ŞİRKET ADRES DEĞİŞİKLİĞİ

Hukuki adres değişikliği, Şirketlerin Ana sözleşmesinde bununla ilgili değişikliklerin yerine getirilip, vergi dairesinde kaydının gerçekleştirilmesi gereken işlemlerden biridir. İlk bakışta kolay olarak görünen bu işlem, sizin ve şirketinizin karşılaşabileceği sıkıntıların temel nedeni olma ihtimali yüksektir. Bunun önlenmesi nasıl sağlanacaktır ve «RosCo» Şirket’i uzman personelinin bununla ilgili nasıl yardım etmeleri mümkündür? Bu sorunun cevabı aşağıdaki gibidir.

Şirketlerin hukuki adres değişikliği, bunun nedenlerine bağlı olmadan, kaydı gerçekleştiren Rusya Federasyonu Vergi Dairesinde yerine getirilmektedir. Vergi Dairesine bununla ilgili başvuruda bulunmadan önce, şirket ortaklarının adres değişikliğine dair kuruluş evraklarında değişikliklerin yapılması yönündeki karar vermeleri gerekmektedir. Bunun yanısıra Ana sözleşmenin yeni basımı tasdik edilmelidir. Bunların sonucunda Şirketin kuruluş evraklarında yapılan değişikliklerin devlet tasdiğinin yapılmasına dair başvuruda bulunulması gerekmektedir.

Kararın ve dilekçenin, gerekli olan diğer evraklar ile bilrlikte tescil eden vergi dairesine sunulması gerekmektedir. Bunun dışında şiketin yeni adresini ispatlayan belgenin sunulması gerekmektedir ( genelde kira sözleşmesinin sureti ve tapu belgesinin sureti sunulmaktadır). Sunulan belgelerin incelenme sürecinin başarılı tamamlanması sonucunda yapılan tüm değişikliklerin şirketin kuruluş evraklarında ve tüzel kuruluşlar sicilinde kayıt edilmesi öngörülmektedir.

HİZMETLERİN BEDELİ

Şirketin hukuki adres değişikliği hizmetlerinin bedeli

9 700 rubleden başlayan fiyat ile.
Unutmayınız!
Sizin için tasarrufta bulunduğumuz süre içinde, ödemiş olduğunuz hizmetlerimizi bedelinden daha yüksek seviyedeki gelir elde edebilirsiniz.

Beli̇rti̇len i̇şlemleri̇ni̇n yeri̇ne geti̇ri̇lmesi̇ i̇çi̇n «RosCo» şi̇rketi̇’ni̇n terci̇h edi̇lmesi̇ni̇n avantajlari nelerdi̇r?

Hukuki adres değişikliğinin tescil edilmesi ile ilgili işlemleri kendileri yerine getirme amacında olan şirketlerin büyük bir çoğunluğu, bununla ilgili ret cevabını aldıkları, ve de devlet daireleri ve bankalar ile raporların hazırlanması sırasında birçok sıkıntı ile karşılaştığı görülmüştür. Belirtilen sorunların temel nedeni, hukuki donanım ve deneyim eksikliğidir.

Şirketinizin hukuki adres değişikliği için «RosCo» Şirketi’nin uzmanlarına başvurmanız durumunda, siz yukarıda belirtilen sıkıntıların yanısıra meydana gelebilecek diğer her türlü sıkıntıları, aşağıdaki maddelerde belirtilen etkenlerden dolayı önlemiş olacaksınız.

  • Adres değişikliğine ret cevabının verilmesinin önlenmesi amacı ile ilk aşamada adresin toplu kullanılan adres listesine dahil olmadığı kontrol edilecektir.
  • Şirketinizin Ana sözleşme’sinin yeni basımı yürürlükte olan mevzuatın taleplerine uygun, şirketinizin başarılı şekilde faaliyetini sürdürebilmesi için gerekli olan şekilde hazırlanacaktır. Bundan dolayı şirketinizin bankalar ve devlet daireleri ile işbirliği sırasında herhangi sıkıntılar ile karşılaşması engellenmiş olacaktır.
  • Bütçedışı fonlarda kayıt işlemleri, değişikliklerin kaydının yapılması sonucunda beyannamelerin sunulması ve vergilerin ödenmesi sırasında herhangi sıkıntıların meydana gelmesini engelleyecek şekilde yerine getirilecektir.
  • Şirketinizin sürdürdüğü faaliyeti sırasındaki ödemelerin aksamaması amacı ile hesabınızın açılmış olduğu bankaya tarafımızca şirketinizde yapılan değişiklikler hakkında bildiride bulunulacaktır

«RosCo» Şirketi’ne başvuruda bulunarak, size karşı tüm hizmetlerin sizin için konforlu şekilde gerçekleştirilmesinin yanısıra, en kısa sürede ve yüksek kalitede sunulması sağlanacaktır. Bunun temel nedenleri aşağıdaki gibidir:

  • Gerekli olan belgeleri bize sadece bir defa sunmanız yeterlidir.
  • Tarafımızca şirketinizin hukuki adres değişikliği için gerekli olan belgeler hazırlanacaktır (dilekçe, protokol (karar), Ana sözleşme’nin yeni basımı, ortakların listesi, devlet harçlarının ödendiğine dair makbuz, vekaletname).
  • Şirket temsilcisinin noter ziyaretinde eşlik edilecektir.
  • Gerekli olması durumunda devlet fonlarından ve istatistik kodlarının alınmasına dair başvuruda bulunulacaktır.
  • Noter tasdikli vekaletname uyarınca vergi dairesinde belgelerin teslimatı ve teslim alınması işlemleri yerine getirilecektir.