Hİzmetler

Muhasebenin yeniden yapılandırılması

Muhasebe kayıtlarının yeniden düzenlenmesi, şirketteki evrak işlerinin sistemleştirilmesi, kar kaybının oluşmasının önlenmesi, konrol organları tarafından herhangi bir ceza kesilmesinin önlenmesi için muhasebe kayıtlarının düzenlenmesine yönelik işlemlerin tümüdür.

Her şirket ve girişimci muhasebe kayıtlarının kusursuz yani kesintisiz, tam ve etraflı olduğunu söyleyemez. Bununla birlikte, Rf mevzuatı uyarınca, muhasebe bir işletmenin faaliyetlerini devamlı olarak kaydetmeli, vergi organları ise vergi mükellefleri tarafından sunulan bilgilere karşı çok talepkar davranırlar. Bilgi eksikliği ve uygunsuzluğu için cezalar kesilir, cezaların ödenmesi için ise kontrol organları şirketin banka hesaplarını bloke edebilir. Muhasebe ve vergi kayıtlarının düzgün olmaması, cezai sorumluluğa bile yol açabilir. Örneğin, üç yıl boyunca ödenmeyen büyük miktarlı bir ceza için öngörülen cezai sorumluluk. Bazen problemler şirketin yeniden yapılandırılması, satılması, yeni bir faaliyet alanına girmesi gibi en uygunsuz anda ortaya çıkar. Olumsuz sonuçların oluşmasını önlemek için şirketin muhasebe kayıtlarının düzgün bir şekilde tutulmasına özen gösterilmelidir. Problem çıktıysa da muhasebe kayıtlarının eksiksiz bir şekilde yeniden düzenlenmesi organize edilmelidir.

MUHASEBE KAYITLARININ YENİDEN DÜZENLENMESİ İÇİN KİM GÖREVLENDİRİLEBİLİR?

Muhasebe kayıtlarının yeniden düzenlenmesi, çok iyi organize edilen bir işletmede bile gerekli olabilir. Dikkatsizlik veya sorumlu görevlilerin olmaması (hastalanması, çocuk bakımı iznine ayrılması vb.), sürekli personel değişmesi, birincil kaynaklara dayanarak karşı taraflardan gelen bilgilerin kayda alınmaması gibi sebepler problemlere yol açabilir.

Bazen bilgileri zamanında iletmeyen tedarikçilerin ihmalleri muhasebe kayıtlarında hatalara yol açabilir. Hata oluşmasının bir başka sebebi, norm ve kurallarının, vergi hesaplama düzeninin, kar oranının yanlış yorumlanmasıdır. Bunlar sistematik ve kalıcı ihlallere yol açabilir. Bu durumda, şirket içi elemanların gücü ile düzenin yeniden kurulması mümkün olmayabilir. İhtisas şirketlerin uzmanlarının hizmetlerinden yararlanan iş sahipleri operatif ve vasıflı desteğinden yararlanmış olur ve önemli iç bölümlerinin çalışmasını düzenler.

“ROSCO”: MUHASEBE KAYITLARININ YENİDEN DÜZENLENMESİNDE PROFESYONEL BİR DESTEK

“RosCo” Danışmanlık Şirketi, muhasebe kayıtlarının tutulması ile ilgili her türlü hizmeti vermektedir.
Tecrübeli elemanlarımız, ihlalleri ve eksiklikleri çok hızlı bir şekilde tespit ederek ödenmesi gereken vergi miktarlarını revize ederler,
bütün birincil kayıtları normlara uygun bir şekilde düzenlerler ve diğer işlemleri yaparlar.

Muhasebe kayıtlarının yeniden düzenlenmesi, komple olarak yapılabildiği gibi kısmen de yapılabilir,
hem kağıt üzerindeki bilgileri hem de elektronik kayıtları kapsayabilir.

Muhasebe kayıtlarının yeniden düzenlenmesi, çok emek gerektiren bir işlem olup, uzmanların dikkatli ve vasıflı olmasını gerektirir.



