Hİzmetler

SIFIR BEYANNAME

Ekonomik birimlerinin çoğu için faaliyetleri ile ilgili raporların sunulması zorunludur.

Sunulması gereken boş raporlarının paketi, vergi makamlarına, emeklilik fonuna ve diğer temel fonlarına sunulacak belirli rapor formlarından oluşmaktadır. Herhangi bir ticari operasyonlarının şirket tarafından gerçekleştirilip gerçekleştirilmemesine bakılmaksızın, bilanço formunun, gelir tablolarının (rapor dönemini takip eden dönemin 30 Mart’ına kadar ve her üç ayda bir) sunulması gerekmektedir. Basitlestirilmis vergi sisteminde çalışan şirketler ise bu usule göre beyannamelerini sunmak zorundalar.

Gerekli belgelerin zamanında hazırlanmaması, yükümlülüklerin yerine getirilmesinden kaçınılması halinde ise; cezalar, idari yaptırımlar vb. yaptırımların kontrol organları tarafından uygulanmasına neden olabilir. Bazı formlar da tamamen boş olarak sunulmamalıdır (örneğin, bir Limited Şirketinin tüzük sermayesi ile ilgili bilgiler). Bilgilerin hata ile sunulması şirket için kritik olabilir. RosCo’nun uzmanları, boş raporlarının zamanında ve eksiksiz bir şekilde hazırlanması, uygulanan hukuki ve başka mevzuat şartlarının ihlal edilmemesi için yardım edecekler. Işverenler bizimle çalışırken evraklarının tam ve operatif bir şekilde hazırlandığından emin olabilirler.

BOŞ RAPORLARIN SUNULUŞ ŞEKLİ

Boş raporların nasıl sunulacağı konusunda düzenleme getiren sürecin bazı özellikleri vardır.

Sadece bir kaç ödeme ile ilgili bilgileri içeren basit usule göre beyannamelerin düzenlenmesi,
ancak vergiler için geçerlidir. Fonlar için bilgiler ise ayrıca sunulacaktır.

Limited Şirketi en azından yılın birinci çeyreğinde faal olduysa, bu şirket için gelir
vergisinin hesaplanması gerekmektedir.

Gelir vergisi yılın başından itibaren biriktirilir, dolaysıyla bütün değerler,
şirketin faal olmadığı döneme ait beyannamelerde belirtilir. Aynı durum amortisman, motorlu taşıma araçları
ve basit usule göre vergilendirme için bile geçerlidir. Araziler ve diğer ayrıntılar da dikkate alınmalıdır.

Limited Şirketleri aşağıdaki formları sunar:

Basitleştirilmiş vergilendirme sistemi çerçevesinde:
Gelir/gider muhasebe defterlerini beyanı (en geç 31 Mart’a kadar)
Genel vergilendirme sistemine göre sunulan
boş raporlar
her üç aylık ve yıllık beyannamelerden oluşur.

Bunun dışında, Limited Şirketler personelleri ile ilgili raporlarını de sunar.
Raporlar arasında emeklilik fonuna, federal sigorta fonuna sunulacak evraklar, personel sayısına dair
bilgiler yer almaktadır.

Süreler ayrı olarak belirlenir — basitleştirilmiş vergi sistemine göre boş raporlar için bir sonraki ayın
20/25’ine kadar (kağıt üzerinde ve elektronik olarak) ve rapor dönemini takip eden ikinci ayın
15/20’sine kadar.

Gerçek kişi gelir vergisi raporu sunulmayabilir, onun yerine sadece bilgi notu yazılı olarak sunulur.

Raporların boş olarak sunulması çoğu zaman vergi azaltma girişimi olarak yorumlanır.
Onun için kontrol organları bu tür raporları incelerken çok dikkatli davranırlar. Boş olarak sunulan
raporların içeriği çok titiz bir şekilde incelenir, ihlaller ise mutlaka cezalandırılır.

“RosCo” Şirketini görevlendirerek, işveren işin sürecine minimum düzeyde müdahale eder,
bununla birlikte işin kalitesi garanti altına alınır.

