ÜNVAN DEĞİŞİKLİĞİ

Tekneye nasıl ad verirsen, ona göre hareket eder’ deyimi halen hafızamızdadır. Belirtilen hüküm şirketlerin ünvanları için de geçerlidir, çünkü müşterilerin veya partnerlerin şirkeniz ile ilgili aklında kalan en önemli unsur, şirketinizin ünvanıdır. Piyasadaki diğer şirketler de sizi ünvanınıza göre değerlendirmektedir.

Teknenin hareketinin istikametinin değişmesi gerektiği an gelebilir. Fakat şirketinizin ünvanı hem iç belgelerinde, hemde devlet daireleri tarafından tescil edilen belgelerde ve fonlarda kayıtlıdır. Ama bildiğimiz gibi, denizi geçmek sadece cesur insanlara mahsustur. Bundan dolayı«RosСo» Şirketi’nin uzmanlarının size, şirketinizin ünvan değişikliği konusunda nasıl yardımcı olabilecekleri hakkında bilgi verelim.

Yürürlükte olan mevzuat uyarınca tüm şirketlere ticari ünvanlarını değiştirme hakkı tanınmaktadır. Ama şirketin ünvanının devlet tüzel kuruluşlar sicili, şirketin kuruluş evrakları ve diğer belgeler, antetli kağıtlarda ve banka hesabı gibi bütün kayıtlarda geçiyor olması, belirtilen işlemi zorlaştırmaktadır. Bu yüzden, belirtilen işlemin yerine getirilmesi için«RosСo» Şirketi’nin personeli gibi deneyimli uzmanların yardımına ihtiyacınız vardır.

İlk aşamada şirket ortaklarının ünvan değişikliğine dair kuruluş evraklarında değişikliklerin yapılması yönündeki karar vermeleri gerekmektedir. Bunun yanısıra Ana sözleşmenin yeni basımı tasdik edilmelidir. Bunların sonucunda Şirketin kuruluş evraklarında yapılan değişikliklerin devlet tasdiğinin yapılmasına dair noter tasdikli başvuruda bulunulması gerekmektedir. Bunun sonucunda Şirketin Ana sözleşme’sindeki değişikliklerin ve de tüzel kuruluşlar sicilindeki bilgi değişikliklerin yapılması öngörülmektedir.

Yukarıda belirtilen işlemlerin sonucunda şirketin ünvan değişikliği işlemi sona ermemektedir. Şirketin diğer iç evraklarının yeni ünvanına uygun olarak değiştirilmesi gerekmektedir. Emeklilik fonunda ünvan değişikliği ile ilgili gerekli olan başvuruların yerine getirilip, tescil edildiğine dair belgenin alınması gerekmektedir. Sosyal sigorta fonuna ilgili bildiride bulunulması ve de istatistik komitesindeki kodların, lisansların ve sertifikaların yeniden düzenlenmesi gerekmektedir. Son aşamada şirketin ünvan değişikliği ile ilgili bankaya bildiride bulunulması ve şirketin imza örneğinin bulunduğu banka kartının değiştirilmesi gerekmektedir.

HİZMETLERİN BEDELİ

Şirketin ünvan değişikliği kapsamındaki tüm hizmetlerin bedeli

9 700 rubleden başlayan fiyat ile.

Unutmayınız! Sizin için tasarrufta bulunduğumuz süre içinde, ödemiş olduğunuz hizmetlerimizin bedelinden daha yüksek seviyedeki gelir elde edebilirsiniz.

Beli̇rti̇len i̇şlemleri̇ni̇n yeri̇ne geti̇ri̇lmesi̇ i̇çi̇n«RosСo» şi̇rketi̇’ni̇n terci̇h edi̇lmesi̇ni̇n avantajlari nelerdi̇r?

Şirketin ünvan değişikliği kaydını gerçekleştirmekle, sadece şirketinizin ünvanının değiştiği olarak algılamamak lazımdır. Belirtilen işlem buzdağının en tepesidir! Herşeyden önce size ünvan değişikliği hakkındaki ayrıntılı bilgi verilip, sonradan ise yürürlükte olan mevzuata uygun olan yeni ünvan seçiminde yardımda bulunulacaktır. Belirtilen işlemlerin yerine getirilmesi sonucunda şirketinizin Ana sözleşme’sinin yeni basımı hazırlanacaktır. Bunun yanısıra devlet dairelerine ve bankaya gerekli olan bildirilerin öngörülen sürede yapılacağından dolayı, raporların sunulması, vergilerin ödenmesi ve gelecekteki mali işlemler gibi faaliyetlerin aksamadan yürütülebileceğinden emin olacaksınız.

«RosCo» Şirketi’ne başvuruda bulunarak, size karşı tüm hizmetlerin sizin için konforlu şekilde gerçekleştirilmesinin yanısıra, en kısa sürede ve yüksek kalitede sunulması sağlanacaktır. Bunun temel nedenleri aşağıdaki gibidir:

  • Gerekli olan belgeleri bize sadece bir defa sunmanız yeterlidir.
  • Tarafımızca şirketinizin hukuki adres değişikliği için gerekli olan belgeler hazırlanacaktır (dilekçe, protokol (karar), Ana sözleşme’nin yeni basımı, ortakların listesi, devlet harçlarının ödendiğine dair makbuz, vekaletname).
  • Şirket temsilcisinin noter ziyaretinde eşlik edilecektir.
  • Noter tasdikli vekaletname uyarınca vergi dairesinde belgelerin teslimatı ve teslim alınması işlemleri yerine getirilecektir.
  • Gerekli olması durumunda devlet fonlarından ve istatistik kodlarının alınmasına dair başvuruda bulunulacaktır.
  • Şirketinizin yeni mührü hazırlanacaktır.