Bütün bu işler şirketimiz tarafından maksimum düzeyde operatif bir şekilde müşterimize ait olduğu
bilgilerin gizliliği korunarak gerçekleştirilir.

Hizmetlerimizin ücreti, muhasebe kayıtlarının mevcut durumuna ve ulaşılması gereken hedeflere bağlıdır.

Faaliyet türüne ve karmaşıklığına bakılmaksızın, işverenimizin kaliteli ve eksiksiz çalışmasını organize
etmesi için yardımcı oluruz.

“RosCo” elemanları, muhasebe kayıtlarının yeniden düzenlenmesini aşağıdaki düzene
göre gerçekleştirirler:

  • evrakların tam olmasının kontrolü ve ön değerlendirilmesi yapılır,
    elektronik veritabanları (varsa) analize edilir, problemlerin ciddiyeti ve yapılacak işin hacmi tespit edilir
  • muhasebe kayıtlarının durumu etraflı olarak değerlendirilir, yapılacak işler detaylandırılır,
    işverenle sorumluluk paylaştırılır, hedefler belirlenir
  • gerekli belgeler toplanır, düzenlenir veya yeniden düzenlenir:
    partnerlerle hesaplaşma durumunun mutabakatı yapılır, banka ekstreleri alınır, elektronik veritabanları oluşturulur
  • muhasebe ve vergi kayıtları düzeltilir
  • vergi, ceza, eksik ödenen vergilerle ilgili miktarlar onaylatılır,
    muhasebe kayıtlarının yeniden düzenlenmesi sonucu sunulması gerekli olan beyannameler ve düzeltme raporları düzenlenir.
  • yeni ve tam raporlar düzenlenir, düzeltilen bilgiler ilgili makamlara sunulur
  • cezalar ve geciktirme cezaları ödenir
  • işverene sonuçların kaydedilmesi ile tamamlanan işlere dair rapor sunulur

MUHASEBE KAYITLARININ YENİDEN DÜZENLENMESİ
HİZMETİNDE ÖZEL YAKLAŞIM

Her “RosCo” müşterisine karşı özel bir yaklaşım uygulanır ve hizmetlerin ücretleri detaylı olarak belirtilir.


NEDEN “ROSCO”?
GENİŞ İŞ TECRÜBELERİ
Muhasebecilerimiz,
büyük bir iş tecrubesine sahipler
ve devamlı olarak
eğitim programlarına katılırlar
HİZMETİN ZAMANINDA VERİLMESİ
“RosCo” muhasebecisinin nazikliği
ve dakikliği iç kontrol servisi
tarafından denetlenir
YENİ TEKNOLOJİLER
İşimizde en çağdaş muhasebe programlarını
ve diğer yeni teknolojileri
kullanıyoruz
İŞİMİZİN KALİTESİ
“RosCo” muhasebecisi tarafından yapılan
işin kalitesi iç denetim servisi tarafından
kontrol edilir
ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK SERVİSİ
Müşterilerimiz için
günlük faaliyetleri ile ilgili
ücretsiz danışmanlık servisi verilmektedir
KESİLEN CEZALARIN TAZMİNATI
muhasebecimizin
suçundan dolayı herhangi bir cezanın kesilmesi durumunda,
bu ceza tutarını tarafınıza tazmin ederiz.

Muhasebe kayıtlarının yeniden düzenlenmesinin ücreti, belirli bir durumun
ön analizinden sonra yapılan kesin analiz sonuçlarına bağlı olarak hesaplanır.
Ücret aşağıdakilere bağlıdır:

Yapılacak işin hacmine ve işlerin genel olarak “haraplığına” bağlı olarak yeni
bir sistemin “sıfırdan” oluşturulma veya işin ufak bir kısmının (kasa, borçlular vb.) düzeltilme ihtiyacı.

Fatura, tutanak, irsaliye ve diğer birincil evrakların yeniden düzenlenme ihtiyacı.

Düzeltilecek yıl sayısı.