Uzmanlarımız şirketler ve bireysel girişimciler için raporların başarılı bir şekilde sunulması ile ilgili geniş tecrübelere sahipler.

Boş formları doldurmanıza yardım ederiz, danışmanlık servisini veririz ve
sürecin özellikleri hakkında bilgi veririz. Profesyonel ve uyumlu çalışma
sayesinde uzmanlarımız işvereni gereksiz uğraşlardan kurtarırlar.

GEREKEN EVRAKLAR

Öncellikle, size gerekli evrak paketini hazırlamanız için yardımcı oluruz.
Vergi makamlarına raporların sunulması için aşağıdakiler gereklidir:

  • Temel belgeler — Tüzel Kişilerin Birleştirilmiş Devlet Sicili Kaydı (EGRÜL) özet bilgi, müdürün
    ve baş muhasebecinin kimlikleri ve vergi numaraları, şirketin OGRN/İNN belgeleri, ve fonlarda
    kaydının yapıldığına dair belgeler;

  • beyannameler — Bireysel girişimci için basit usule göre bir beyanname (ayrıca 3-NDFL formları de
    gereklidir), vergilendirmeye tabi olan birimler için (arazi, taşıma araçları), vergiler için
    (gelir, KDV, basit/genel vergilendirme usulü);

  • Kadrolu elemanlar için bilgi formu;

  • Standart muhasebe raporları ve şirket basitleştirilmiş vergilendirme sisteminde ise,
    gelir/gider defteri.

Bunun dışında, uzmanlarımız fonlara sunulacak boş raporları hazırlarlar.

BOŞ RAPORLARIN ZAMANINDA SUNULMAMASI DURUMUNDA OLASI SONUÇLAR

“RosCo” desteği, profesyonelliğin yanısıra desteğin zamanında verilmesi demektir.
Bizimle çalışan bir şirket aşağıdaki kuralların ihlalinden doğan sonuçlardan kurtulabilir:

BANKA HESAPLARININ BLOKE EDİLMESİ
Müfettişlik raporları almazsa (şirketin faaliyet hacmine bakılmaksızın),
bankaya ve “cezalı” şirkete bildiri mektubunu göndererek banka hesabını bloke eder.
CEZA KESİLMESİ
Banka hesabının açılması için (emeklilik fonuna dahil) 1000 Ruble
tutarında bir ceza artı ihlalinden sorumlu olan her görevli için 300 ile 500 Ruble arasında bir
ceza ödenmesi gerekiyor.
GENEL MÜDÜRÜN MÜFETTİŞLİĞİ VE BANKAYI ZİYARET ETME ZORUNLULUĞU
Banka hesabının bloke edilmesinden sonra vergi organları açıklamasını
almak üzere şirketin müdürünü davet eder. Ayrıca şirket müdürü bankaya gitmek ve hoş olmayan görüşmeleri
yapmak zorunda kalacaktır.

Banka hesabının bloke edilmesinden dolayı kar kaybına uğramamak için raporların zamanında sunulmasını
takip etmek gerekiyor.

Biz, rapor verme sürelerini takip ederek problemlerin oluşmasına izin vermeyeceğiz.

  • “Boş rapor sunulması” hizmetinin ücretine evrakların komple olarak hazırlanması, çıktısının
    alınması ve sunulması dahildir.
  • İsteğinize bağlı olarak, boş raporlarının sunulması gereken süreler hakkında sizlere hatırlatma
    yaparız ve gerekli belgeleri önceden hazırlarız.
  • Boş raporların sunulması için en güvenli yollara başvururuz: şirketin tanıdığı kuryeler veya
    elektronik araçlar.
YAPMANIZ GEREKENLER

Bizi telefonla aramak
veya bize yazı göndermek

Şirketinizle ilgili bilgileri
bize iletmek
(EGRÜL belgesinin kopyası)

