Hİzmetler

ŞİRKET ADRES DEĞİŞİKLİĞİ

Hukuki adres değişikliği, Şirketlerin Ana sözleşmesinde bununla ilgili değişikliklerin yerine getirilip, vergi dairesinde kaydının gerçekleştirilmesi gereken işlemlerden biridir. İlk bakışta kolay olarak görünen bu işlem, sizin ve şirketinizin karşılaşabileceği sıkıntıların temel nedeni olma ihtimali yüksektir. Bunun önlenmesi nasıl sağlanacaktır ve RosCo Şirket’i uzman personelinin bununla ilgili nasıl yardım etmeleri mümkündür? Bu sorunun cevabı aşağıdaki gibidir.

Şirketlerin hukuki adres değişikliği, bunun nedenlerine bağlı olmadan, kaydı gerçekleştiren Rusya Federasyonu Vergi Dairesinde yerine getirilmektedir. Vergi Dairesine bununla ilgili başvuruda bulunmadan önce, şirket ortaklarının adres değişikliğine dair kuruluş evraklarında değişikliklerin yapılması yönündeki karar vermeleri gerekmektedir. Bunun yanısıra Ana sözleşmenin yeni basımı tasdik edilmelidir. Bunların sonucunda Şirketin kuruluş evraklarında yapılan değişikliklerin devlet tasdiğinin yapılmasına dair başvuruda bulunulması gerekmektedir.

Kararın ve dilekçenin, gerekli olan diğer evraklar ile bilrlikte tescil eden vergi dairesine sunulması gerekmektedir. Bunun dışında şiketin yeni adresini ispatlayan belgenin sunulması gerekmektedir ( genelde kira sözleşmesinin sureti ve tapu belgesinin sureti sunulmaktadır). Sunulan belgelerin incelenme sürecinin başarılı tamamlanması sonucunda yapılan tüm değişikliklerin şirketin kuruluş evraklarında ve tüzel kuruluşlar sicilinde kayıt edilmesi öngörülmektedir.


HİZMETLERİN BEDELİ

Şirketin hukuki adres değişikliği hizmetlerinin bedeli

9 700 rubleden başlayan fiyat ile.

Unutmayınız! Sizin için tasarrufta bulunduğumuz süre içinde, ödemiş olduğunuz hizmetlerimizin bedelinden daha yüksek seviyedeki gelir elde edebilirsiniz.

BELİRTİLEN İŞLEMLERİNİN YERİNE GETİRİLMESİ İÇİN ROSCO ŞİRKETİ’NİN TERCİH EDİLMESİNİN AVANTAJLARI NELERDİR?

Hukuki adres değişikliğinin tescil edilmesi ile ilgili işlemleri kendileri yerine getirme amacında olan şirketlerin büyük bir çoğunluğu, bununla ilgili ret cevabını aldıkları, ve de devlet daireleri ve bankalar ile raporların hazırlanması sırasında birçok sıkıntı ile karşılaştığı görülmüştür. Belirtilen sorunların temel nedeni, hukuki donanım ve deneyim eksikliğidir.

Şirketinizin hukuki adres değişikliği için RosCo Şirketi’nin uzmanlarına başvurmanız durumunda, siz yukarıda belirtilen sıkıntıların yanısıra meydana gelebilecek diğer her türlü sıkıntıları, aşağıdaki maddelerde belirtilen etkenlerden dolayı önlemiş olacaksınız.

  • Adres değişikliğine ret cevabının verilmesinin önlenmesi amacı ile ilk aşamada adresin toplu kullanılan adres listesine dahil olmadığı kontrol edilecektir.
  • Şirketinizin Ana sözleşme’sinin yeni basımı yürürlükte olan mevzuatın taleplerine uygun, şirketinizin başarılı şekilde faaliyetini sürdürebilmesi için gerekli olan şekilde hazırlanacaktır. Bundan dolayı şirketinizin bankalar ve devlet daireleri ile işbirliği sırasında herhangi sıkıntılar ile karşılaşması engellenmiş olacaktır.
  • Bütçedışı fonlarda kayıt işlemleri, değişikliklerin kaydının yapılması sonucunda beyannamelerin sunulması ve vergilerin ödenmesi sırasında herhangi sıkıntıların meydana gelmesini engelleyecek şekilde yerine getirilecektir.
  • Şirketinizin sürdürdüğü faaliyeti sırasındaki ödemelerin aksamaması amacı ile hesabınızın açılmış olduğu bankaya tarafımızca şirketinizde yapılan değişiklikler hakkında bildiride bulunulacaktır

RosCo Şirketi’ne başvuruda bulunarak, size karşı tüm hizmetlerin sizin için konforlu şekilde gerçekleştirilmesinin yanısıra, en kısa sürede ve yüksek kalitede sunulması sağlanacaktır. Bunun temel nedenleri aşağıdaki gibidir:

  • Gerekli olan belgeleri bize sadece bir defa sunmanız yeterlidir.
  • Tarafımızca şirketinizin hukuki adres değişikliği için gerekli olan belgeler hazırlanacaktır (dilekçe, protokol (karar), Ana sözleşme’nin yeni basımı, ortakların listesi, devlet harçlarının ödendiğine dair makbuz, vekaletname).
  • Şirket temsilcisinin noter ziyaretinde eşlik edilecektir.
  • Gerekli olması durumunda devlet fonlarından ve istatistik kodlarının alınmasına dair başvuruda bulunulacaktır.
  • Noter tasdikli vekaletname uyarınca vergi dairesinde belgelerin teslimatı ve teslim alınması işlemleri yerine getirilecektir.