İşlem yapılacak operasyon ve ödeme sayısı; bu sayı banka ekstrelerine göre tespit edilebilir.

Sunulacak düzeltme raporlarının sayısı; üç aylık, yıllık raporlar, kadro kayıtlarını
yeniden düzenleme ihtiyacı.

Düzeltilen evrakların sunulacağı makam sayısı ve diğer faktörler.

İşverenlerin muhasebecilik hizmetleri için yaptığı masraflar, sağlanan desteğin tam
olması sayesinde tazmin edilir. “RosCo” elemanları, kontrol makamları ile iletişim kuracaklar, işveren adına
bütün gereken cezaları ödeyecekler, işveren adına fonlarda ve vergi organlarında hareket edecekler. Ayrıca,
şirketimiz muhasebe kayıtlarını düzettikten sonra şirketin muhasebesini tutmaya devam edebilir. Bu durumda,
işverenlere bütün süreçlerin kesintisiz olarak devam ettirileceği, muhasebe kayıtlarının da zamanında ve düzgün
bir şekilde yapılacağı garanti edilir.
“RosCo” aşağıdaki işlemlerin yürütülmesini üstlenecektir:

  • Yeniden düzenlenen kayıtlara göre brincil evrakların ve genel kayıtların düzenlenmesi;
  • Tüzel kişinin raporlarının denetim organlarına eksiksiz olarak sunulması;
  • Muhasebe kayıtlarındaki ihlallerden ve devamsızlığından ve diğer sebeplerden dolayı yapılan vergi denetimi sırasında müşteri için desteğin saplanması.

“RosCo” desteği ile kadrolu muhasebe servisi tecrübeli uzmanların profesyonel hizmetlerinden yararlanmış olur.
Gerekli olduğu durumlarda, işveren şirketindeki bütün çalışma süreçlerini üstlenebiliriz. Ayrıca, yeni bir
faaliyet türüne geçilmesi sırasında veya şirketin uzun süreden beri gayrifaal döneminden sonra faaliyete
başlamasında, veya muhasebe kayıtlarının tam olarak tutulmamasında muhasebecilik hizmetlerimizi sunarız.
Şirketimiz, gerekli olan her türlü danışmanlığı sağlar ve öngörülmeyen olayların ortaya çıkması durumunda,
derhal müdahale ederiz.

“RosCo” uzmanları, sorularınıza profesyonelce ve en ince ayrısına kadar cevap
vermeye ve zor durumlardan çıkışın bulunması için optimal çözüm yollarını teklif etmeye hazırlar.