Boş rapor hazırlama hizmetinin
verilmesi için
ödeme yapmak

Hazırlanan belgeleri
imzalamak ve mühürlemek

BOŞ OLARAK SUNULAN RAPORLARLA İLGİLİ SIKÇA SORULAN SORULAR

Oturma izni (Vid Na Jitelstvo)
Oturma izni (Vid Na Jitelstvo)
Oturma izni (Vid Na Jitelstvo) nasıl alınır? Rusya da oturma izni ile ilgili ikinci videomuza hoşgeldiniz, ilk videomuzda sizlere Rusya da süresiz oturma izni (Vid Na Jitelstvo) ile ilgili son degişiklikler, kimlerin başvurabilecegi ve benzeri konularda bilgi vermiştik ve bu devam videomuzda ise oturma izni nasıl alınır, Rusya'da oturma izni başvurusu nasıl yapılır, oturma izni almak için bir yabancının hangi adımları atması gerekiyor gibi çok sik sorulan sorulariniza cevap verecegiz Rusya'da oturma izni (Vid Na Jitelstvo) alma prosedürleri nelerdir? Vid Na Jitelstvo yani oturum izni alma prosedürü 4 etaptan oluşmaktadir bunlar kisaca: 1. Gerekli evraklarin hazirlanmasi 2. Ilgili kuruma başvurunun yapilmasi 3. Başvurunun ilgili kurumca karara baglanmasi 4. Ve oturma izninin alinmasi şeklidedir Gerekli evraklar nelerdir? Oncelikle işlemler için ilgili başvuru formunun doldurulmasi gerekir, başvuru formlarini içişleri bakanligina ait websitelerden, kamu hizmet portalindan ve içişleri bakanligina ait yabancilar ile ilgili şubelerin standlarindan tedarik etmek mumkundur hatta buralarda nasil doldurulmasi gerektigi ile ilgili gerekli yonlendirmelerde bulunmaktadir, başvuru formu haricinde; • 4 fotoğraf; • Pasaportun tüm sayfalarının noter onaylı çevirisi • Gelirinizi, çalistiginiz yeri teyit eden bir belge yada banka hesap hareketleri (ki geçiminizi saglamaya yetecek derecede nakitin bulunmasi gerekmektedir) • Rus dili ve Rusya tarihini bildiginize dair ilgili kurumlardan alinmiş sertifika • Uyuşturucu bağımlısi olunmadigina, tehlikeli ve bulaşıcı hastalık taşinmadigina dair saglik kurumlarindan alinan saglik raporu • Ve 5.000 ruble tutarında devlet harcinin ödendigine dair banka dekontu. Bu arada evraklara ve forma çok dikkat edildigini ve insanlarin çok küçük hatalar yüzünden defalarca düzeltilmek üzere geri yollanabildigini belirtmek isteriz Evet pratikte başvuru evraklarini inceleyen memurlarin noktalama hatalarina dahi dikkat ederek başvuru sahiplerinden duzeltmelerini isteye bilmektedirler o yüzden zaman kaybinin ve zaman kaybindan dolayi oluşan maddi kayiplari minimize etmek için hukuki destek almak, bu konudaki tecrubelerden faydalanmak çok önemli Diyelim ki bütün evraklar hazirlandi, form dolduruldu sonra ne yapilmasi gerekir? Etapta hazirlanan belgeler ve doldurulan form ile içisşeri bakanligina bagli goçmen burosuna başvuru yapilir bu başvurulari hem kişisel olarka hemde elektronik olarak yapmak mümkündür. Oturumu almadan once yabancilar onceki videolarimizda oldukça detayli bilgisini verdigimiz RVP yani geçici oturum izni ile kalmaktadirlar, zaman ile ilgili dikkat edilmesi gereken bir konu var midir? Tabii en çok dikkat edilmesi gereken konu başvurunun geçici oturma izninin sona ermesinden en geç 4 ay önce yapılmasidir ve RVP dedigimiz oturma izninin alınmasinin uzerinden sekiz ayın geçmiş olmasi gerekmektedir. Başvuru yapildi, evraklar incelendi ve Kabul edildi, sonraki aşamalar nelerdir? Pratikte