuruluna ve şirketin denetim komisyonuna aday olanlar ile ilgili bilgi 4. Şirket tüzüğüne ilişkin taslak değişiklikler ve eklemeler 5. Şirket iç belgeleri ile ilgili projeler 6. Şirket tüzüğünde belirtilen diğer bilgiler Yıllık kurul toplantısı gündeminde hangi konular yer alır? Yasalar veya tüzük tarafından aksi belirtilmedikçe, öncelikli iş alanlarının dikkate alınması, sirket sözleşmesinin onayı, değişiklik ve ilavelerin yapılması, standart sözleşmenin uygulanması, ana sermayenin değiştirilesi ve benzeri konular toplantı gündeminde yer alabilir. Alınan kararlarının noter tasdikli hale getirilmesi şartı, şirketin üst yönetim organı tarafından alınan kararların tahrif edilmesini ortadan kaldırmayı amaçlamaktadır. Buna ek olarak, mevzuatta tek katılımcının noterlik sertifikasının gerekliliği ile ilgili kararlarının yerine getirilmesine ilişkin bir istisna bulunmamaktadır. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
HİZMET SİPARİŞİ VER "Muhasebenin yeniden yapılandırılması"
«ROSCO» şirketi
kuruluş
2004
Derecelendirme:
Рейтинг: А++1+++1+[%]
(2009 yılı genel toplamı itibariyle —
А++1+++1+[%])
Profesyonel
Sorumluluk
sigortası
Profesyonel kurumlarda üyelik:
SRO ‘Rus Auditorlar Birliği’
Vergi Danışmanları odası
(Sertifika №78)

NP «POO Ortaklığı»
(Rus Değerleme uzmanları derneği)
Şirket Reytingi:
Kalite Kontrol sertifikası
GOST R ISO 9001-2008 (ISO 9001:2008)
Ödül «Ulusal kaliteli marka» 2015
Moskova şehri
güvenilir şirketler
birliğine kabul
Partnerlik:
Şangay İşbirliği
Organizasyonu iş Klübü
ile çözüm ortaklağı
Sivil Toplum örgütleri
üyelikleri:
Moskova Sanayi
ve Ticaret Odası
(Sertifika №123-973 tarih 21.12.2009)