Mehmet Sayan - İhracat Direktörü - Kimtex Tekstil
Mehmet Sayan - İhracat Direktörü - Kimtex Tekstil
“RosCo” Müşterileri arasında yabancı yatırımları çogunlukta olmakla beraber dinamik gelişim içerisinde bulunan rus firmaları da azımsanmayacak kadar iyi yer tutmaktadır. Genel itibariyle inşaat, ticaret, üretim, hizmetler ve turizm sektoründen firmalar bizi tercih etmektedirler. https://rosco.com.tr/musterilerimiz/
Tasfiye yoluyla firma kapanışı
Firma kapamasi için ilgili prosedurlere başlamadan once aşağıda belirtilen konulara dikkat edilmesi gerekmektedir. 1. Tasfiye edici olarak bir kişinin yada en az 3 kişiden oluşan bir tasfiye komisyonunun oluşturulması 2. Firmanin kayıtlı resmi adresinde sureç sonuçlanana kadar bulunmasının sağlanması 3. Vergi dairesinin hukuki adrese gelerek firmayi denetleyebileceginin bilinmesi ve ona gore hazırlıklı olunması 4. Firma yada devlet organlarına varsa borçların kapatılması 5. Firmada kayıtlı bulunan maddi kaynakların firma sahipleri arasında paylaşılması Tasfiye yontemi ile firma kapanışı toplam 4 etaptan oluşmaktadır. 1. Bu etapta ilgili evraklar tasfiye eden kisi yada komisyon ile notere onaylatılır ve vergi dairesine başvurusu yapılır. 2. Vergi dairesi tarafından onaylanan karar resmi gazetede yayınlanır, karar resmi gazetede yayınlandıktan sonra firmadan alacagi veya şikayeti olan firma, kurum yada kuruluşların itirazda bulunmalarının saglanması için 2 ay yasal yasal bekleme suresi bulunmaktadir, herhangi bir itirazin olmaması halinde ise işlemlere devam edilebilmektedir. 3. Bu bekleme suresi sonunda resmi gazetede ilan edilen karara istinaden ara tasfiye bilançosu hazırlanır ve notere onaylatılan tasfiye formu ile tekrar vergi dairesine başvurulur, herhangi bir itirazin olmamasi halinde vergi dairesi başvuruyu 5 iş gunu içerisinde onaylayarak bunu firmanın faaliyet belgesine işler. 4. Son etapta muhasebe son tasfiye bilançosunu hazırlar ve vergi dairesine son başvuru yapılır ve boylece kapanış sureci tamamlanır. https://rosco.com.tr/
Firmaların ödemekle yükümlü
1. KDV 01.01.2019 tarihi itibariyle % 20 olarak belirlenmiştir ve ödemeleri her çeyrekte bir çeyrek bitimini takip eden ayın 25 ine kadar yapılmaktadır, KDV odemeleri 3 taksite bölunebilmektedir. 2. Kurumlar vergisi Kurumlar vergisi oranı % 20 dir, ödemeleri her çeyrekte bir çeyrek bitimini takip eden ayin 28 ine kadar yapılmaktadır. 3. Maaş vergileri Maaş vergileri her ay maaş ödemeleri ile birlikte yapılmaktadır, fonlara yapılan ödeme oranı takribi % 30 ve bireysel gelir vergisi % 13 tur. 4. Motorlu Taşıtlar Vergisi Motorlu Taşıtlar Vergisi - araçlarin modeline, motor hacmine vs. göre hesaplanır ve yılda 1 kez ödenir 5. Emlak vergisi Firmanın sahip olduğu gayrimenkullerin türü ve rayiç değerlerine göre hesaplanır, arazi ise vergisi yilda bir ofis, depo, fabrika, bina, daire vb ise her çeyrekte bir ödenir.
HİZMET SİPARİŞİ VER "ŞİRKET ADRES DEĞİŞİKLİĞİ"

«ROSCO» şirketi
kuruluş
2004
Derecelendirme:
Рейтинг: А++1+++1+[%]
(2009 yılı genel toplamı itibariyle —
А++1+++1+[%])
Profesyonel
Sorumluluk
sigortası
Profesyonel kurumlarda üyelik:
SRO ‘Rus Auditorlar Birliği’
Vergi Danışmanları odası
(Sertifika №78)

NP «POO Ortaklığı»
(Rus Değerleme uzmanları derneği)
Şirket Reytingi:
Kalite Kontrol sertifikası
GOST R ISO 9001-2008 (ISO 9001:2008)
Ödül «Ulusal kaliteli marka» 2015
Moskova şehri
güvenilir şirketler
birliğine kabul
Partnerlik:
Şangay İşbirliği
Organizasyonu iş Klübü
ile çözüm ortaklağı
Sivil Toplum örgütleri
üyelikleri:
Moskova Sanayi
ve Ticaret Odası
(Sertifika №123-973 tarih 21.12.2009)