bu kadar hizli olmasada ilk iki etap gecçldikten sonra başvurunun degerlendirilip 4 ay içinde sonucun belirlenmesi beklenir yani başvurumuzun kabul edilmiş olmasi oturum iznini garanti etmez, evraklardaki herhangi bir aldatmaca, alinmiş olan idari cezalar vs burda karşimiza bir red sebebi olarak çikabilmektedir, burda önemli bir konuda 1 Kasım 2019’a kadar altı ay degerlendirme suresinin 2 ay kisaltilmiş olmasidir, VKS li dedigimiz kalifiye yabanci personeller için bekleme süresi ise 3 aydir. Bekleme süresi sonunda olumlu yada olumsuz karari başvuru yapilan ilgili goçmen burolarindan yada internet üzerinden almak mümkündür, onay çikmasi halinde başvuru sahibi oturma iznini almak için bizzat Goçmen Ofisine gitmektedir. RosCo Consulting olarak Rusya da oturum başvurusu ile ilgili en çok sorulan sorulari burdan sizler icin cevaplamaya çaliştik, bilgi sahibi olmak ve güncel kalmak içın bizleri takip etmeyi unutmayin. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Audit Hizmeti | Rusya vlog RosCo
Rusya Federasyonunda özellikle yabancı sermayeli yada sahipli firmaların en büyük problemlerinden biri muhasebenin ne kadar düzenli tutulduğu ve mali tabloların güvenilirliği, konumuz audit yani mali denetim. Audit nedir, ne icin yapilir, yarararı nelerdir ve benzeri soruların cevaplarını bu videomuzda bulabilirsiniz. Audit Nedir? Audit finansal tabloların standartlara uygunluğu ve doğruluğunun defter, kayıt ve belgeler üzerinden denetlenerek raporlanmasının ilgili kurumlar tarafından yetkilendirilmiş kişi veya kuruluşlarca yapılmasıdır. Auditin amacı nedir? Auditin amacı beyan edilmiş olan finansal tabloların gerçeği dürüst bir şekilde yansıtıp yansıtmadığının ortaya konmasının yanı sıra Şirket Yönetimi, Hissedarlar, Çalışanlar, Kredi Verenler, Yatırımcılar, Kamu kurumlarına doğru ve güvenilir bilgi sağlamaktır. Audit yaptırmanın yararları nelerdir, firmanızın zarar görmesi mümkün müdür? Auditin en önemli amacı düzeltme yapmaya fırsat vermesidir yani firmanızda geçmiş dönemde yada dönemlerde yapılan hataların tespit edilmesi ve düzeltilmesinin sağlanmasıdır. Bu durum şirketlere zarar değil tam tersine çok büyük faydalar sağlamaktadır. Bağımsız denetçilerin sır saklama yükümlülüklerinden dolayı denetim raporları şirket yönetiminin istemediği kişi ve kurumlara sunulamaz sadece denetimi yaptıran firmaya bir rapor olarak iletilmektedir. Faydaları kısaca 1. Yönetime doğru bilgi akışını sağlamak. 2. Yönetime mali tablolarla ilgili olarak tahmin ve analiz yapmasında, geleceğe ait sağlıklı kararlar almasında yardımcı olmak. 3. Finansal tabloların gerçeği yansıtıp yansıtmadığını göstermek. 4. İşletme yönetimi ve çalışanlarının hile yapmasını önlemek seklinde siralayabiliriz Audit Türleri nelerdir? Auditi zorunlu ve gönüllü olmak üzere ikiye ayırmak mümkündür. Gönüllü audit firmanın firnansal tablolarının yönetime rapor olarak sunulması için yapılırken zorunlu audit ise Yıllık cirosu 400 milyonu geçen veya balansta kayıtlı aktifleri 60 milyonun üzerinde olan firmalar ve Anonim şirketler, Kredi veren kuruluşlar, Sigorta şirketleri, Tur operatorleri, Finansal organizasyonlar, Borsada işlem gören menkul kıymetler şirketlerinin denetimden geçmesidir. Sizlerde denetim hizmeti vermekte oldugumuz tüm müşterilerimiz gibi firmanızdaki hatalardan haberdar olmak veya muhtemel hataların size çok pahalıya mal olmasının önüne geçmek istiyorsanız bize ulaşın. https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