Elektronik bildirim ile işten çıkarma
Elektronik bildirim ile işten çıkarma
E-posta veya SMS mesajları kullanarak iş ilişkisinin gerçeğini kanıtlamak mümkün mü? Peki anlık mesajlaşma programları kullanarak bir çalışanı işten çıkarmak mümkün mü? Elektronik mesajlaşma yöntemler hayatımıza o kadar cok yerleştiler ki bir cok allışkanlığımızı değiştirmek ile birlikte geleneksel yöntemlerinde yerini aldılar. Rusya Federasyonu İş Kanunu'nun 22, 68, 84.1 ve 193. Maddeleri calışma mevzuatı, işverenin çalışanı şirketin kurallari, işe alma, işten çıkarma ve disiplin cezalarının uygulanması konusunda bilgilendirmesi gerektiğini belirtmektedir Geleneksel olarak, bir çalışanın kendi özgür iradesiyle işten çıkarılması ancak çalışandan imzası, tarihi ve tesçil işareti olan yazılı bir açıklama varsa mümkündür. Yazılı olarak yapılmayan bir iş sözleşmesi, çalışanın bilgisi dahilinde veya işveren veya yetkili temsilcisi adına işe başlamışsa yapılmış sayılır. Bu tür kanıtlar özellikle yazılı kanıtları içerebilir. Örneğin: - işverenin bölgesine giriş için verilmiş olan izin; - İşçilerin işe geliş ve gidişlerinin kayıtları; - personel faaliyetlerinin belgeleri ki bunlar çalışma programları, vardiyaları, tatil programları, bir çalışanı bir iş gezisine göndermeye ilişkin belgeler, yangın güvenliğini sağlamak için çalışana verilen görevler, çalışanın tam sorumluluğuna ilişkin bir anlaşma ve benzeridir; - maas bordroları, makbuzlar, ekstreler, çalışanın banka kartına yapılan aktarımlara ilişkin bilgiler; - işverenin ekonomik faaliyetlerine ilişkin belgeler: bunlar kisaca sevk irsaliyeleri, faturalar, gelirlere ilişkin nakit defterlerin kopyaları, irsaliyeler, malların taşınması için yapılan başvurular, gerçekleştirilen iş eylemleri, ziyaretçi günlüğü, uyuşmazlığa taraf olanların e-posta dahil, çalışan tarafından doldurulmuş veya imzalanmış yazışmaları; - işgücünün korunmasına ilişkin belgeler: bunlar ise, işyerinde brifinglerin kaydedilmesi ve yürütülmesi için tutulan seyir defteri, işgücü koruma gereklilikleri hakkındaki bilgileri kontrol etme sertifikaları, bir çalışanı tıbbi muayene için gönderilmesi, bir çalışanın tıbbi muayene sertifikası, çalışma koşullarının değerlendirmesi ile ilgili belge, tanıklık, ses ve video kayıtları ve diğerleri. Kağıtsız «işten çıkarma» Genel bir kural olarak, bir iş sözleşmesi çalışanın inisiyatifiyle feshedilebilir. İşyerinden ayrılmak için çalışan, işten ayrılma gününden en az 14 takvim günü önce bildirimde bulunur. Ancak bir çalışan aceleyle işten çıkarılma başvurusunda da bulunabilir, sonra fikrini değiştirip geri çekebilir ve böylece birkaç kez tekrar edebilir . Ve bu durumda çalışma mevzuatı, çalışanın tarafında olup, ona bu hakkı tanımaktadır, çalışan, başvuruda belirtilen son günün gece yarısından önce istifa mektubunu geri çekme hakkına sahiptir Rusya Federasyonu İş Kanunu'ndaki istifa başvurusunu geri çekme yöntemi ayrıntılı değildir, çalışan e-posta ile bir istifa mektubu gönderse ve sonra bunu anlık mesajlaşma yoluyla geri çekerse? Böyle bir işten çıkarma yasal mıdır? Rusya Federasyonu Çalışma Bakanlığı, 21 Şubat 2017 tarihli bir mektup ile çalışanların bordrolarını yazdırmadan e-posta ile göndermesine izin verdiği pratikte bulunmaktadır ki pandemi süresi boyunca, çalışanı bilgilendirmenin en güvenli yolu da budur yani adli uygulama, bir çalışanla bir iş sözleşmesinin WhatsApp yada Viber aracılığıyla feshedilmesinin yasal olarak kabul edilebileceğini göstermektedir. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Çocuk için oturma izni nasıl alınır