Tahkim (Arbitrajny) Mahkemesi – Basitleştirilmiş Yasal İşlemler
Tahkim mahkemelerinde basitleştirilmiş prosedürler nelerdir, ne gibi avantajlar sağlamaktadır ve benzeri önemli detaylara bu videomuzda açıklama getiriyoruz. Tahkim mahkemesi nedir? İş ve diğer ekonomik faaliyetler alanında adaleti idare eden resmi devlet organıdır, medeni, idari ve diğer yasal ilişkilerden kaynaklanan ekonomik anlaşmazlıkları çözerler, tahkim mahkemeleri federal mahkemeler olup Rusya Federasyonu yargı sisteminin bir parçasıdırlar. Basitleştirilmiş prosedurler sayesinde tarafların mahkemeye gitmesine gerek kalmadan elektronik imza aracılığı ile gerekli başvuruları yaparak hem avukat masraflarından hemde zamandan tasarruf yapmış olurlar. Basitleştirilmiş tahkim mahkemeleri kararlarını 2 aylık bir sürenin ardından, internet üzerinden yayınlarlar, taraflar karara itiraz edebilir, temyize gidebilmektedirler. Basitleştirilmiş prosedurlerle görülebilecek MADDİ davalar nelerdir? - Firmalar arası maddi anlaşmazlık hallerinde limited ve benzeri firmalar için rakamın 800 000 ruble ve altı, şahıs firmalari için ise 400 000 ruble altı olduğu haller - Normatif olmayan yasal işlemlere itiraz halleri - 100 000 rubleyi aşmayan idari cezalara ve idari makamlarca alınan kararlara itiraz halleri - Toplam tutarı 200 bin rubleyi aşmayan zorunlu ödeme ve yaptırımların tahsiline ilişkin davalar. - Basitleştirilmiş prosedürlerle görülebilecek MADDİ OLMAYAN davalar nelerdir? - Tarafların sözleşmelerde belirtilen yükümlülüklerini yerine getirmemeleri halleri - Alinan çek veya senetlerin karşılıksız çıkması ve bunların noter aracılığı ile tescil edilmesi halleri - Davalı ve davacının rızası ile davaların birleştirilmesi halleri Son olarak basitleştirilmiş prosedürlerle görülemeyen davalar nelerdir? - Devlet sırlarının ifşa edilmesine yol açabilecek haller - Dava süresince ilave koşulları açıklığa kavuşturmak, ek kanıtlar sunmak, tanıklık gerektiren haller - Üçüncü tarafların hak ve çıkarlarının ihlal halleri - İcra memurunun karar ve eylemlerine itiraz davası halleri - İflas davaları - İnsan haklarının ve meşru çıkarlarının korunmasına ilişkin davalar https://rosco.com.tr/ enis.yildiz@rosco.su Cep +7(926)350-03-35 Ofis +7(499)444-00-00
HİZMET SİPARİŞİ VER "SIFIR BEYANNAME"
«ROSCO» şirketi
kuruluş
2004
Derecelendirme:
Рейтинг: А++1+++1+[%]
(2009 yılı genel toplamı itibariyle —
А++1+++1+[%])
Profesyonel
Sorumluluk
sigortası
Profesyonel kurumlarda üyelik:
SRO ‘Rus Auditorlar Birliği’
Vergi Danışmanları odası
(Sertifika №78)

NP «POO Ortaklığı»
(Rus Değerleme uzmanları derneği)
Şirket Reytingi:
Kalite Kontrol sertifikası
GOST R ISO 9001-2008 (ISO 9001:2008)
Ödül «Ulusal kaliteli marka» 2015
Moskova şehri
güvenilir şirketler
birliğine kabul
Partnerlik:
Şangay İşbirliği
Organizasyonu iş Klübü
ile çözüm ortaklağı
Sivil Toplum örgütleri
üyelikleri:
Moskova Sanayi
ve Ticaret Odası
(Sertifika №123-973 tarih 21.12.2009)