Bir yabancı, çocuğuna nasıl oturma izni alabilir? Bir çocuğa oturma izni almak için hangi belgeleri ve ne zaman hazırlanmanız gerekir? Oturma izni Rusya'da yasal olarak ikamet etme hakkı veren bir belgedir. Çocuklar için bu, Rusya'da okumak, tıbbi bakım ve tüm sosyal yardımları kullanma hakkıdır. Bir çocuk için oturma izni, ebeveynin kendisinin yabancı olmasına veya kendisi için basvuru yapip yapmayacağına bakılmaksızın alınabilir yani bir çocuk için oturma izni, ebeveynlerle aynı anda veya ayrı olarak alınabilir. Bir çocuk için oturma izni nasıl alınır? Reşit olmayan bir çocuk, ebeveynleri veya diğer yasal temsilcileri için oturma izni alınabilmektedir. Hem ayrı hem de ebeveynlerle eş zamanlı olarak bir çocuk için oturma izni almak için talep edilen belgeler aynıdır. Oturma izni alma prosedürü, Rusya İçişleri Bakanlığı'nın 06.11.2020 tarihli ve 417 sayılı emirde kurallarda açıkça belirtilmiştir. Çocuk Rusya'da doğmuşsa, o zaman çocuğun oturma izni alması çok daha kolaydır bu durumda daha az evrak talep edilmektedir, örneğin tıbbi muayene sertifikası verilmesine gerek yoktur. İçişleri Bakanlığına çocuğun ebeveynlerinden biri veya yasal temsilcisi özel bir başvuru formu doldurularak başvuru yapar. Önemli! Moskova'da çocuk için oturum izni Moskova daki hemen hemen her yabancının yolunun düstüğü Sakharova bölgesindeki Çok Fonksiyonlu Göç Merkezi'nden alınabilmektedir. Tamamlanan başvuru formuna şu belgeler eklenmelidir: - 3.5 x 4.5 cm ebatlarinda 4 adet fotoğraf - Başvuru sahibinin kimlik belgesi - Çocuğun doğum belgesi - Uyuşturucu bağımlılığı ve bulaşıcı hastalıkların olmadığını doğrulayan sağlık raporu -HIV enfeksiyonunun bulunmadığına dair sağlık raporu - Devlet yardımına başvurmaksızın başvuranın kendisini ve Rusya Federasyonu'ndaki aile üyelerini geçindirebileceğini teyit eden maas bordrosu yada banka dekontu. - Mülkiyeti veya diğer konut haklarını ispat eden bir belge - Çalışamayan bir başvuru sahibi söz konusu ise engelini doğrulayan bir belge sunulmalıdır Belirtmiş olduğumuz evraklar haricinde İçişleri Bakanlığına bağlı farklı bölgeler ek belgeler talep edebilmektedirler, orneğin 'den itibaren koronavirüs testi ibraz etmek gerekmektedir ve yabancı dilde hazırlanmış tüm belgelerin ve kopyalarının Rusça'ya çevrilmiş olması gerekir. tercümanın imzası ve muhrüde noter tarafından tasdik edilmelidir. Rusya da doğan bir çocuğa oturma izni alma prosedürü biraz daha karmaşıktı, 1 Kasım 2019 'a kadar sürekli oturma izni almak için geçici oturma izni almak ve Rusya'da en az bir yıl ikamet etmek gerekiyordu, 1 Kasım 2019'dan sonra böyle bir zorunluluk ortadan kaldırıldı. Oturma izni basvurusu icin Devlet harci ödemesi 5.000 rubledir. Oturma izni ne kadar süreyle verilir? 1 Kasım 2019 tarihinden itibaren oturumlar VKS li personeller ve aile üyelerine verilen oturumlar hariç süresiz olarak verilmektedir, VSK li uzmana verilen oturum çalışma izni süresi kadar düzenlenir. Çocuk için ikamet izni almak başvurusun kabul edildiği günden itibaren yaklaşık 4 ay sürer. Ebeveynler oturma izninin hazır olup olmadığını şu web sitesinde kontrol edebilirler. Değerlendirme süresi sona ermiş ise ve İçişleri Bakanlığı'nın web sitesinde veri olmaması durumunda, belgelerin sunulduğu departmanın aranması gerekmektedir. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
İşçilerin COVID testi için sigorta primi ödemenin nüansları
Çalışanların COVID-19 için test edilmesi, müteakip tazminat ile şirket veya çalışanın kendisi tarafından finanse edilebilir. Böyle durumlarda sigorta primleri ödenmeli midir? Konumuz işçilerin COVID testi için sigorta primi ödemenin nüansları. Tüketici Haklarının Korunması ve İnsan Refahı Federal Denetim Servisinin RIA Novosti gazetesinde yayinlanan açıklamasına gore COVID-19 a yakalanan bir kişi, semptomlar ortaya çıkmadan üç - dört gün önce ve nadir durumlarda yedi gün önce başkalarına bulaştırmaya başlar. Koronavirüslü hastaların zamanında tespit etmek için test gereklidir, COVID-19 için test yaptırmak ise ucrete tabii olup her çalışan masrafları kendisine ait olmasi halinde test yaptırmak istemeyebilmektedir. İşverenler, çalışanlarını test etmek zorunda mıdır? Koronavirüsle mücadele tedbirleri ile ilgili yazılmış makalelere ve Tüketici Haklarının Korunması ve İnsan Refahı Federal Denetim Servisi Rospotrebnadzor un koronavirüsün yayılmasını önlemeye yönelik tavsiyelerini sizler için araştırdık, örneğin, işten önce çalışanların vucüt sıcaklığını ölçmek, maske ve eldivenler temin etmek, binaları dezenfekte etmek ve bazı durumlarda, işçilerin test edilmesi gerekmektedir. Önemli! Moskova da yetkililer tarafından COVID-19 için işçilerin test edilmesinin şartları belirlendi. www.vesti.ru nun verilerine gore bugün yaklaşık 200 000 Moskovalı uzaktan calışıyor, bu çalışanlar için test ucretleri işverenlerin takdirine bırakılmıştır. 05.03.2010 tarihli Moskova Belediye Başkanı kararı ile doğrudan işyerinde bulunan çalışanlar için, işverenler personellerin en az % 10'una böyle bir çalışma yapması gerekmektedir ve 1 Haziran 2020'den itibaren, bu tür kontrollerin her 15 günde bir tekrarlanması şartı getirilmiştir. Şirketler çalışanlarının test maliyetlerini planlayabilmek için test edilmesi gereken gerekli çalışan sayısını hesaplaması gerekir. Çalışanların% 10 payının hesaplanmasını resmileştiren belge herhangi bir şekilde düzenlenebilmektedir, istenirse şirket tüm çalışanlarını test edebilmektedir. Daha sonra işveren, belirli kamu veya özel sağlık kuruluşlarıyla ücretli tıbbi hizmetlerin sağlanması için bir anlaşma yapmalıdır. Analizlerin ücretleri işveren tarafından karşılanır fakat çalışanın bir sigorta poliçesi varsa, COVID-19 test maliyetleri zorunlu sağlık sigortası fonlarından karsilanmaktadır. Rusya Federasyonu Maliye Bakanlığı'nın 07.07.2020 tarihli kararına göre sigorta primi ödeme ihtiyacı, COVID-19 testi için ödeme yöntemine bağlıdır. Örneğin İşveren, sağlık hizmeti sağlayıcısı ile bir sözleşme yapar ve test işçilerinin masraflarını karşılar ise sigorta primi ödenmez. Çalışan, masrafları kendisine ait olacak şekilde test edilir ve ardından işveren, çalışana geri ödeme yapar, giderlerin sonradan tazmin edilmesi durumunda, kontrolörlerin görüşüne göre, işveren sigorta primlerini ödemekle yükümlüdür. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
HİZMET SİPARİŞİ VER "Muhasebenin yeniden yapılandırılması"

 
«ROSCO» şirketi
kuruluş
2004
Derecelendirme:
Рейтинг: А++1+++1+[%]
(2009 yılı genel toplamı itibariyle —
А++1+++1+[%])
Profesyonel
Sorumluluk
sigortası
Profesyonel kurumlarda üyelik:
SRO ‘Rus Auditorlar Birliği’
Vergi Danışmanları odası
(Sertifika №78)

NP «POO Ortaklığı»
(Rus Değerleme uzmanları derneği)
Şirket Reytingi:
Kalite Kontrol sertifikası
GOST R ISO 9001-2008 (ISO 9001:2008)
Ödül «Ulusal kaliteli marka» 2015
Moskova şehri
güvenilir şirketler
birliğine kabul
Partnerlik:
Şangay İşbirliği
Organizasyonu iş Klübü
ile çözüm ortaklağı
Sivil Toplum örgütleri
üyelikleri:
Moskova Sanayi
ve Ticaret Odası
(Sertifika №123-973 tarih 21.12.2009)